Komunikaty PR

PPG ogłosił Różowy brzoskwiniowy kolorem roku 2024 marki DEKORAL

2023-12-20  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

PPG wybrał kolor roku 2024 dla marki DEKORAL należącej do PPG. To ciepły odcień Różowy brzoskwiniowy, który potrafi wykreować zdrowy optymizm i atmosferę spokoju we wnętrzach. Ma wszechstronny charakter, dzięki czemu bardzo dobrze sprawdza się w różnych stylach aranżacyjnych, na dużych i małych powierzchniach, zarówno w pojedynkę, jak i w zestawieniu z innymi kolorami. 

Spośród miękkich, świetlistych pasteli cieszących się ostatnio popularnością, poszukiwaliśmy sprawdzonego tła, które pomoże wyeksponować indywidualny styl wystroju i wniesie do domu pozytywną energię. I taki właśnie jest kolor roku 2024 marki Dekoral – ciepły, optymistyczny, a do tego wyjątkowo praktyczny” – podsumowuje Aneta Stopa, marketing manager marki Dekoral w PPG. 

Różowy brzoskwiniowy z linii plamoodpornych farb Dekoral EFFECT 3in1 to połączenie dwóch ciepłych owocowych odcieni: czerwonego i żółtego ze złamaną bielą. Ma konotacje z modnymi obecnie tonacjami nude wprowadzającymi do wnętrz sprzyjającą odpoczynkowi atmosferę bliskości, intymności i bezpieczeństwa. Jest świeży, lekki i stonowany. Nie przytłacza, dzięki czemu świetnie sprawdza się jako tło dla bardziej wyrazistych tonacji. Dużym otwartym przestrzeniom nadaje przytulność, a do małych wnętrz wnosi więcej światła. Działa przy tym kojąco na zmysły, stanowiąc atrakcyjną przeciwwagę dla barw związanych ze współczesnym, nieustannie zmieniającym się światem. 

Choć kolor roku 2024 marki Dekoral jest odcieniem różu, wywodzi się z gamy barw neutralnych, co przekłada się na jego uniwersalny charakter. Z łatwością odnajdzie się więc w różnych domowych pomieszczeniach, niezależnie czy jest to salon, kuchnia, łazienka czy dziecięcy pokój. Dobrym towarzystwem dla tego odcienia będą naturalne drewno i jasny kamień. Z powodzeniem można go też zestawiać z innymi kolorami, a dzięki swej wszechstronności Różowy brzoskwiniowy wpisuje się praktycznie w każdy aranżacyjny styl. Szczególnie dobrze prezentuje się jednak we wnętrzach urządzonych w duchu retro bądź czerpiącym z natury stylu boho. Efektownie wygląda także w wysmakowanych aranżacjach w stylu cichej elegancji, czyli minimaluxe. Równie dobrze sprawdzi się jako kolor wiodący, zastosowany na dużych powierzchniach, jak i jako dyskretny motyw, np. w dodatkach. 
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Delektuj się latem z Fiskars Biuro prasowe
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie
Dom LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
2024-06-26 | 16:10

LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT

Duńska marka meblowa BoConcept zaprasza na jedno z największych wydarzeń promocyjnych tego roku - Letnią Wyprzedaż. W dniach 15 czerwca – 31 lipca 2024 roku, znaczną część kolekcji
Dom Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały
2024-06-26 | 13:00

Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały

Candy wprowadziła na rynek nowe chłodziarko-zamrażarki z rodziny Fresco 300, które przy standardowej szerokości 60 cm, charakteryzują się imponującą pojemnością nawet 409

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.