Komunikaty PR

Projekty Tomka Rygalika dla Miloni

2022-10-27  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Polska marka Miloni tworzy drewniane stoły i meble, łącząc współczesne trendy i fachowe rzemiosło, wynikające z doskonałej równowagi między kreatywnością a szacunkiem dla klasyki. Pokazane w ramach niedawno zakończonych targów Warsaw Home kolekcje stołów Avangarde, Tuo, Bao czy najnowsza propozycja Moa, stworzona przez Tomka Rygalika, to meble tworzone z pasją, będące w stanie wyrazić esencję dzisiejszej elegancji i luksusu.

Stoisko Grupy Kolektywni, w skład której  poza Miloni wchodzą marki Borcas, Loft Decora, Nobonobo i Swallow’s Tail, było podczas czterech dni Targów Warsaw Home miejscem, w którym tradycja spotykała się z innowacją. Modele zaprezentowane odwiedzającym pokazały, jak lata doświadczenia połączyć z postępem technologicznym, zestawiając nowoczesność z tradycyjnymi, rzemieślniczymi metodami obróbki drewna. Właśnie dlatego genialne stoły Miloni tak bardzo przypadły do gustu znawcom tematu - architektom i projektantom wnętrz. Ich popularność w wielu polskich realizacjach wynika ze zrozumienia znaczenia rzemiosła, dogłębnej znajomości surowców i procesów produkcyjnych, silnego podejścia techniczno-projektowego właścicieli i ich bezpośredniego zarządzania całą linią produkcyjną, poprzez zakup najlepszego drewna, po szczegóły wykończenia stołu, w tym wyjątkowo estetycznych detali rozkładanych wersji mebla.

Bijącym sercem produkcji Miloni, marki wykorzystującej wyłącznie sezonowane dębowe drewno, są właściciele - Magda i Mateusz Nowotnik, którzy podczas Warsaw Home pokazali, jak może wyglądać perfekcyjnie zaprojektowany i wykonany stół. O koncepcję najnowszej kolekcji Moa poprosili Tomka Rygalika, designera doskonale interpretującego koncepcję tożsamości przestrzeni życiowej. Premierowa odsłona stołu Moa, z misternym wykonaniem i wykończeniem, dzięki umiejętnie poddanemu obróbce drewnu, wywołała na gościach wrażenie obcowania z najlepszym światowym designem. Wizja Rygalika podkreśliła historię polskiego warsztatu rzemieślniczego, poświęcając jednocześnie uwagę trendom w sektorze wyposażenia wnętrz.

Stół Moa, to już trzeci projekt Miloni realizowany wspólnie ze Studiem Rygalik. Polska marka, sygnowana przez Tomka Rygalika,  od wielu lat jest rozpoznawana na całym świecie. Projekty polskiego designera można było oglądać w Monachium, Nowym Jorku, Tokio, Walencji i Wiedniu, były również prezentowane na łamach międzynarodowej prasy: „Icon”, „Interni”, „Wallpaper”, „Experimenta”, „Blueprint”, „New York Times” i „Financial Times”. Autor świetnie odebranych kolekcji Tuo, Bao i Moa, gościł na stoisku Miloni 22 października.  Jego prezentacja "DESIGN Z PÓŁNOCY", wprowadziła gości do świata wspólnych projektów z marką i przekazania zebranym filozofii Miloni - szacunku do drewna, jako materiału, z którego powstają później tak fascynujące i perfekcyjnie wykonane meble.

Więcej na: www.miloni.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.