Premiera nowego flagowego produktu Zepter – QUANOMED, materace jak ze snu
15 września, w warszawskiej restauracji Kuchnia Żoliborz odbyła się konferencja marki Zepter, podczas której dziennikarze mogli zapoznać się z nowym luksusowym produktem, wykorzystującym innowacyjną technologię – materacami QUANOMED Sleep Smart System.
Zepter International to międzynarodowa firma zajmująca się produkcją, sprzedażą i dystrybucją ekskluzywnych, najwyższej jakości produktów na całym świecie. Podczas spotkania prasowego w Kuchni Żoliborz zaprezentowali najnowszy, flagowy produkt, który na stałe odmieni sen użytkowników – luksusowe materace wykorzystujące autorską technologię QUANOMED.
Sen to jeden z kluczowych elementów poprawnego funkcjonowania organizmu, o którym często zapominamy i nie traktujemy z należytą uwagą. Oprócz tego, ile czasu poświęcamy na regenerację organizmu i odpoczynek w trakcie snu, ważne są też warunki, jakie zapewniamy wtedy naszemu ciału - dobrze dobrany materac potrafi łagodzić ból oraz sztywność pleców i ramion o ponad 57% oraz poprawić jakość snu nawet o 60%. Materac jak ze snu, wykonany jest ze 100% naturalnego lateksu otrzymywanego z drzewa kauczukowego Hevea Brasiliensis.Zastosowany w nim system BRS (wsparcie regeneracji organizmu) zapewnia anatomiczne wsparcie dla wszystkich kluczowych części ciała, zmniejszając jego napięcie i poprawiając nasze krążenie. Idealne warunki podczas snu, które zapewniają doskonałą regulację temperatury, optymalne odprowadzanie wilgoci i stałą cyrkulację powietrza – TAF (THERAPY AIR® FLOW). Materace i poduszki QUANOMED to najwyższą ochrona przed bakteriami, roztoczami i nieprzyjemnymi zapachami. Sprawiają, że jesteśmy wypoczęci i mamy lepszy nastrój, zapobiegają poceniu się, odwodnieniu, problemom skórnym, infekcjom oraz początkom i nasilaniu się objawów chorób reumatycznych i innych.
- Sen, jakiego doświadczaliśmy do tej pory na ekskluzywnych wakacjach, jest czymś, co nareszcie możemy wprowadzić w naszą codzienność i korzystać z najwyższej jakości regeneracji organizmu w zaciszu domowym. Od tego, jak prześpimy poprzednią noc, w dużej mierze zależy nasza produktywność dnia następnego, co ma później długofalowe skutki. W końcu przesypiamy aż jedną trzecią swojego życia.– przekazał prezes Zepter Polska, Grzegorz Wilkosz.
Technologia QUANOMED została przetestowana i zatwierdzona w renomowanych uniwersytetach i klinikach. Posiada oficjalne certyfikaty potwierdzające trwałość, elastyczność, odporność na starzenie, bezpieczne użytkowanie, odporność na pleśń i alergeny. Certyfikowany jako materiał hipoalergiczny, bezpieczny dla skóry dziecka. Przyjazny dla środowiska i biodegradowalny.
Spotkanie prasowe poprowadziła prezenterka telewizyjna Aneta Sobolewska, a w dyskusji na temat snu i walorów nowego produktów rozmawiała z Tomaszem Malarą – Dyrektorem Centrum Edukacji Zepter International Poland i Cezarym Iwaniakiem – Dyrektorem Sprzedaży Polska Północ Zepter International Poland.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.