Projektuj z Bespoke i wygrywaj!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
To już ostatni moment, by wziąć udział w konkursie Samsung „Projektuj z Bespoke” i wygrać atrakcyjne nagrody, których łączna suma wynosi 20 000 PLN brutto. Co trzeba zrobić? Wystarczy wgrać swój projekt kuchni z jednym dowolnym produktem AGD marki Samsung oraz lodówką Bespoke na dedykowaną platformę projektujzbespoke.pl. Termin zgłaszania prac mija 6 grudnia br. Zwycięzców wyłoni profesjonalne jury - od redaktorów naczelnych i dziennikarzy najlepszych magazynów oraz portali poświęconych tematyce aranżacji przestrzeni, przez znamienitych architektów, po wykładowców Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu i Gdańsku.
Marka Samsung zaprasza studentów, architektów, projektantów i stylistów wnętrz do udziału w konkursie „Projektuj z Bespoke.” Konkurs przeprowadzony jest na dedykowanej platformie projektujzbespoke.pl. Uczestnicy mogą aplikować w dwóch kategoriach: projekt koncepcyjny (koncepcje zaprojektowane w formie wizualizacji) i zrealizowany (realizacje wnętrz o jednoznacznie określonym autorstwie, przesłane w formie zdjęć).
Zadanie konkursowe
Uczestnicy konkursu mają za zadanie zaprojektowanie kuchni z uwzględnieniem lodówki Bespoke i innego wybranego sprzętu kuchennego marki Samsung. Kolejnym krokiem jest publikacja pracy w mediach społecznościowych z dedykowanymi oznaczeniami: #projektujzbespoke i #kuchniasamsung. Prace należy zgłaszać wgrywając projekt za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie konkursowej projektujzbespoke.pl . Termin składania prac mija już 6.12.2021 r.
Jury
Prace oceni jury w składzie: prof. Jan Sikora, przewodniczący (ASP Gdańsk, Sikora Wnętrza), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), Anna Grużewska, (red. naczelna ,,Czas na Wnętrze”), Agnieszka Gruszczyńska-Hyc (red. naczelna ,,Dobre Wnętrze”, Urządzamy.pl, ,,M jak mieszkanie”), Michał Bachowski (redaktor NOIZZ), arch. Jacek Tryc (członek zarządu Stowarzyszenia Architektów Wnętrz, Jacek Tryc Wnętrza), arch. Wioleta Cieślik (Decoroom), dr Szymon Hanczar (ASP Wrocław, hanczar studio), Kamil Białas (wydawca i red. naczelny ,,WhiteMAD”) oraz Agnieszka Niedzielak-Kowalska (redaktor elledeco.pl).
Nagrody
Łączna suma nagród wynosi 20 000 PLN brutto. W kategorii ,,Projekt Koncepcyjny” zwycięzca otrzyma 5 000 PLN brutto. Za miejsce drugie przewidziano nagrodę w wysokości 3 000 PLN brutto, natomiast za trzecie miejsce, 2 000 PLN brutto. W kategorii ,,Projekt Zrealizowany”, przewidziano także trzy nagrody. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 5 000 PLN brutto. Za miejsce drugie przewidziano nagrodę w wysokości 3 000 PLN brutto, zaś za miejsce trzecie 2 000 PLN brutto.
Bespoke
Bespoke to nowa linia personalizowanych produktów AGD Samsung, którą otwierają innowacyjne lodówki z wymiennymi panelami zewnętrznymi, dostępnymi w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych. Wybrane moduły lodówki możemy dowolnie łączyć w zestawy dopasowując wygląd i funkcjonalność urządzenia do indywidualnych potrzeb i stylu życia. Dzięki smukłym liniom i nowoczesnemu designowi z charakterystycznymi płaskimi panelami frontowymi i uchwytami w formie wgłębień, lodówki idealnie pasują do kuchni w każdym stylu. Ponadto, urządzenie zostało wyposażone w technologię SpaceMax™, która zapewnia większą pojemność lodówki dzięki nowemu systemowi wydajnej izolacji. Ścianki urządzenia są cieńsze, co zapewnia więcej miejsca wewnątrz na produkty spożywcze. Lodówka jest wyposażona w wielofunkcyjną półkę na wino oraz miejsce na przechowywanie wysokich produktów. Bespoke - zaprojektuj swoją wersję lodówki i podejmij wyzwanie konkursowe.
Więcej: www.projektujzbespoke.pl

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.