Komunikaty PR

Projektanci wnętrz ambasadorami marki Kontakt-Simon

2023-11-23  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Najlepszym kontaktem pomiędzy producentem wyposażenia wnętrz i jego marką a ostatecznym klientem jest projektant. To on, na potrzeby realizacji projektu, wybiera produkty, które najlepiej spełniają oczekiwania Inwestora. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Kontakt – Simon, renomowany producent osprzętu elektrycznego, który właśnie rusza z programem „Ambasador marki Kontakt -Simon”.

W związku z tym zaproszenie do grona ambasadorów dostało 10 pracowni projektowych z całej Polski. Wyróżnieni tym honorem zostali: ARTchitektura - Samanta Michalewicz, Art Design Studio - Agnieszka Lesiuk, Archistan Interiors - Małgorzata i Daniel Stan-Zieliński, Flow Interiors - Ewa Franiak i Tatewik Caturowa, Grupa NONO - Karolina Szyszka, Moie Studio - Ada Kopczyńska-Wójtowicz, MyMOLO - Patrycja Dąbek, Royal Design - Joanna Kowalska, STUDIO e. - Ewa Lompart oraz WZ Studio - Ada Skwira i Małgorzata Liebhart.

Ambasadorzy marki to przede wszystkim nasi przyjaciele. Od zawsze proszę moich współpracowników o traktowanie produktu jako elementu, który jest gdzieś obok, nie na pierwszym miejscu. Zawsze zaczynamy od bliższego poznania architekta – człowieka, jego pasji, potrzeb, produkt pojawia się na końcu - mówi Marcin Oleszczuk, szef Biura Obsługi Projektów Kontakt - Simon.

Celem nowego przedsięwzięcia ma być nie tylko promocja marki, ale przede wszystkim zapoznawanie Klientów z możliwościami jakie oferuje Kontakt - Simon. Przełączniki, kontakty, cały osprzęt elektryczny są dziś nie tylko niezbędnym elementem wyposażeniem wnętrza, ale też jego ozdobą. Powinny więc zarówno dobrze spełniać swoje podstawowe funkcje, ale też estetycznie się prezentować. Odpowiednio dobrany osprzęt elektroniczny jest dziś znaczącym detalem, który podkreśla charakter wnętrza. Może on przyciągać wzrok niczym biżuteria, lub też całkowicie wtopić się w tło, stając się niewidocznym wręcz elementem wyposażenia.

Inwestor, pozostawiony sam sobie na tym etapie projektowania, nie zawsze wie, jaki osprzęt wybrać. Często też, nie mając czasu na zgłębianie oferty rynkowej, zostaje przy tym „deweloperskim”. Tu właśnie otwiera się miejsce na projektantów wnętrz - Ambasadorów Kontakt - Simon, którzy pomogą lepiej zrozumieć kwestię wyboru osprzętu i jego funkcjonalności. Ukazać moc i energię, jaka ukryta jest w produktach marki.

- Startujemy z nowym projektem i chcemy, żeby nasi PRZYJACIELE stali się de facto tłumaczami naszego ukierunkowanego slangu branżowego, przekładali go na język bardziej zrozumiały dla finalnego odbiorcy. Według mnie, dużo prościej zaufać, zrozumieć kogoś, kto jest ekspertem - jak projektant, ale potrafi opowiadać o zaletach produktu w sposób przystępny, a nie techniczny - dodaje.

Działamy wspólnie

Ambasadorzy marki mieli okazję poznać się nawzajem podczas inauguracyjnego program uroczystego spotkania, poprzedzonego szkoleniem produktowym i z budowania wizerunku marki, przygotowanego i poprowadzonego przez Olgę Kisiel-Konopkę, właścicielkę agencji OKK PR.  Uczestniczyli też w sesji wizerunkowej przed obiektywem fotografa Bartka Barczyka. Spotkanie to pozwoliło na wymianę doświadczeń i nawiązanie relacji, wszak wspólne działania, wykorzystując efekt synergii, dają zawsze najwięcej korzyści każdej ze stron.

Pracownie zaangażowane w projekt mają również szeroki dostęp do materiałów inspiracyjnych, a także aktualnych informacji o produktach i działaniach marki. Mogą również liczyć na wsparcie promocyjne ze strony Kontakt - Simon.

Cieszy nas bardzo fakt, że zyskaliśmy zaufanie tak renomowanych pracowni, które z chęcią przyjęły zaproszenie do programu. Oznacza to dla nas, że nasze produkty cieszą się ich ogromnym zaufaniem, potwierdzając tym samym ich wysoką jakość i niezawodność. Czekamy na pierwsze wspólne realizacje w programie Ambasador Kontakt - Simon - mówi Marcin Oleszczuk.

Więcej na www.kontakt-simon.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.