Komunikaty PR

Projekty utkane z emocji – zobacz, jak powstają kolekcje Macieja Zienia

2022-12-12  |  16:20
Biuro prasowe

Zajrzyj do pracowni Macieja Zienia i przekonaj się, w jaki sposób projektuje. Zobacz, jak wygląda proces przygotowania kolekcji, skąd czerpie inspiracje i jak wyglądają kulisy pokazów mody. Grupa Tubądzin przygotowała dla swoich fanów specjalny film, w którym Maciej Zień opowiada o procesie twórczym i towarzyszących mu wyzwaniach.

Grupa Tubądzin współpracuje z Maciejem Zieniem od lat. W tym czasie powstały zjawiskowe kolekcje płytek ceramicznych zaprojektowanych przez artystę. Jego ostatni pokaz Bloom zelektryzował świat mody, ale także designu. A wszystko za sprawą kreacji prezentowanych na tle harmonijnej linii Balance Stone inspirowanej portugalską odmianą marmuru Alpine.

Maciej Zień od dziecka interesował się projektowaniem. Pierwsze szkice tworzył jeszcze w szkole podstawowej. Dziś jego marka sygnowana charakterystycznym skarabeuszem ma grono wielbicieli na całym świecie. Podobnie jak płyty wielkoformatowe, które projektuje dla Grupy Tubądzin.

- Projektowanie płytek daje mi oddech. Podczas tworzenia szkiców mogę się zrelaksować, odprężyć i wykorzystać modę do wykreowania kolejnych ciekawych wzorów na ceramice. Bardzo lubię to, że mogę wówczas przenieść się w odmienny świat, o zupełnie innym ładunku emocjonalnym. – mówi Zień.

Płyty Balance Stone stworzyły niezwykle wyważoną i pełną blasku scenografię ostatniego pokazu fashion projektanta, wzbudziły podziw gości wydarzenia. Sprawiły, że kreacje z kolekcji Bloom zostały doskonale wyeksponowane, a sam pokaz zyskał na wielowymiarowości, udowadniając, że sztuka ma różne oblicza.  A połączenie designu i mody tworzy intrygujące efekty.

Film, który przygotowała Grupa Tubądzin, pozwala zajrzeć nie tylko za kulisy pokazu. Artysta opowiada widzom m.in. w jaki sposób pracuje, co go inspiruje i co sprawia, że jego projekty są niepowtarzalne. Film można zobaczyć na kanale marki w serwisie YouTube, a także na profilach Grupy Tubądzin w portalach społecznościowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.