Komunikaty PR

Przetestuj tedee w iSpocie

2020-09-15  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

tedee to najnowocześniejszy produkt tego typu, który został stworzony przez specjalistów IT firmy Predica oraz inżynierów firmy GERDA. Umożliwia on otwieranie i zamykanie drzwi za pomocą smartfona oraz udostępnianie kluczy swojej rodzinie i znajomym za pomocą aplikacji mobilnej.

Osoby zainteresowane takim rozwiązaniem mogą przetestować zamek w sklepie, dopytać o szczegóły i skorzystać z rady eksperta zanim zdecydują się na jego montaż w swoim domu. Zamek tedee dostępny jest już w 8 iSpotach - w Gdyni, Katowicach, Poznaniu i w Warszawie. W przyszłości marka planuje umieścić swój zamek we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci salonów firmy Apple.

- W ramach kooperacji pragniemy dotrzeć do jeszcze większej grupy klientów, a tym samym otworzyć Polaków na innowacje. Pokazać im, że tego typu rozwiązania gwarantują ogromny komfort, a przede wszystkim bezpieczeństwo. Osoby, które do tej pory nie miały do czynienia ze smart lockami będą mogły przekonać się, jak prosty w obsłudze jest nasz produkt oraz ocenić nowoczesny, minimalistyczny design zamka, wyróżniający go na tle konkurencyjnych rozwiązań – twierdzi Paweł Kasprzak Head of Marketing tedee.

Pojawienie się smart locków tedee w sklepach stacjonarnych iSpot to świetna wiadomość dla miłośników innowacji i nowoczesnych rozwiązań, którzy preferują zobaczyć produkt w świecie offline, zanim zamówią go przez internet.

Inteligentne zamki tedee można obecnie obejrzeć i przetestować w następujących iSpotach:

  • Gdynia, iSpot Riviera
  • Katowice, iSpot Silesia
  • Poznań, iSpot Stary Browar
  • Warszawa, iSpot Arkadia
  • Warszawa, Blue City
  • Warszawa, iSpot Galeria Mokotów
  • Warszawa, iSpot Sadyba Best Mall
  • Warszawa, Złote Tarasy

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.