Komunikaty PR

Poznaliśmy laureatów konkursu Samsung The Frame „Zrób to po swojemu”

2023-08-01  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

31 lipca 2023, podczas uroczystego webinaru OKK! PR, poznaliśmy laureatów konkursu Samsung The Frame „Zrób to po swojemu”. Profesjonalne jury, pod przewodnictwem prof. Jana Sikory, spośród ponad 200 nadesłanych prac wyłoniło zwycięzcę nagrody głównej - sesji zdjęciowej wykonanej przez samego Szymona Brodziaka oraz trzy wyróżnienia. Poznajcie nagrodzone projekty!

Skierowany do studentów, architektów, projektantów i wszystkich osób, które kochają piękne wnętrza konkurs Samsung The Frame „Zrób to po swojemu” został rozstrzygnięty. Uczestnicy mieli za zadanie przesłać swoje prace koncepcyjne z wykorzystaniem telewizora The Frame we wnętrzach w formie wizualizacji na dedykowanej platformie www.konkurstheframe.pl  Nadesłano ponad 200 zgłoszeń konkursowych.

Obrady jury

To spośród nich znakomite jury złożone z profesjonalistów i ekspertów z branży aranżacji wnętrz pod przewodnictwem prof. Jana Sikory wyłoniło laureatów. W skład komisji eksperckiej, która zebrała się 26 lipca w biurze OKK!PR, weszli:  prof. Jan Sikora  (ASP Gdańsk), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze), arch. Jacek Tryc (członek zarządu Stowarzyszenia Architektów Wnętrz), dr hab. Szymon Hanczar (ASP Wrocław), Oskar Zięta (Zięta Studio), Michał Piernikowski (Łódź Design Festival), arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela), Agnieszka Leszczyńska-Mieczkowska (Art in Architecture), Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. Magazif) oraz z ramienia organizatora Dorota Rek (Samsung Polska). Po burzliwych dyskusjach jury wybrało 11 topowych prac, spośród których poprzez głosowanie wyłoniono laureatów - zwycięzcę nagrody głównej oraz trzy wyróżnienia. Nagrodzone projekty oraz ich autorów poznaliśmy 31 lipca 2021 podczas uroczystego webinaru OKK! design.

Nagroda główna

Profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez samego Szymona Brodziaka oraz reklamową kampanię ambasadorską o ogólnopolskim zasięgu wygrała Julia Kilczewska z JK Interiors.

Praca konkursowa Pani Julii Kilczewskiej w pełni spełniła nasze oczekiwania jako komisji konkursowej. Z jeden strony jest dziełem niezwykle wysmakowanym stylistycznie, a z drugiej na płaszczyźnie funkcjonalnej, prezentuje współczesną wizję salonu. Wartością dodaną jest to, że koncepcja pokazuje wnętrze o charakterze artystycznym, co doskonale wpisuje się w wizje konkursu oraz produktu Samsung The Frame. Telewizor z jednej strony zachowuje swój pierwotny charakter jako urządzenia do oglądania treści, ale z drugiej strony stanowi dopełnienie przestrzeni poprzez prezentację dzieł sztuki - uzasadniał wybór zwycięskiego projektu przewodniczący jury – prof. Jan Sikora podczas webinarium OKK! PR.

Wyróżnienia

Równorzędne wyróżnienia przyznano zaś Katarzynie Kowlaskiej z pracowni Kovvalskiej, Weronice Forteckiej z Fortecka Studio oraz Łukaszowi Głogowskiem z Głogowscy Studio.

Jak uzasadniała werdykt jury arch. Ida Mikołajska z MIKOŁAJSKAstudio przy wyróżnieniu Weroniki Forteckiej - Przedstawiona praca jest ciekawą propozycją odpowiedzi na główne hasło konkursu: ZRÓB TO PO SWOJEMU. Nie jest rzeczą specjalnie trudną wkomponować telewizor w przestrzeń, która bazuje na prostych formach - w tzw. “nowoczesnej” stylistyce. Wyzwaniem jest to natomiast we wnętrzach bardziej wyrafinowanych. Autorka wyróżnionej pracy pokusiła się o wprowadzenie (z dużym sukcesem) telewizora Samsung The Frame do wnętrza, gdzie dominują obłości, wyraziste faktury, naturalne materiały. Przedstawiony salon jest równocześnie elegancki jak i niewymuszony. Takie przestrzenie zazwyczaj w swojej estetyce nie tolerują jakiejkolwiek widocznej elektroniki. Tu udało się to z powodzeniem.

Z kolei arch. Wnętrz Małgorzata Liebhart z WZ Studio, podkreślając walory kolorystyczne projektu autorstwa Katarzyny Kowalskiej, mówiła: - Wśród głosów Jury, oglądając tę pracę, kilka razy padło stwierdzenie, że projekt jest „teatralny”. Ma się wrażenie, że jest to scenografia, a wybrany kadr wzbudza ciekawość, co znajduje się w dalszej części przestrzeni. Przedstawiony projekt zdecydowanie poruszył jury i skłonił do refleksji. Zestawienie rzeźby, sztukaterii oraz telewizora jest intrygujące. 

Także arch. Jacek Tryc z Jacek Tryc Wnętrza w swej laudacji podkreślał walory artystyczne ostatniego z wyróżnionych projektów Łukasza Głogowskiego: - Wyróżnienie otrzymuje projekt wnętrza, w którym panuje klimat sprzyjający kontemplacji dzieł sztuki i atmosfera wypoczynku. Osoba, która będzie gościem w tym salonie może się wcale nie zorientować, że umieszczona w centralnym miejscu kompozycji fotografia autorstwa Szymona Brodziaka nie jest odbitką, a cyfrowym obrazem wyświetlonym na ekranie. Taki zabieg jest niezwykle cenny z punktu widzenia promocji sztuki i wyższych wartości.

Wyróżnione prace zdobyły atrakcyjne nagrody w postaci konsultacji wizerunkowych wraz z doradztwem komunikacyjnym przeprowadzonym przez jedną z najprężniej działających na rynku wnętrzarskim agencji  - OKK! PR oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach branżowych.

Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy!

Patronat medialny: Forbes, LABEL, Czas na Wnętrza, Elle decoration, MAGAZIF, WhiteMad, designteka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.