Polska firma Sofaroom w gronie najemców Domoteki
Styczeń 2021 roku w Domotece upływa pod znakiem dynamicznego rozwoju. 16 stycznia do grona najemców dołączyła kolejna firma meblowa – Sofaroom. W salonie marki klienci mogą się zapoznać z ofertą luksusowych sof i narożników, które stanowią jej znak rozpoznawczy.
Polska firma Sofaroom działa od ponad 30 lat i specjalizuje się w luksusowych sofach i narożnikach w stylu skandynawskim, angielskim czy glamour. Meble wyróżniają się pod względem wzorniczym, jakościowym, a także funkcjonalnym. Świetnie prezentują się zarówno w bardziej klasycznych, jak i nowoczesnych wnętrzach mieszkalnych oraz komercyjnych. W nowo otwartym salonie klienci mogą zobaczyć meble tapicerowane w modnych kolorach – od żółtego przez granatowy po szykowne odcienie szarości.
– Do produkcji mebli wykorzystujemy najwyższej jakości wysokoelastyczne pianki oraz szkielety z litego drewna. Wszystkie tkaniny, które stosujemy do tapicerowania mebli, wyróżniają się odpornością na poziomie od 35 tysięcy do ponad 100 tysięcy cykli ścieralności w testach Martindale’a. Większość naszych tkanin posiada atest na trudnopalność – mówi Marcin Rosiecki, CEO and Founder z firmy Sofaroom.
Flagowe produkty Sofaroom to eleganckie sofy 1-, 2-, 3- i 4-osobowe, a także narożniki. Wszystkie meble są wykonywane ręcznie zgodnie z najlepszymi tradycjami rzemiosła i wykorzystaniem ekskluzywnych materiałów produkowanych w Anglii oraz Niemczech. Ofertę uzupełniają tapicerowane krzesła i pufy, stylowe zestawy mebli, materace, stoliki, konsole, oświetlenie, dodatki oraz dekoracje. Wraz z otwarciem salonu dla klientów przygotowano też atrakcyjną promocję – zniżkę 25% na meble tapicerowane.
– Ofertę Sofaroom kierujemy do osób, które cenią klasyczny szyk wzbogacony o najlepsze doświadczenia współczesnego wzornictwa. Cieszymy się, że do grona najemców Domoteki dołączyła kolejna ciekawa polska marka – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Otwarcie sklepu Sofaroom wieńczy dynamiczne rozpoczęcie 2021 roku w Domotece. W styczniu wystartowały też nowe salony Rolf Benz i Dion.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.