Pompa ciepła i hydrobox - duet idealny
Pompa ciepła jest wydajnym i ekonomicznym urządzeniem pod warunkiem, że jej montaż zostanie przeprowadzony poprawnie i według wytycznych producenta. Z tej przyczyny warto rozważyć zakup hydroboxu, urządzenia, które ułatwia montaż pompy. Co warto o nich wiedzieć?
Jak działa hydrobox?
Moduły hydrauliczne (tak zwane hydroboxy) to urządzenia, które nie wpływają bezpośrednio na pracę pompy ciepła, jednak pośrednio mogą mieć pozytywny wpływ na jej działanie. Jak to możliwe? Hydrobox pozwala nie tylko usprawnić pracę instalatora, ale - co jeszcze ważniejsze, eliminuje ryzyko popełnienia błędu przez instalatora, dzięki czemu pompa maksymalnie wykorzystuje swój grzewczy potencjał.
Moduł hydrauliczny T-BOX
T-Box usprawnia pracę instalatora. Wszystkie niezbędne komponenty umieszczone są w jednej obudowie, co zapewnia oszczędność miejsca, a kompaktowe wymiary umożliwiają montaż nawet w małych pomieszczeniach. Sama konstrukcja jest przyjazna dla instalatora poprzez łatwy dostęp z przodu urządzenia do wszystkich podzespołów. W T-Boxie zastosowano najwyższej klasy komponenty, co wpływa na długą żywotność urządzenia. Warto również podkreślić, że obudowa jest malowana proszkowo, dzięki czemu jest odporna na korozję oraz wilgoć. Co więcej, urządzenie występuje w kilku konfiguracjach, co sprawia, że instalator może bez problemu dobrać model do danej instalacji grzewczej oraz wymagań inwestora.
Wybierając T-BOX można poprawić pracę pompy ciepła, ponieważ wydajność pompy obiegowej, przekroje rur oraz armatury są dobrane do wymagań konkretnego urządzenia, a to pozwala wyeliminować często pojawiające się błędy montażowe.
Więcej na: https://www.termet.com.pl/

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.