Pomagamy – to naturalne! Barlinek przekazał kolejne 57 tysięcy masek szpitalom
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Pandemia COVID-19 wciąż trwa i nie odpuszcza, a firma Barlinek zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami nie ustaje w pomocy dla szpitali.
W ostatnich dniach firma Barlinek przekazała pracownikom szpitali kolejną partię maseczek ochronnych. Do personelu trafiło aż 57 tysięcy sztuk, zarówno jednorazowych jak i specjalistycznych typu FFP3. Maseczki chronią lekarzy i pielęgniarki, którzy walczą z niewidzialnym wrogiem o zdrowie i życie nas wszystkich. Barlinek wspiera lokalne placówki medyczne w Kielcach i Barlinku, tam, gdzie koncentruje swoją działalność i produkcję.
W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu firma Barlinek zawsze jest blisko tych, którzy wymagają wsparcia. Oprócz działalności ekologicznej i troski o naturę, największy producent podłóg drewnianych w Europie zawsze odpowiada na sytuacje kryzysowe i wymagające wsparcia.
Do tej pory do poniższych szpitali trafiło ponad 80 tysięcy sztuk sprzętu medycznego.
Lista szpitali, które otrzymają pomoc w postaci maseczek oraz płynu dezynfekującego:
Świętokrzyskie Centrum Onkologii w Kielcach
Wojewódzki Szpital Zespolony w Kielcach
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Czerwonej Górze
Szpital Kielecki św. Aleksandra w Kielcach
Szpital w Barlinku.
Więcej na: https://www.barlinek.com.pl
Facebook: https://www.facebook.com/drewnoforever/
Instagram: https://www.instagram.com/barlinekwoodenfloors/

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.