Produkty akrylowe SANPLAST SA- z Wami od 25 lat!
W 1997 roku SANPLAST SA rozpoczął produkcję produktów akrylowych. Stale zmieniające się wymagania i potrzeby użytkowników pociągnęły za sobą nieprzerwaną ewolucję produktów wyposażenia łazienki w tym także brodzików i wanien. Przez 25 lat technika produkcji, a także styl zmieniły się nie do poznania.
SANPLAST SA w 1997 roku wypuścił pierwsze produkty akrylowe sygnowane logo marki. W pierwszej kolejności na rynku pojawiły się brodziki akrylowe serii Classic, które przez lata święciły tryumfy. Na przestrzeni lat asortyment SANPLAST SA się rozszerzał. Do portfolio trafiały coraz to nowsze modele, a do oferty weszły wanny akrylowe. Wszystko się zmieniało, a SANPLAST nieustannie podążał za potrzebami Klientów zmieniając swój park przemysłowy, po to, aby dostarczać swoim Klientom najbardziej nowoczesne propozycje do łazienki. W efekcie, aktualnie do wyboru jest szeroka gama produktów akrylowych: brodzików i wanien, a Klienci mogą przebierać w dostępnych wymiarach i kształtach.
„Przez 25 lat nasze akrylowe propozycje ewoluowały. Trudno uwierzyć, że pierwsze brodziki trafiły do domów naszych Klientów 25 lat temu. Pierwsza seria akrylowych brodzików - Classic rozwijała się i z czasem została wzbogacona o wanny. Z sentymentem myślę o tamtych początkach. Kiedyś w produktach akrylowych dominowały kolory zieleni, granatu, czerwieni, teraz biel stała się standardowym kolorem brodzików i wanien. Z przyjemnością obserwuję jak polskie łazienki zmieniają się z dnia na dzień i niezwykle cieszę się, że jako Sanplast jesteśmy częścią tej zmiany.” – wspomina Wiesław Podraza – Prokurent SANPLAST SA i jeden z założycieli firmy.
„Obecnie Klienci mogą wybierać spośród 13 serii wanien oraz 9 linii brodzików. Asortyment tworzą zarówno popularne produkty z wysokiej jakości akrylu sanitarnego, jak i te wyprodukowane z odlewów mineralnych. Do dyspozycji oddajemy brodziki i wanny w różnych wymiarach, kolorach, kształtach, a także w różnych zakresach cenowych, dzięki czemu bez problemu dobierzemy produkt do potrzeb aranżacyjnych każdej łazienki oraz zasobności portfela. ”- dodaje Robert Dziak – Prezes Zarządu SANPLAST SA.
Różni ludzie, różne potrzeby
Każda łazienka wymaga indywidualnego podejścia. Dlatego SANPLAST SA proponuje Klientom produkty, które gwarantują czystą przyjemność kąpieli. Coraz częściej Klienci poszukują także kompletnych rozwiązań łazienkowych. Segment ten bardzo szybko się rozwija. „Z myślą o najbardziej wymagających Klientach powstały serie akrylowych wanien kompletnych LUXO i LOFT LINE, które oferowane są ze zintegrowaną obudową i syfonem. Różnią się wzornictwem wnętrza oraz kształtem obudowy od swoich poprzedników, zapewniając jednocześnie ten sam komfort i luksus kąpieli. W tym przypadku jednak kupując jeden produkt, klient nie musi się martwić o dopasowanie pozostałych elementów wanny i tracić na to, tak potrzebny podczas wyposażania łazienki, czas.”- zauważa Robert Dziak.
Przez lata swojej działalności, SANPLAST SA stał się wiodącym producentem brodzików, wanien i kabin prysznicowych w Polsce. To wszystko dzięki wysokiej jakości produktów, a także podążaniu za trendami i śledzeniu potrzeb klientów. Poznaj szeroką ofertę produktów marki SANPLAST na www.sanplast.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.