Poznaj innowacyjne cukierki czyszczące język od marki Herbapol
Jak zadbać o higienę jamy ustnej i czysty język? Marka Herbapol znalazła na to sposób i wprowadziła na rynek innowacyjne, odświeżające cukierki czyszczące język. Jest to jedyny taki produkt, który dodatkowo zapewnia odpowiednie pH i dba o higienę w ustach. Cukierki dostępne są w pysznych czterech owocowych smakach.
Innowacyjna formuła cukierków
Nowa propozycja w ofercie marki Herbapol to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy poszukują praktycznych i szybkich rozwiązań w trosce o higienę jamy ustnej. Funkcjonalność produktów oparta jest o unikalny, dotychczas niewykorzystany patent. Cukierki zawierają zmielone nasiona lnu, które działają jak peeling dla języka, ścierając z niego osad. Ponadto zawarty w nich naturalny olejek miętowy i mentol odświeżają oddech. Z kolei cynk, który jest kolejnym z kluczowych składników, pomaga w utrzymaniu równowagi kwasowo-zasadowej w jamie ustnej. Co również istotne, cukierki zapewniają pysznie owocowe doznania smakowe i są bez dodatku cukru, dzięki czemu mogą być doskonałym dodatkiem codziennej diety. Nowość od Herbapol posiada rekomendację Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, co świadczy o tym, że produkt jest jakościowy, ważny i potrzebny.
- Motywacją do stworzenia nowej linii produktów, byli nasi konsumenci oraz ich potrzeby. Wprowadzając cukierki czyszczące na rynek wiedzieliśmy, że zostaną entuzjastycznie przyjęte, dlatego, że jest to zupełnie nowa kategoria produktowa i pionierskie rozwiązanie na efektywne oczyszczanie jamy ustnej oraz języka z bakterii. Dzięki rekomendacji Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, mamy pewność, że dostarczamy naszym konsumentom produkt najwyższej klasy – mówi Anna Radowicka, PR & Social Media Manager Herbapol-Lublin S.A.
Smak dopasowanych do Twoich potrzeb
Marka Herbapol postawiła na oryginalne połączenia owocowo-ziołowe. Nowy produkt dostępny jest w czterech wariantach smakowych, takich jak Cytryna z eukaliptusem, Czarna porzeczka z kwiatem czarnego bzu, Pomarańcza z szałwią oraz Poziomka z szałwią. Dzięki tak różnorodnej ofercie, każdy konsument ma szanse znaleźć swój ulubiony smak.
Innowacyjny produkt czyszczący język posiada praktyczne i higieniczne opakowanie. Cukierki umieszczone są na blistrze, dzięki czemu są wygodne w użytkowaniu w każdych okolicznościach. Cukierki odświeżające od Herbapol są dostępne w szerokiej dystrybucji od grudnia 2021 roku.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.