Przetestuj tedee w iSpocie
tedee to najnowocześniejszy produkt tego typu, który został stworzony przez specjalistów IT firmy Predica oraz inżynierów firmy GERDA. Umożliwia on otwieranie i zamykanie drzwi za pomocą smartfona oraz udostępnianie kluczy swojej rodzinie i znajomym za pomocą aplikacji mobilnej.
Osoby zainteresowane takim rozwiązaniem mogą przetestować zamek w sklepie, dopytać o szczegóły i skorzystać z rady eksperta zanim zdecydują się na jego montaż w swoim domu. Zamek tedee dostępny jest już w 8 iSpotach - w Gdyni, Katowicach, Poznaniu i w Warszawie. W przyszłości marka planuje umieścić swój zamek we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci salonów firmy Apple.
- W ramach kooperacji pragniemy dotrzeć do jeszcze większej grupy klientów, a tym samym otworzyć Polaków na innowacje. Pokazać im, że tego typu rozwiązania gwarantują ogromny komfort, a przede wszystkim bezpieczeństwo. Osoby, które do tej pory nie miały do czynienia ze smart lockami będą mogły przekonać się, jak prosty w obsłudze jest nasz produkt oraz ocenić nowoczesny, minimalistyczny design zamka, wyróżniający go na tle konkurencyjnych rozwiązań – twierdzi Paweł Kasprzak Head of Marketing tedee.
Pojawienie się smart locków tedee w sklepach stacjonarnych iSpot to świetna wiadomość dla miłośników innowacji i nowoczesnych rozwiązań, którzy preferują zobaczyć produkt w świecie offline, zanim zamówią go przez internet.
Inteligentne zamki tedee można obecnie obejrzeć i przetestować w następujących iSpotach:
- Gdynia, iSpot Riviera
- Katowice, iSpot Silesia
- Poznań, iSpot Stary Browar
- Warszawa, iSpot Arkadia
- Warszawa, Blue City
- Warszawa, iSpot Galeria Mokotów
- Warszawa, iSpot Sadyba Best Mall
- Warszawa, Złote Tarasy
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Luksus, który nie przytłacza
Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.