Polska premiera designerskiej marki Blest w Domotece!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Warszawskie Centrum Designu Domoteka zyskało nowego najemcę. W grudniu 2023 r. w przestrzeni Domoteki został otwarty salon marki Blest. To specjalizująca się w meblach tapicerowanych marka, na tożsamość której składa się połączenie ukraińskiego rzemiosła i włoskiego designu. Warszawski lokal to pierwszy w Polsce salon ukraińskiej firmy. Najemcy dedykowano przestrzeń o powierzchni 240 m2. Za komercjalizację centrum wyposażenia wnętrz odpowiada międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.
Ukraińskie rzemiosło i włoski design
Marka Blest jest jedną z najpopularniejszych marek mebli tapicerowanych w Ukrainie oraz jednym z największych producentów. Historia firmy rozpoczęła się w 1999 r. od niewielkiego, rzemieślniczego warsztatu założonego z mieście Czerkasy. Firma od początku specjalizowała się w produkcji mebli tapicerowanych. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz rzemieślniczej precyzji wykonania marka Blest w krótkim czasie zdobyła uznanie klientów oraz silną pozycję na ukraińskim rynku meblarskim. W 2010 r. marka zawiązała współpracę z włoskimi partnerami – projektantką Concettą Lauriero, właścicielką studia Lauriero Design z Mediolanu oraz Domenico Larato, doświadczonym ekspertem z zakresu technologii produkcji oraz projektowania mebli tapicerowanych. Decyzja ta na stałe zmieniła tożsamość marki Blest i rozpoczęła nowy etap w jej rozwoju. Od tamtej pory wszystkie linie i modele mebli projektowane są przez włoskich specjalistów, a Domenico Larato pełni współcześnie funkcję Chief Designera marki. Potwierdzeniem jakości mebli Blest i rynkowej pozycji producenta było przyznanie marce pierwszej nagrody na międzynarodowych targach meblowych KIFF. Aktualnie na portfolio Blest składają się ponad 20 lat doświadczenia oraz ponad 300 wyjątkowych modeli mebli tapicerowanych – to sofy, łóżka i pufy, których znakiem rozpoznawczym jest funkcjonalność, komfort oraz elegancki, ponadczasowy design w nowoczesnym stylu. Marka posiada ponad 150 salonów w Ukrainie i poza jej granicami, a jej meble eksportowane są m.in. do Włoch, Francji, Danii, Litwy, Estonii czy Kanady.
Salon Blest w warszawskiej Domotece jest pierwszym salonem marki w Polsce. Dla klientów Centrum Designu Domoteka przeznaczono przestrzeń o powierzchni 240 m2.
„To dla nas zaszczyt, że pierwszy rozdział historii naszej marki na polskim rynku pisze się właśnie w przestrzeni Centrum Designu Domoteka. Wierzymy, że wraz z bezkompromisową jakością oraz niebanalnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami, nasz asortyment będzie świetnym uzupełnieniem grona obecnych w Domotece marek. Jesteśmy dumni z jakości starannie dobranych przez nas surowców, których używamy do produkcji mebli. Stawiamy na przyjazne środowisku materiały oraz niezawodne mechanizmy od europejskich i ukraińskich producentów. W dodatku do bezwzględnej jakości, nasze meble zostały stworzone przez włoskiego projektanta Domenico Larato i są odzwierciedleniem włoskiego designu – inspirującego, zaskakującego i niebywale zróżnicowanego” – mówi Yuliya Tryndyak, reprezentantka marki Blest.
„Cieszymy się, że to właśnie Domoteka została wybrana miejscem, które przedstawi polskim konsumentom kolekcję marki Blest. Na jej wyjątkowe DNA składa się połączenie najwyższej jakości ukraińskiego rzemiosła oraz niezrównanego włoskiego designu. Jako Właściciel Domoteki dbamy o to, by proponować naszym klientom wyselekcjonowaną, różnorodną ofertę mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Klasyczne tapicerowane sofy i pufy Blest z pewnością zdobędą uznanie tych klientów Centrum Designu Domoteka, którzy cenią prostotę i komfort w niewymuszonym stylu glamour” – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, Właściciela Domoteki.
Domoteka to największe w Polsce Centrum Designu o szerokiej ofercie mebli i akcesoriów do wnętrz.
„Propozycja produktowa Domoteki ewoluuje wraz ze zmianą trendów w designie oraz preferencji polskich konsumentów, którzy chcą po prostu pięknie mieszkać. Cieszę się, że pełen nowości rok 2023 zakończyliśmy wprowadzeniem do oferty centrum tak ciekawej marki mebli tapicerowanych, która znacznie poszerzy możliwości wyboru dla klientów” – mówi Marta Słysz, Leasing Manager w Cushman & Wakefield.
W przestrzeni Domoteki mieszczą się znane, polskie i międzynarodowe marki wnętrzarskie oraz wysokiej jakości design, który cenią zarówno klienci indywidualni, jak i profesjonaliści – projektanci wnętrz czy styliści. W ponad 60 salonach znaleźć można ponad 600 renomowanych marek, z których niektóre dostępne są tylko w Domotece. Dodatkowo klienci do dyspozycji mają platformę marketplace z ponad 40 tys. produktów. Domoteka to nie tylko unikalna galeria handlowa, to także przestrzeń wyjątkowych wydarzeń takich jak Domodesign, konsultacje z doświadczonymi architektami wnętrz oraz spotkania ze znanymi designerami i projektantami Design Star for Domoteka.
https://domoteka.pl/

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.