Komunikaty PR

Porozmawiajmy o loftach… Kolejny bezpłatny webinar OKK! design

2021-03-03  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Wnętrza loftowe charakteryzują się surowym i chłodnym klimatem, minimalistycznym designem i otwartą przestrzenią. Kojarzą się głównie z architekturą pofabryczną. Dlaczego coraz częściej decydujemy się na loftowe wnętrze? Jakie są dobre i złe praktyki przy projektowaniu loftów? Na te i inne pytania odpowie prof. Jan Sikora podczas kolejnego spotkania online OKK! design ,,Loft od projektu do realizacji: wzorcowy loft według Jana Sikory”.

Bezpłatny webinar z cyklu OKK! design odbędzie się w poniedziałek 8 marca 2021 r. o godzinie 12:00. Gościem specjalnym spotkania będzie prof. Jan Sikora z gdańskiego biura projektowania wnętrz Sikora Wnętrza. Partnerami spotkania są marki Barlinek oraz Kontakt-Simon.

W trakcie rozmowy zaproszeni goście poruszą następujące tematy:

  • Krótka opowieść o stylu loftowym
  • Dobre i złe praktyki przy projektowaniu loftów
  • Nowy trend we wnętrzach – dlaczego ludzie coraz częściej decydują się na loftowe wnętrza?
  • Loft: praca na mocnych kontrastach. Jak skomponować taką przestrzeń?

Gościem specjalnym webinaru będzie prof. Jan Sikora, założyciel pracowni Sikora Wnętrza. W trakcie spotkania online architekt zdradzi tajniki projektowania wnętrz loftowych, skupiając się na dobrych i złych praktykach przy projektowaniu loftów oraz pracy na mocnych kontrastach. Nie zabraknie przykładów z portfolio Sikora Wnętrza. Prof. Jan Sikora opowie wyjątkowej realizacji – loftu w Starej Kuźni, która znajduje się w XIX wiecznej fabryce w Lesznie.

Prof. Jan Sikora jest dyplomowanym architektem wnętrz, członkiem Stowarzyszenia Architektów Polskich i wykładowcą Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Jako profesor Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku prowadzi na Wydziale Architektury i Wzornictwa autorską Pracownię Przestrzeni Publicznych. Jest założycielem pracowni Sikora Wnętrza, prężnie rozwijającego się biura projektowania wnętrz, które działa na terenie całego kraju od ośmiu lat. Pracownia specjalizuje się w projektowaniu wnętrz o unikalnej i niepowtarzalnej stylistyce. Skupia się na wnętrzach prywatnych oraz publicznych, za które otrzymała kilkanaście nagród w kraju oraz m.in. w USA. Wśród nich są takie wyjątkowe wyróżnienia jak Nagroda Architektoniczna Polityki, Bryła Roku czy International Interior Design Award.

Partnerem spotkania jest marka Barlinek, wiodący producent warstwowych podłóg drewnianych, którą reprezentować będzie Jacek Kula. Drugim partnerem webinaru jest Kontakt-Simon, od 100 lat produkujący osprzęt elektroinstalacyjny oraz systemy rozprowadzania energii elektrycznej. Przedstawiciel marki, Bartosz Żołądkiewicz, opowie o sprawdzonych rozwiązaniach oraz przybliży nadchodzące nowości produktowe.

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarze, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://tiny.pl/rl639

Wydarzenie online dostępne jest również na fanpage’u OKK! design.

Partnerzy spotkania: Barlinek oraz Kontakt-Simon

Patroni webinarów OKK! design: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl

Organizator: OKK! PR

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.