Premiera czajnika elektrycznego Aarke Kettle Steel z regulacją temperatury
W świecie kuchennych akcesoriów pojawia się mnóstwo nowości, ale niewiele z nich zdobywa uwagę i zainteresowanie tak szybko, jak najnowszy stalowy czajnik elektryczny od szwedzkiej firmy Aarke. Model Kettle Steel nie tylko charakteryzuje się nadającym szlachetności designem, ale przede wszystkim funkcją regulacji temperatury. Jest ona kluczem do perfekcyjnie zaparzonej kawy czy herbaty.
Czajnik wydaje się jednym z bardziej oczywistych i prozaicznych elementów wyposażenia kuchni oraz segmentu małego AGD. Czym więc wyróżnić się w zalewie podobnych do siebie produktów tego rodzaju na rynku? Szwedzka firma Aarke znalazła na to sposób, stawiając na unikatową stylistykę i oryginalną funkcjonalność, z której słyną na całym świecie skandynawscy projektanci oraz inżynierowie.
Ozdoba domowego azylu i jakość
Jednolita połyskująca bryła na pewno przyciąga wzrok, a stalowy nierdzewny materiał gwarantuje odporność na uszkodzenia. Prosta i minimalistyczna, ale jednocześnie nowoczesna linia designu sprawia, że czajnik będzie dekoracją każdej kuchni. Na dołączanej podstawie umieszczono przycisk do włączenia podgrzewania wody. Wysokość urządzenia wynosi 27 cm, szerokość razem z rączką 19 cm, a głębokość 14 cm. Waga to 1,6 kg. Odznacza się ono mocą 1850-2200 W, a zagotowanie wody zajmuje około 3 minuty.
Jednym z najważniejszych atutów nowego czajnika Aarke Kettle jest zaawansowana funkcja regulacji temperatury. Ustawiać ją można w zakresie 40, 75, 85, 95 i 100 stopni Celsjusza. Chcąc wybrać konkretne ustawienie temperatury, musimy włączyć podgrzewanie i nacisnąć ponownie włącznik, a na końcu przełączyć ustawienie na pożądaną wartość. To o tyle istotna funkcjonalność, gdyż nie każda herbata czy kawa potrzebuje wrzącej wody do zaparzenia. Wiele rodzajów smakuje najlepiej w określonej temperaturze. Dzięki tej opcji, entuzjaści naparów mogą cieszyć się pełnią smaku ulubionych trunków, nie martwiąc się o ich przegotowanie.
Kolejną zaletą sprzętu jest też LED-owy wskaźnik grzania. Za bezpieczeństwo odpowiada solidny uchwyt do trzymania w dłoni. Niekapiąca wylewka została zaprojektowana z myślą o idealnym nalewaniu i łatwiejszym serwowaniu. Natomiast gładko otwierana pokrywa zapobiega rozpryskiwaniu się kropel gorącej wody. Co więcej, zatrzymująca ciepło konstrukcja z podwójnymi ściankami sprawia, że czajnik Aarke pozostaje energooszczędny i wyjątkowo cichy.
Prestiż w parze z bezpieczeństwem
Warto wspomnieć jeszcze o zabezpieczeniu przed suchym wrzeniem wody, które automatycznie wyłącza czajnik, gdy przypadkowo włączymy go bez wody w środku lub z jej zbyt małą ilością. Limit pojemności czajnika wynosi 1,2 l wody. W zestawie z czajnikiem Kettle znajdziemy też oczywiście stalową, obracaną o 360 stopni podstawę z czarnym kablem zasilającym.
Sugerowana cena detaliczna czajnika Aarke Kettle z funkcją kontroli temperatury wynosi 1199 zł.
Wszystkie szczegóły znajdziemy na oficjalnej stronie producenta https://aarke.com.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.