Komunikaty PR

PPG rozszerzył asortyment DREWNOCHRON o nowy Lakier Parkiet Expres

2024-01-15  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

PPG rozszerzył asortyment produktów do drewna marki DREWNOCHRON o szybkoschnący wodorozcieńczalny lakier do podłóg – Lakier Parkiet Expres. Nowość tworzy dekoracyjną powłokę. podkreślając naturalny rysunek drewna, a jednocześnie zapewnia wyższą odporność mechaniczną i trwałość malowanej podłogi oraz dłuższy czas jej użytkowania. 

„Marka Drewnochron to synonim piękna i dbałości o drewno. Chcąc oferować klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie ochrony tego naturalnego surowca, nieustannie rozwijamy portfolio naszych produktów. Lakier Parkiet Expres to kolejna nowość, po Lakierze do mebli Drewnochron, wzbogacająca naszą ofertę do drewna wewnętrznego, która pomaga tworzyć w domu estetyczne i łatwe w pielęgnacji drewniane powierzchnie - mówi Aneta Stopa, manager marki Drewnochron w PPG. 

Nowy lakier Drewnochron jest odporny na ścieranie, zarysowania i uszkodzenia mechaniczne. Zabezpiecza też powierzchnię przed plamami oraz działaniem światła i roztworów środków myjących, dzięki czemu podłoga zachowuje trwałość i estetyczny wygląd na dłużej. Jest też przyjazny w aplikacji – nie wydziela uciążliwych zapachów i szybko schnie. Preparat cechuje przy tym krótki czas utwardzania. W rezultacie pełną twardość i odporność podłoga zyskuje już po 3-4 dniach od lakierowania. 

Lakier Parkiet Expres jest przeznaczony do lakierowania parkietów, schodów i podłóg drewnianych wewnątrz pomieszczeń, w tym w mieszkaniach i obiektach użyteczności publicznej o średnim natężeniu ruchu. Dostępny jest w połysku lub w półmacie w wersji bezbarwnej, uwydatniającej charakterystyczne usłojenie drewna, w pojemnościach 0,75 i 5 litrów. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.