PPG wprowadził plamoodporną nowość BECKERS It’s Simple
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
PPG wprowadził do sprzedaży nową plamoodporną farbę do wnętrz - BECKERS It’s Simple, którą cechuje ponadprzeciętna odporność na zabrudzenia, szorowanie i zmywanie. Polecana do pomieszczeń szczególnie narażonych na plamy farba jest dostępna w 50 modnych odcieniach.
„Nowość marki Beckers z portfolio PPG powstała z myślą o wygodzie użytkowania i satysfakcji wynikającej z samodzielnego malowania. Bezproblemowa aplikacja i doskonałe krycie sprawiają, że staje się ono wyjątkowo łatwe. Co szczególnie istotne, farba Beckers It’s Simple jest przy tym wysoce funkcjonalna. Dzięki plamoodpornym właściwościom doskonale sprawdzi się w miejscach najbardziej podatnych na zabrudzenia” – zauważa Aneta Stopa, brand manager marki Beckers w PPG.
Z farbą Beckers It’ Simple plamy znikają, a kolor zostaje. Produkt charakteryzuje się bowiem 15-krotnie wyższą odpornością na szorowanie niż standardowe farby. W efekcie nawet przy intensywnym i wielokrotnym czyszczeniu, kolor pozostaje nasycony, a ściana nie traci pięknego matowego wykończenia. Ponadto, za sprawą hydrofobowych właściwości powierzchnia pomalowana farbą Beckers It’s Simple odpycha płynne zabrudzenia, co zapobiega powstawaniu plam. W rezultacie przez długi czas można cieszyć się głębią barw i estetycznymi ścianami, nawet w wymagających pomieszczeniach.
Nowość marki Beckers to nie tylko wygodne użytkowanie, ale i łatwe malowanie. Farba Beckers It’s Simple zapewnia sprawną aplikację oraz doskonałe krycie, a przy tym jest wydajna i szybko schnie. Dzięki bogatej palecie 50 gotowych kolorów pozwala wykreować efektowne wnętrza odpowiadające różnym gustom. Wśród nich znajdują się zarówno łagodne pastele, jak i bardziej nasycone barwy, klasyczne beże, eleganckie szarości, a także uniwersalne tonacje off-white. Farba Beckers It’s Simple jest też przyjazna dla zdrowia i środowiska – ma wodorozcieńczalną formułę oraz niewielką zawartość LZO (lotnych związków organicznych).

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Proste przyjemności na zimowe wieczory
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.