Komunikaty PR

Półokrągła kabina Prestige z czarnym wykończeniem- teraz w promocyjnej cenie!

2023-03-13  |  11:00
Biuro prasowe

Firma SANPLAST, specjalizująca się w dziedzinie kąpieli, wsłuchując się w potrzeby klientów, wprowadziła na rynek kabiny prysznicowe z serii Prestige w kolorze czarnego matu. Jest to połączenie elegancji i wysokiej jakości, które przypadną do gustu każdemu wielbicielowi kąpieli.

Kabiny półokrągłe z drzwiami skrzydłowymi KP2/PRIII serii Prestige to połączenie współczesnego designu z wysoką jakością. Dzięki przestronnemu wnętrzu, są one gwarantem satysfakcji i z pewnością przypadną do gustu każdemu wielbicielowi kąpieli pod prysznicem. Eleganckie profile i detale w kolorze czarnego matu zapewnią ciekawy efekt wizualny.

Kabina prysznicowa półokrągła to dobry i sprawdzony pomysł na wyposażenie łazienki. Zajmuje ona stosunkowo niewiele miejsca, a dzięki bogatej ofercie dostępnych wymiarów jest łatwa w aranżacji. Dzięki możliwości pełnego otwarcia drzwi kabiny KP2/PRIII, otrzymujemy bardzo szerokie wejście do kabiny. Kabiny serii Prestige wykonane są z 6-minimetrowego szkła hartowanego przy użyciu technologii z Glass Protect, która ułatwia utrzymanie jej czystość. Woda szybciej spływa po tafli, a osad jest łatwiejszy do usunięcia.

Teraz, półokrągłe kabiny prysznicowe Prestige w kolorze czarnym z drzwiami skrzydłowymi KP2/PRIII dostępne są w ofercie specjalnej! O szczegóły warto pytać dystrybutora w swoim regionie, których lista dostępna jest pod adresem: https://sanplast.pl/map/distributors.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.