Komunikaty PR

Projektanci wnętrz ambasadorami marki Kontakt-Simon

2023-11-23  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Najlepszym kontaktem pomiędzy producentem wyposażenia wnętrz i jego marką a ostatecznym klientem jest projektant. To on, na potrzeby realizacji projektu, wybiera produkty, które najlepiej spełniają oczekiwania Inwestora. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Kontakt – Simon, renomowany producent osprzętu elektrycznego, który właśnie rusza z programem „Ambasador marki Kontakt -Simon”.

W związku z tym zaproszenie do grona ambasadorów dostało 10 pracowni projektowych z całej Polski. Wyróżnieni tym honorem zostali: ARTchitektura - Samanta Michalewicz, Art Design Studio - Agnieszka Lesiuk, Archistan Interiors - Małgorzata i Daniel Stan-Zieliński, Flow Interiors - Ewa Franiak i Tatewik Caturowa, Grupa NONO - Karolina Szyszka, Moie Studio - Ada Kopczyńska-Wójtowicz, MyMOLO - Patrycja Dąbek, Royal Design - Joanna Kowalska, STUDIO e. - Ewa Lompart oraz WZ Studio - Ada Skwira i Małgorzata Liebhart.

Ambasadorzy marki to przede wszystkim nasi przyjaciele. Od zawsze proszę moich współpracowników o traktowanie produktu jako elementu, który jest gdzieś obok, nie na pierwszym miejscu. Zawsze zaczynamy od bliższego poznania architekta – człowieka, jego pasji, potrzeb, produkt pojawia się na końcu - mówi Marcin Oleszczuk, szef Biura Obsługi Projektów Kontakt - Simon.

Celem nowego przedsięwzięcia ma być nie tylko promocja marki, ale przede wszystkim zapoznawanie Klientów z możliwościami jakie oferuje Kontakt - Simon. Przełączniki, kontakty, cały osprzęt elektryczny są dziś nie tylko niezbędnym elementem wyposażeniem wnętrza, ale też jego ozdobą. Powinny więc zarówno dobrze spełniać swoje podstawowe funkcje, ale też estetycznie się prezentować. Odpowiednio dobrany osprzęt elektroniczny jest dziś znaczącym detalem, który podkreśla charakter wnętrza. Może on przyciągać wzrok niczym biżuteria, lub też całkowicie wtopić się w tło, stając się niewidocznym wręcz elementem wyposażenia.

Inwestor, pozostawiony sam sobie na tym etapie projektowania, nie zawsze wie, jaki osprzęt wybrać. Często też, nie mając czasu na zgłębianie oferty rynkowej, zostaje przy tym „deweloperskim”. Tu właśnie otwiera się miejsce na projektantów wnętrz - Ambasadorów Kontakt - Simon, którzy pomogą lepiej zrozumieć kwestię wyboru osprzętu i jego funkcjonalności. Ukazać moc i energię, jaka ukryta jest w produktach marki.

- Startujemy z nowym projektem i chcemy, żeby nasi PRZYJACIELE stali się de facto tłumaczami naszego ukierunkowanego slangu branżowego, przekładali go na język bardziej zrozumiały dla finalnego odbiorcy. Według mnie, dużo prościej zaufać, zrozumieć kogoś, kto jest ekspertem - jak projektant, ale potrafi opowiadać o zaletach produktu w sposób przystępny, a nie techniczny - dodaje.

Działamy wspólnie

Ambasadorzy marki mieli okazję poznać się nawzajem podczas inauguracyjnego program uroczystego spotkania, poprzedzonego szkoleniem produktowym i z budowania wizerunku marki, przygotowanego i poprowadzonego przez Olgę Kisiel-Konopkę, właścicielkę agencji OKK PR.  Uczestniczyli też w sesji wizerunkowej przed obiektywem fotografa Bartka Barczyka. Spotkanie to pozwoliło na wymianę doświadczeń i nawiązanie relacji, wszak wspólne działania, wykorzystując efekt synergii, dają zawsze najwięcej korzyści każdej ze stron.

Pracownie zaangażowane w projekt mają również szeroki dostęp do materiałów inspiracyjnych, a także aktualnych informacji o produktach i działaniach marki. Mogą również liczyć na wsparcie promocyjne ze strony Kontakt - Simon.

Cieszy nas bardzo fakt, że zyskaliśmy zaufanie tak renomowanych pracowni, które z chęcią przyjęły zaproszenie do programu. Oznacza to dla nas, że nasze produkty cieszą się ich ogromnym zaufaniem, potwierdzając tym samym ich wysoką jakość i niezawodność. Czekamy na pierwsze wspólne realizacje w programie Ambasador Kontakt - Simon - mówi Marcin Oleszczuk.

Więcej na www.kontakt-simon.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.