Komunikaty PR

Polska firma Sofaroom w gronie najemców Domoteki

2021-02-08  |  12:00
Biuro prasowe

Styczeń 2021 roku w Domotece upływa pod znakiem dynamicznego rozwoju. 16 stycznia do grona najemców dołączyła kolejna firma meblowa – Sofaroom. W salonie marki klienci mogą się zapoznać z ofertą luksusowych sof i narożników, które stanowią jej znak rozpoznawczy.

Polska firma Sofaroom działa od ponad 30 lat i specjalizuje się w luksusowych sofach i narożnikach w stylu skandynawskim, angielskim czy glamour. Meble wyróżniają się pod względem wzorniczym, jakościowym, a także funkcjonalnym. Świetnie prezentują się zarówno w bardziej klasycznych, jak i nowoczesnych wnętrzach mieszkalnych oraz komercyjnych. W nowo otwartym salonie klienci mogą zobaczyć meble tapicerowane w modnych kolorach – od żółtego przez granatowy po szykowne odcienie szarości.

Do produkcji mebli wykorzystujemy najwyższej jakości wysokoelastyczne pianki oraz szkielety z litego drewna. Wszystkie tkaniny, które stosujemy do tapicerowania mebli, wyróżniają się odpornością na poziomie od 35 tysięcy do ponad 100 tysięcy cykli ścieralności w testach Martindale’a. Większość naszych tkanin posiada atest na trudnopalność – mówi Marcin Rosiecki, CEO and Founder z firmy Sofaroom.

Flagowe produkty Sofaroom to eleganckie sofy 1-, 2-, 3- i 4-osobowe, a także narożniki. Wszystkie meble są wykonywane ręcznie zgodnie z najlepszymi tradycjami rzemiosła i wykorzystaniem ekskluzywnych materiałów produkowanych w Anglii oraz Niemczech. Ofertę uzupełniają tapicerowane krzesła i pufy, stylowe zestawy mebli, materace, stoliki, konsole, oświetlenie, dodatki oraz dekoracje. Wraz z otwarciem salonu dla klientów przygotowano też atrakcyjną promocję – zniżkę 25% na meble tapicerowane.

Ofertę Sofaroom kierujemy do osób, które cenią klasyczny szyk wzbogacony o najlepsze doświadczenia współczesnego wzornictwa. Cieszymy się, że do grona najemców Domoteki dołączyła kolejna ciekawa polska marka – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Otwarcie sklepu Sofaroom wieńczy dynamiczne rozpoczęcie 2021 roku w Domotece. W styczniu wystartowały też nowe salony Rolf Benz i Dion.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.