Komunikaty PR

Przetestuj tedee w iSpocie

2020-09-15  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

tedee to najnowocześniejszy produkt tego typu, który został stworzony przez specjalistów IT firmy Predica oraz inżynierów firmy GERDA. Umożliwia on otwieranie i zamykanie drzwi za pomocą smartfona oraz udostępnianie kluczy swojej rodzinie i znajomym za pomocą aplikacji mobilnej.

Osoby zainteresowane takim rozwiązaniem mogą przetestować zamek w sklepie, dopytać o szczegóły i skorzystać z rady eksperta zanim zdecydują się na jego montaż w swoim domu. Zamek tedee dostępny jest już w 8 iSpotach - w Gdyni, Katowicach, Poznaniu i w Warszawie. W przyszłości marka planuje umieścić swój zamek we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci salonów firmy Apple.

- W ramach kooperacji pragniemy dotrzeć do jeszcze większej grupy klientów, a tym samym otworzyć Polaków na innowacje. Pokazać im, że tego typu rozwiązania gwarantują ogromny komfort, a przede wszystkim bezpieczeństwo. Osoby, które do tej pory nie miały do czynienia ze smart lockami będą mogły przekonać się, jak prosty w obsłudze jest nasz produkt oraz ocenić nowoczesny, minimalistyczny design zamka, wyróżniający go na tle konkurencyjnych rozwiązań – twierdzi Paweł Kasprzak Head of Marketing tedee.

Pojawienie się smart locków tedee w sklepach stacjonarnych iSpot to świetna wiadomość dla miłośników innowacji i nowoczesnych rozwiązań, którzy preferują zobaczyć produkt w świecie offline, zanim zamówią go przez internet.

Inteligentne zamki tedee można obecnie obejrzeć i przetestować w następujących iSpotach:

  • Gdynia, iSpot Riviera
  • Katowice, iSpot Silesia
  • Poznań, iSpot Stary Browar
  • Warszawa, iSpot Arkadia
  • Warszawa, Blue City
  • Warszawa, iSpot Galeria Mokotów
  • Warszawa, iSpot Sadyba Best Mall
  • Warszawa, Złote Tarasy

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.