Komunikaty PR

Porozmawiajmy! 17. edycji OKK! design

2020-02-26  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.29 MB )

Człowiek może przestać mówić, ale nie może przestać komunikować – jak stwierdził wybitny psycholog Paul Watzlawick. Komunikacja odgrywa niezwykle istotną rolę w naszej codzienności, pracy, relacjach – dlatego właśnie ona będzie tematem przewodnim 17. edycji OKK! design. Wydarzenie odbędzie się 9 marca 2020 w warszawskiej przestrzeni Mysia 3.

Okiem eksperta

O profesorze Jerzym Bralczyku można powiedzieć, że komunikację obserwuje nałogowo. Niewielu jest specjalistów, którzy tak trafnie potrafią przekazać swoje spostrzeżenia na temat języka i tego, co o nas mówi. Dlatego zaproszenie profesora jako gościa specjalnego było naturalnym wyborem. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać prelekcji dotyczącej znaczenia słów związanych z domem.

Komunikacja a architektura

Nie od dziś wiadomo, że wnętrza, w których przebywamy, architektura i design, mają ogromny wpływ na to, jak się czujemy – a co za tym idzie – w jaki sposób się ze sobą komunikujemy. Jak architekci oraz inwestorzy wykorzystują swoje projekty, aby zbliżać ludzi, ułatwiać budowanie relacji i tworzyć przestrzenie, do których chce się wracać? O tym porozmawiają architekci w panelu poświęconym wnętrzom publicznym. Tematem dyskusji będzie to, dlaczego w komunikacji ważna jest szczerość w kontekście greenwashingu opowiedzą: Cezary Kowalczyk z firmy Grohe, architekt Dominika Zielińska Head of Architecture w Workplace, Mateusz Gaczkowski, CEO marki Acustio oraz architekt Magdalena Federowicz-Boule – prezes biura projektowego Tremend. Panel poprowadzi Grzegorz Goworek, współwłaściciel pracowni Studio. O.

Dyskusji ciąg dalszy…

Nie zabraknie także rozmów o roli komunikacji w pracy architekta – tego, jak istotną rolę odgrywa w procesie projektowania – tę część poprowadzi redaktor naczelna Elle Decoration Polska, Małgorzata Szczepańska. Kolejny blok tematyczny będzie dotyczyć przemian, które obserwujemy w mediach. O tym, co się czyta i „klika” porozmawiają Katarzyna Księżopolska, redaktor naczelna MAGAZIF, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna M jak mieszkanie oraz Zuzanna Dominów – Relationship Manager, Homebook. Panel poprowadzi Dominika Olszyna, współpracownik vogue.pl i Wysokich Obcasów, Head of Content Studio WP Brand Studio, WP Dom w Wirtualnej Polsce. Gościem specjalnym 17. edycji będzie także redaktor naczelna Czas na Wnętrze – Anna Grużewska. O tym, jak wykorzystać odważną komunikację do promocji architektury w sieci opowie natomiast Michał Bachowski – z wykształcenia ekonomista i design manager, z zamiłowania uzależniony od Internetu obserwator wszelkich nowych tendencji w obszarach wzornictwa, technologii, mediów oraz marketingu, creative content manager i redaktor działu design portalu NOIZZ. Wśród gości specjalnych 17. edycji OKK! design znaleźli się również trzej architekci ze Stowarzyszenia Architektów Wnętrz: Paweł Sokół – Prezes SAW oraz członkowie założyciele: Jacek Tryc i Roland Stańczyk.

Akcja: negocjacja

Biznes nie istniałby bez negocjacji. O tym, w jaki sposób je skutecznie prowadzić, opowie dr hab. Robert Rządca, profesor Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, doświadczony negocjator i mediator. Zajmuje się konfliktami i sporami, których podstawą są cele i interesy, wartości lub odmienny sposób widzenia świata. Analizuje spory publiczne, których stronami są obywatele oraz administracja i władza publiczna.

Instagram w pigułce

Jednym z najważniejszych kanałów komunikacji w ostatnim czasie jest Instagram. To nie tylko forma internetowego pamiętnika, ale także świetne narzędzie biznesowe. O podstawach, które powinien wiedzieć każdy, kto chce zaistnieć w tym medium społecznościowym, opowiedzą Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR oraz Jagoda Mówińska.

Partnerzy: Acustio, ArcInteriors, Barlinek, Baobab, Bora, Cosentino, Ditta Zimmermann, Gawlik Design, Grohe, Kreon, Forbo, MYSIA 3, Hoder, Petite Friture, Serax, Valerie Objects, Lee Broom, Lambert & Fils, IOTA Swings Sucre, Vasco, Zamek Gniew, Fritz-kola, Alba 1913

OKK! design

OKK! design to cykl spotkań dedykowanych architektom i projektantom, organizowanych od 2012 roku. Zagadnienia poruszane podczas każdej edycji skupiają się wokół tematyki: architektury, designu, wnętrz mieszkalnych i komercyjnych. Autorką projektu jest Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR. Wydarzenie cenione jest przez architektów, projektantów oraz dekoratorów wnętrz, a także wszystkich, którzy zawodowo związani są z branżą. OKK! design tworzy idealną przestrzeń networkingową, pozwala uczestnikom na poszerzenie wiedzy i kompetencji, sprzyja nawiązywaniu kontaktów biznesowych oraz promocji dobrych marek i firm. To swoista platforma łącząca środowisko branżowe. Ze względu na swój charakter impreza cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony architektów oraz przedstawicieli mediów.

Rejestracja dostępna na naszej stronie internetowej:

http://okkdesign.pl/rejestracja/

Więcej na: http://okkdesign.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji Biuro prasowe
2024-07-12 | 13:00

Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji

Firma Purmo jako lider rynkowy stale opracowuje i wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania dla instalatorów, zapewniające najwyższą jakość, bezpieczeństwo instalacji i szybkość
Dom BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 01:00

Grupa Tubądzin zaprasza na Cersaie

Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek Cersaie we Włoszech, to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży ceramicznej. Od  wielu lat stoisko Grupy Tubądzin w Bolonii przyciąga miłośników
Dom Rozwiązania elewacyjne dla wymagających
2024-07-11 | 14:00

Rozwiązania elewacyjne dla wymagających

Malowanie fasady to nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny proces. Trudno więc dziwić się, że przeprowadzany jest zwykle raz na kilkanaście lat. Aby zachować estetyczną fasadę na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu

Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.

Media

Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie

Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami  mają wiele wspólnych tematów do rozmów.

Prawo

Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.