Komunikaty PR

Premierowy model Nivony w limitowanej ofercie

2020-04-08  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania Nivona821 ( 0.72 MB )

Nivona, producent automatycznych ekspresów do kawy, wprowadził do oferty kolejny model popularnej serii 8. Nivona CafeRomatica 821 jest dostępna w sprzedaży wyłącznie w specjalistycznych sklepach kawowych. Na zakupione urządzenia producent udziela 3-letniej gwarancji i dołącza zestaw akcesoriów.

Nivona CafeRomatica 821 to urządzenie premium, które pozwala na przygotowanie kawy godnej profesjonalistów. Obudowa w kolorze szarości będzie pięknie prezentować się w każdej nowoczesnej kuchni. Ekspresy produkowane są w Szwajcarii, z najwyższej jakości komponentów.  Wyposażone są dokładnie w te same technologie, co pozostałe urządzenia nowej serii 8.

Onetouch Spumature DuoPlus zastosowany w urządzeniach tworzy gęstą, kremową pianę i umożliwia przygotowanie nawet dwóch kaw cappuccino lub latte za naciśnięciem jednego przycisku. Dzięki systemowi Aroma Balance, z tych samych ziaren kawy uzyskamy aż trzy różne profile energetycznego aromatu. Na doskonały smak naparu wpływa regulacja czasu wstępnego zaparzania,  ciśnienia, a także prędkości przepływu wody przez komorę zaparzacza. Do filiżanki trafia gorąca kawa, która zachwyca doskonałym smakiem i aromatem. Funkcja Koneser Cappuccino ułatwia skomponowanie wyśmienitej kawy z dodatkiem mleka na dwa różne sposoby.

Duży, kolorowy wyświetlacz i niezwykle cichy młynek ze stali nierdzewnej sprawiają, że przygotowywanie ulubionego napoju jest przyjemnym rytuałem. Urządzenia nowej generacji posiadają trzystopniowy wybór temperatury parzenia, pięciostopniowy wybór mocy aromatu oraz indywidualnie regulowany stopień mielenia ziaren. Dwukolorowe podświetlanie filiżanki zapewnia dodatkowe wrażenia estetyczne podczas parzenia kawy.

Oprócz siedmiu gotowych specjałów kawowych nowe ekspresy Nivona serii 8 dają także możliwość zaprogramowania dodatkowo aż dziesięciu indywidualnych przepisów.

Polacy pokochali smak kawy ze świeżo mielonych ziaren. Doceniają jakość, za którą są w stanie zapłacić więcej, dotyczy to zarówno urządzeń, jak i samych ziaren. Szczególnie w czasach izolacji małe przyjemności i rytuały nabierają szczególnego znaczenia, są ważne dla naszego samopoczucia. Bogaty wybór kaw, prostota obsługi w połączeniu z wysokiej jakości materiałami to niezmienne atuty ekspresów Nivona.”- powiedział Marcin Rusnarczyk, Mistrz Polski Baristów, ekspert marki Nivona.

Do każdego urządzenia zakupionego w specjalistycznych sklepach kawowych Nivona dołącza Clean3Box- zestaw akcesoriów zawierający: płyn odkamieniający, płyn do systemu mlecznego oraz 10 sztuk tabletek do czyszczenia ekspresu. 

Nowy model trafił już do sprzedaży w partnerskich punktach kawowych.   

Nivona CafeRomatica 821- cena 4099zł brutto

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.