Komunikaty PR

Polska marka Devo na największych targach sanitarnych ISH

2023-02-28  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W marcu odbędą się najważniejsze międzynarodowe targi sanitarne ISH we Frankfurcie nad Menem. To wydarzenie szczególnej biznesowej rangi w branży łazienkowej przyciąga najlepsze firmy z całego świata. W tym roku nie zabraknie tu również polskiego akcentu - marka Devo zaprezentuje swoje kolekcje mebli.

W dniach od 13 do 17 marca około 2400 wystawców z ponad 50 krajów zaprezentuje podczas ISH Frankfurt Messe swoje produkty i usługi z zakresu łazienek, budownictwa, energetyki, technologii klimatyzacyjnej i energii odnawialnej. Począwszy od armatury przez meble łazienkowe, kotły, palniki i grzejniki, urządzenia do klimatyzacji, firmy będą prezentowały swoje najnowsze rozwiązania i technologie. Marka Devo przygotowała na tę okazję aż 9 kolekcji mebli łazienkowych, które zaprezentowane będą na specjalnie zaprojektowanym stoisku w hali 3.0 E44.

Polskie wzornictwo

Tuż przy wejściu gości witać będą dwie kolekcje zaprojektowane przez Krzysztofa Chróścielewskiego. Po prawej stronie Cristal 2.0 w swym pudroworóżowym, wiosennym wydaniu, po lewej natomiast, loftowa kolekcja LOTOS, która z pewnością przypadnie do gustu wszystkim wielbicielom stylu industrialnego. W tle, za kontuarem, wielokrotnie nagradzana kolekcja OVAL zaprojektowana przez Grynasz Studio. Zdobyła ona wyróżnienie w konkursie Wybór Roku 2019, nagrodę główną Must Have Łódź Festival 2019 oraz najważniejszą nagrodę główną wśród nagród przyznawanych za produkty, „Oscar” dla produktu – nagroda Dobry Wzór 2019 przyznawana przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego.

Wielbiciele giętej linii docenią z pewnością kolekcję VENA ARTE 2.0, a stylu art deco, ryflowaną i elegancką kolekcję GLORIA 2.0, projektu również Grynasz Studio. W iluzorycznych, targowych pokojach łazienkowych zaprezentowane zostaną jeszcze dwie kolekcje tych projektantów: SONET - nagrodzony must have w zeszłorocznej edycji ŁDF, a także modułowy system MOOD – zdobywca must have 2021 oraz nagrody głównej Dobry Wzór 2020. Inną wersją modułowej kolekcji, która zostanie pokazana na tegorocznych targach ISH będzie MODUS - modułowa seria wykończona naturalnym drewnem dębowym, projektu wspomnianego już Krzysztofa Chróścielewskiego. Tuż obok kolekcja FIFA projektu Studio Devo. Ta z kolei, z pozoru klasyczna linia, zachwyca niebanalnym, asymetrycznym wyglądem. Poprzez połączenie bieli i kolorów naturalnego drewna, wkomponuje się w nowoczesne aranżacje, a dzięki opatentowanemu rozwiązaniu uchwytu zintegrowanego we frontach szafek zyskuje niezwykłą elegancję.

Współpraca marki Devo z uznanymi projektantami zaowocowała kolekcjami nagradzanymi w wielu konkursach w Polsce, czas zatem na prezentację na światowych rynkach. Oryginalny design, naturalne, wysokiej jakości materiały pozwalają z dumą prezentować wszystkie kolekcje. Zapraszamy na ISH Frankfurt Messe Hall 3.0 Stand E44 na stoisko Devo.

Dodatkowe informacje www.devo.pl

O Devo

Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.