Premiera maszyny do popcornu marki Cecotec
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Premierowo na polskim rynku ukazała się maszyna do popcornu hiszpańskiej marki Cecotec. Model Fun&Taste P'Corn Classic posiada półlitrową misę ze stali nierdzewnej, wbudowany system mieszania oraz wyjmowaną tacę. Urządzenie wykonuje popcorn w czasie ok. 3 minut, a jego moc to 300 W. Wyróżnia je oryginalny retro design, w świątecznej czerwonej kolorystyce. Polskim dystrybutorem marki Cecotec jest 4cv Mobile. Może być to oryginalny pomysł na świąteczny prezent – blisko ⅔ z nas ma problemy z wyborem prezentu dla bliskich, a 29 proc. badanych decyduje się na sprzęt elektroniczny. Co czwarty Polak na prezenty świąteczne wyda ponad 600 zł.
Wbudowany system mieszania i duża moc
Maszyna do popcornu Cecotec Fun&Taste P'Corn Classic posiada w misę wykonaną ze stali nierdzewnej o pojemności 500 ml, do której nasypujemy ziarna kukurydzy. Urządzenie jest dodatkowo wyposażone we wbudowany system mieszkania, zapewniający ruch ziaren, aby poddawać je obróbce równomiernie. Maszyna Cecotec ma także wyjmowaną tacę na gotowy popcorn, dzięki czemu nie musimy używać dodatkowego naczynia. Szybkie działanie urządzenie zawdzięcza dużej mocy – 300 W. Proces robienia popcornu rozpoczyna się w ciągu kilku sekund i trwa ok. 3 minut.
Retro stylistyka i oświetlenie
Klasyczna retro stylistyka, która wyróżnia maszynę do popcornu marki Cecotec, bazująca na połączeniu koloru czerwonego oraz srebrnego, będzie pasowała do niemal każdej kuchni. Urządzenie posiada oświetlenie wewnętrzne, umożliwiające obserwację procesu robienia popcornu, a także magnetycznie zamykane drzwiczki. W zestawie znajduje się miarka do ziaren oraz dodatkowych składników. W zależności od dodatków, jakie wykorzystamy, istnieje możliwość wykonania zarówno klasycznej, słonej przekąski, jak i słodkiej.
Maszyna do popcornu Cecotec Fun&Taste P'Corn Classic o wymiarach 29 x 30,5 x 455 cm i wadze 3,5 kg jest dostępna w cenie 400 zł.
Prezenty świąteczne kupujemy chętnie, choć nie zawsze mamy na nie pomysł
Z badania wynika, że co trzeci Polak na prezenty świąteczne przeznacza od 100 do 300 zł, 29 proc. respondentów planuje wydać 300-600 zł, a ¼ ankietowanych – powyżej 600 zł. Ponad ⅔ z nas bożonarodzeniowe upominki kupuje przez internet. Dane wskazują, że nasi rodacy najczęściej obdarowują prezentami partnerów i partnerki – wskazuje to trzech na czterech badanych – dzieci (73 proc.) oraz rodziców. Co ciekawe częściej kupujemy prezenty matkom – 43 proc. wskazań, niż ojcom – 27 proc. wskazań.
Jednak spory odsetek z nas często nie ma pomysłu na upominki dla bliskich – zaledwie 15 proc. ankietowanych wskazuje, co chciałoby otrzymać pod choinkę, co przekłada się na to, że 6 na 10 respondentów czasem ma problem z wyborem prezentów. Co finalnie wybieramy? Z ankiety wynika, że 29 proc. Polaków w prezencie świątecznym dla bliskich kupuje sprzęt elektroniczny. Warto postawić w tej kategorii na coś oryginalnego, mało spotykanego, czego bliska osoba jeszcze nie ma, np. nowość od marki Cecotec – maszynę do popcornu Fun&Taste P'Corn Classic.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.