Premiera 4. odcinka cyklu „Open the door for Tubądzin” z Marbleandmoree
Odkryj elegancję i harmonię szlachetnych skał, które nadają wnętrzom przestrzenności i zaskakującej lekkości. W najnowszym odcinku „Open the door for Tubądzin” odwiedzamy mieszkanie Adrianny Miaskowskiej, znanej jako Marbleandmoree. Stylistka wnętrz postawiła na ponadczasowe piękno z odrobiną nowoczesności i blasku glamour. Efekt jest spektakularny!
Adrianna Miaskowska to instagramerka prowadząca profil o nazwie Marbleandmoree. Projektując wnętrza swojego mieszkania zadbała o to, aby pojawiły się w nim ulubione marmurowe wzory, stonowane barwy ziemi i wygodne wyposażenie zapewniające komfort wszystkim członkom rodziny. W najnowszym odcinku cyklu „Open the door for Tubądzin” influencerka podzieli się swoimi przemyśleniami na temat stylu, w którym utrzymany jest jej dom, a także inspiracjami, jakie towarzyszyły jej podczas tworzenia projektu.
Kamienne struktury zdominowały przestrzeń mieszkania Adrianny Miastkowskiej. Aby zrealizować swoją wizję stylistka sięgnęła po płyty wielkoformatowe Grupy Tubądzin, które zagościły w łazienkach oraz w centralnej części salonu. Jej ulubione kolekcje to Marmo d’Oro i White Opal. Czwarty odcinek cyklu „Open the door for Tubądzin” można już oglądać na kanale marki w serwisie YouTube oraz na profilach społecznościowych w serwisach Facebook i Instagram.
Zobacz najnowszy odcinek Open the door for Tubądzin - odcinek 4 - Adrianna Miaskowska x Tubądzin - YouTube
W kolejnych odsłonach „Open the door for Tubądzin” widzowie mogą zapoznać się z podejściem twórców do projektowania i tworzenia miejsc idealnie dopasowanych do preferencji, osobowości czy wyznawanych wartości. W swobodnej, domowej atmosferze przedstawiciele świata sztuki, architektury i mediów dzielą się historiami dotyczącymi swoich prywatnych wnętrz. Opowiadają także o wpływie aranżacji na samopoczucie, nastrój i proces kreacji. Dowiadujemy się więc jak przestrzeń może pobudzać do działania czy koić zmysły. To spora dawka wiedzy i praktycznych porad dla osób poszukujących kreatywnych pomysłów oraz wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia idealnej przestrzeni.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.