Komunikaty PR

Polska premiera designerskiej marki Blest w Domotece!

2024-01-17  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Warszawskie Centrum Designu Domoteka zyskało nowego najemcę. W grudniu 2023 r. w przestrzeni Domoteki został otwarty salon marki Blest. To specjalizująca się w meblach tapicerowanych marka, na tożsamość której składa się połączenie ukraińskiego rzemiosła i włoskiego designu. Warszawski lokal to pierwszy w Polsce salon ukraińskiej firmy. Najemcy dedykowano przestrzeń o powierzchni 240 m2. Za komercjalizację centrum wyposażenia wnętrz odpowiada międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield.

Ukraińskie rzemiosło i włoski design

Marka Blest jest jedną z najpopularniejszych marek mebli tapicerowanych w Ukrainie oraz jednym z największych producentów. Historia firmy rozpoczęła się w 1999 r. od niewielkiego, rzemieślniczego warsztatu założonego z mieście Czerkasy. Firma od początku specjalizowała się w produkcji mebli tapicerowanych. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz rzemieślniczej precyzji wykonania marka Blest w krótkim czasie zdobyła uznanie klientów oraz silną pozycję na ukraińskim rynku meblarskim. W 2010 r. marka zawiązała współpracę z włoskimi partnerami – projektantką Concettą Lauriero, właścicielką studia Lauriero Design z Mediolanu oraz Domenico Larato, doświadczonym ekspertem z zakresu technologii produkcji oraz projektowania mebli tapicerowanych. Decyzja ta na stałe zmieniła tożsamość marki Blest i rozpoczęła nowy etap w jej rozwoju. Od tamtej pory wszystkie linie i modele mebli projektowane są przez włoskich specjalistów, a Domenico Larato pełni współcześnie funkcję Chief Designera marki. Potwierdzeniem jakości mebli Blest i rynkowej pozycji producenta było przyznanie marce pierwszej nagrody na międzynarodowych targach meblowych KIFF. Aktualnie na portfolio Blest składają się ponad 20 lat doświadczenia oraz ponad 300 wyjątkowych modeli mebli tapicerowanych – to sofy, łóżka i pufy, których znakiem rozpoznawczym jest funkcjonalność, komfort oraz elegancki, ponadczasowy design w nowoczesnym stylu. Marka posiada ponad 150 salonów w Ukrainie i poza jej granicami, a jej meble eksportowane są m.in. do Włoch, Francji, Danii, Litwy, Estonii czy Kanady.

Salon Blest w warszawskiej Domotece jest pierwszym salonem marki w Polsce. Dla klientów Centrum Designu Domoteka przeznaczono przestrzeń o powierzchni 240 m2.

„To dla nas zaszczyt, że pierwszy rozdział historii naszej marki na polskim rynku pisze się właśnie w przestrzeni Centrum Designu Domoteka. Wierzymy, że wraz z bezkompromisową jakością oraz niebanalnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami, nasz asortyment będzie świetnym uzupełnieniem grona obecnych w Domotece marek. Jesteśmy dumni z jakości starannie dobranych przez nas surowców, których używamy do produkcji mebli. Stawiamy na przyjazne środowisku materiały oraz niezawodne mechanizmy od europejskich i ukraińskich producentów. W dodatku do bezwzględnej jakości, nasze meble zostały stworzone przez włoskiego projektanta Domenico Larato i są odzwierciedleniem włoskiego designu –  inspirującego, zaskakującego i niebywale zróżnicowanego” – mówi Yuliya Tryndyak, reprezentantka marki Blest.

„Cieszymy się, że to właśnie Domoteka została wybrana miejscem, które przedstawi polskim konsumentom kolekcję marki Blest. Na jej wyjątkowe DNA składa się połączenie najwyższej jakości ukraińskiego rzemiosła oraz niezrównanego włoskiego designu. Jako Właściciel Domoteki dbamy o to, by proponować naszym klientom wyselekcjonowaną, różnorodną ofertę mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Klasyczne tapicerowane sofy i pufy Blest z pewnością zdobędą uznanie tych klientów Centrum Designu Domoteka, którzy cenią prostotę i komfort w niewymuszonym stylu glamour” – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, Właściciela Domoteki.

Domoteka to największe w Polsce Centrum Designu o szerokiej ofercie mebli i akcesoriów do wnętrz.

„Propozycja produktowa Domoteki ewoluuje wraz ze zmianą trendów w designie oraz preferencji polskich konsumentów, którzy chcą po prostu pięknie mieszkać. Cieszę się, że pełen nowości rok 2023 zakończyliśmy wprowadzeniem do oferty centrum tak ciekawej marki mebli tapicerowanych, która znacznie poszerzy możliwości wyboru dla klientów” – mówi Marta Słysz, Leasing Manager w Cushman & Wakefield.

W przestrzeni Domoteki mieszczą się znane, polskie i międzynarodowe marki wnętrzarskie oraz wysokiej jakości design, który cenią zarówno klienci indywidualni, jak i profesjonaliści – projektanci wnętrz czy styliści. W ponad 60 salonach znaleźć można ponad 600 renomowanych marek, z których niektóre dostępne są tylko w Domotece. Dodatkowo klienci do dyspozycji mają platformę marketplace z ponad 40 tys. produktów. Domoteka to nie tylko unikalna galeria handlowa, to także przestrzeń wyjątkowych wydarzeń takich jak Domodesign, konsultacje z doświadczonymi architektami wnętrz oraz spotkania ze znanymi designerami i projektantami Design Star for Domoteka.

https://domoteka.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Delektuj się latem z Fiskars Biuro prasowe
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie
Dom LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
2024-06-26 | 16:10

LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT

Duńska marka meblowa BoConcept zaprasza na jedno z największych wydarzeń promocyjnych tego roku - Letnią Wyprzedaż. W dniach 15 czerwca – 31 lipca 2024 roku, znaczną część kolekcji
Dom Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały
2024-06-26 | 13:00

Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały

Candy wprowadziła na rynek nowe chłodziarko-zamrażarki z rodziny Fresco 300, które przy standardowej szerokości 60 cm, charakteryzują się imponującą pojemnością nawet 409

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.