Polska premiera designerskiej marki Blest w Domotece!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Warszawskie Centrum Designu Domoteka zyskało nowego najemcę. W grudniu 2023 r. w przestrzeni Domoteki został otwarty salon marki Blest. To specjalizująca się w meblach tapicerowanych marka, na tożsamość której składa się połączenie ukraińskiego rzemiosła i włoskiego designu. Warszawski lokal to pierwszy w Polsce salon ukraińskiej firmy. Najemcy dedykowano przestrzeń o powierzchni 240 m2. Za komercjalizację centrum wyposażenia wnętrz odpowiada międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.
Ukraińskie rzemiosło i włoski design
Marka Blest jest jedną z najpopularniejszych marek mebli tapicerowanych w Ukrainie oraz jednym z największych producentów. Historia firmy rozpoczęła się w 1999 r. od niewielkiego, rzemieślniczego warsztatu założonego z mieście Czerkasy. Firma od początku specjalizowała się w produkcji mebli tapicerowanych. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz rzemieślniczej precyzji wykonania marka Blest w krótkim czasie zdobyła uznanie klientów oraz silną pozycję na ukraińskim rynku meblarskim. W 2010 r. marka zawiązała współpracę z włoskimi partnerami – projektantką Concettą Lauriero, właścicielką studia Lauriero Design z Mediolanu oraz Domenico Larato, doświadczonym ekspertem z zakresu technologii produkcji oraz projektowania mebli tapicerowanych. Decyzja ta na stałe zmieniła tożsamość marki Blest i rozpoczęła nowy etap w jej rozwoju. Od tamtej pory wszystkie linie i modele mebli projektowane są przez włoskich specjalistów, a Domenico Larato pełni współcześnie funkcję Chief Designera marki. Potwierdzeniem jakości mebli Blest i rynkowej pozycji producenta było przyznanie marce pierwszej nagrody na międzynarodowych targach meblowych KIFF. Aktualnie na portfolio Blest składają się ponad 20 lat doświadczenia oraz ponad 300 wyjątkowych modeli mebli tapicerowanych – to sofy, łóżka i pufy, których znakiem rozpoznawczym jest funkcjonalność, komfort oraz elegancki, ponadczasowy design w nowoczesnym stylu. Marka posiada ponad 150 salonów w Ukrainie i poza jej granicami, a jej meble eksportowane są m.in. do Włoch, Francji, Danii, Litwy, Estonii czy Kanady.
Salon Blest w warszawskiej Domotece jest pierwszym salonem marki w Polsce. Dla klientów Centrum Designu Domoteka przeznaczono przestrzeń o powierzchni 240 m2.
„To dla nas zaszczyt, że pierwszy rozdział historii naszej marki na polskim rynku pisze się właśnie w przestrzeni Centrum Designu Domoteka. Wierzymy, że wraz z bezkompromisową jakością oraz niebanalnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami, nasz asortyment będzie świetnym uzupełnieniem grona obecnych w Domotece marek. Jesteśmy dumni z jakości starannie dobranych przez nas surowców, których używamy do produkcji mebli. Stawiamy na przyjazne środowisku materiały oraz niezawodne mechanizmy od europejskich i ukraińskich producentów. W dodatku do bezwzględnej jakości, nasze meble zostały stworzone przez włoskiego projektanta Domenico Larato i są odzwierciedleniem włoskiego designu – inspirującego, zaskakującego i niebywale zróżnicowanego” – mówi Yuliya Tryndyak, reprezentantka marki Blest.
„Cieszymy się, że to właśnie Domoteka została wybrana miejscem, które przedstawi polskim konsumentom kolekcję marki Blest. Na jej wyjątkowe DNA składa się połączenie najwyższej jakości ukraińskiego rzemiosła oraz niezrównanego włoskiego designu. Jako Właściciel Domoteki dbamy o to, by proponować naszym klientom wyselekcjonowaną, różnorodną ofertę mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Klasyczne tapicerowane sofy i pufy Blest z pewnością zdobędą uznanie tych klientów Centrum Designu Domoteka, którzy cenią prostotę i komfort w niewymuszonym stylu glamour” – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, Właściciela Domoteki.
Domoteka to największe w Polsce Centrum Designu o szerokiej ofercie mebli i akcesoriów do wnętrz.
„Propozycja produktowa Domoteki ewoluuje wraz ze zmianą trendów w designie oraz preferencji polskich konsumentów, którzy chcą po prostu pięknie mieszkać. Cieszę się, że pełen nowości rok 2023 zakończyliśmy wprowadzeniem do oferty centrum tak ciekawej marki mebli tapicerowanych, która znacznie poszerzy możliwości wyboru dla klientów” – mówi Marta Słysz, Leasing Manager w Cushman & Wakefield.
W przestrzeni Domoteki mieszczą się znane, polskie i międzynarodowe marki wnętrzarskie oraz wysokiej jakości design, który cenią zarówno klienci indywidualni, jak i profesjonaliści – projektanci wnętrz czy styliści. W ponad 60 salonach znaleźć można ponad 600 renomowanych marek, z których niektóre dostępne są tylko w Domotece. Dodatkowo klienci do dyspozycji mają platformę marketplace z ponad 40 tys. produktów. Domoteka to nie tylko unikalna galeria handlowa, to także przestrzeń wyjątkowych wydarzeń takich jak Domodesign, konsultacje z doświadczonymi architektami wnętrz oraz spotkania ze znanymi designerami i projektantami Design Star for Domoteka.
https://domoteka.pl/

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.