Produkty SANPLAST SA w konkursie Dobry Wzór 2021
Od lat SANPLAST SA dba o to, aby zapewnić czystą przyjemność kąpieli. Ich produkty dopracowywane są w każdym szczególe. Z tego powodu niezmiernie miło jest Nam zakomunikować, że dwa z nich zakwalifikowały się do konkursu Dobry Wzór 2021.
Jak co roku specjaliści z dziedziny wzornictwa przemysłowego nagradzają najlepsze projekty pod względem designu w ponad dwudziestu kategoriach. Wśród produktów zakwalifikowanych do konkursu znalazły się: wanna Fuerta Mineral oraz kabina walk-in Free Line II marki SANPLAST.
• Wanna Fuerta Mineral – Najwyższej jakości produkt nagrodzony w prestiżowym konkursie Łazienka- Wybór roku 2020, w kategorii wanny. Styl nawiązuje do wzorców klasycznych i jest hołdem dla niezwykle eleganckiego minimalizmu. Prostota formy łączy się tutaj z luksusowym materiałem. Lekko opływowy kształt tego elementu aranżacji łazienki, zachęca do zanurzenia się w ciepłej kąpieli i zapomnienia o wszelkich troskach. Wanna FUERTA MINERAL doskonale sprawdzi się zarówno w nowoczesnych, prosto urządzonych wnętrzach, jak również tradycyjnych i stylizowanych.
• Kabina Walk-In P/FreeII-cy-W22 - to propozycja dla wszystkich, którzy poza prysznicową przyjemnością cenią sobie lekką formę, minimalizm i otwartą przestrzeń. Konstrukcja Walk-In to naturalność w czystej postaci, pełna funkcjonalność i całkiem nowa jakość codziennego relaksu pod prysznicem. Szklane wypełnienie wyjątkowym delikatnym sitodrukiem, będzie stanowiło dodatkowy element dekoracyjny w salonie kąpielowym.
„Kolejny raz nasze produkty biorą udział w tym prestiżowym przedsięwzięciu. Wygrana byłaby wisienką na torcie i ukłonem w stronę sztabu ludzi, którzy codziennie pracują nad doskonaleniem naszych wanien, brodzików i kabin prysznicowych. Trzymajmy zatem kciuki za sukces naszych produktów w tegorocznej edycji. Ogłoszenie Laureatów Konkursu nastąpi na Gali Finałowej konkursu w dniu 5 listopada 2021. – podkreśla Małgorzata Hulisz- Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.