Komunikaty PR

Przytulny eklektyzm. Dom zatopiony w pastelach

2023-02-08  |  22:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

To już trzeci raz, kiedy Marzena Pilarz-Herzyk powierza aranżację swojego domu w ręce architektów z pracowni Decoroom. Tym razem jej marzeniem było stworzenie stylowej i przyjaznej przestrzeni dla całej rodziny, pełnej pastelowych kolorów i funkcjonalnych rozwiązań, wpisujących się we współczesne trendy wnętrzarskie. W wyniku powstała osobliwa eklektyczna przestrzeń, okraszona intensywnymi i energetycznymi akcentami.

Marzena Pilarz-Herzyk to znana warszawska prawniczka i zarazem autorka popularnego bloga MamaPrawniczka.pl, na łamach którego w przystępny sposób tłumaczy prawne zawiłości młodym rodzicom. Jej pasją jest również sztuka. Niedawno dobiegły końca prace nad aranżacją jej dwukondygnacyjnego domu w kameralnej inwestycji w Warszawie. Autorką projektu jest architektka Decoroom, Małgorzata Kasperek.

Pastelowe barwy i vintage w nowej odsłonie

Zgodnie z planem pani Marzeny, w całym domu dominuje miła dla oka, pastelowa tonacja. Rozmyte róże, zielenie i fiolety pojawiają się na ścianach, płytkach i dekoracjach, a ściśle określona baza barw powtarza się we wszystkich wnętrzach. Przemyślane połączenie z jasnym beżem, brązami, szarościami i bielą dodaje wnętrzom przytulnego charakteru. Nie ma jednak mowy o efekcie przesłodzenia i infantylności — wręcz przeciwnie, wnętrza są szykowne i pełne przykuwających wzrok rozwiązań stylistycznych.

Projekt liczącego ponad 160 metrów domu był dla architektki sporym wyzwaniem, musiał bowiem spełnić potrzeby aż pięciu domowników: pani Marzeny, jej męża oraz ich trzech synów. Centralnym miejscem w domu jest duża, przestronna kuchnia — ulubione pomieszczenie pani Marzeny, przy projekcie którego pracowała również architektka Katarzyna Fotek z pracowni Decoroom. Zrezygnowano tu z podwieszanych szafek, a zamiast nich kuchnię wyposażono w praktyczną zabudowę od podłogi aż po sufit. Oczywiście nie mogło zabraknąć miejsca na wygodne blaty oraz kompaktową, choć pojemną spiżarnię w zabudowie.

Salon kolorystycznie nawiązuje do kuchni, a barwom na ścianach nadano awangardowy, geometryczny wzór. Bazę do aranżacji stanowi podłoga dębowa o perłowo-białym zabarwieniu z oferty marki Barlinek, która gwarantuje ponadczasowy styl i zapewnia przyjemną atmosferę w całym domu. W centrum salonu znalazła się obszerna sofa Milan marki Gala Collezione w odcieniu popielatego beżu, do której dodano minimalistyczny stolik BoConcept. W jadalni znalazł się stół z marmurowym blatem i krzesła marki Paged Meble w stylu kolonialnym. Dynamiki i wielowymiarowości dodaje wnętrzu spektakularny biały żyrandol Vertigo marki Petite Friture, górujący nad salonem, a także nowoczesne lampy sufitowe.

Przestrzenie prywatne: przemyślana kolorystyka i osobiste akcenty

Sypialnia rodziców to pomieszczenie, które nieco wybija się z wszechobecnej pastelowej kolorystyki. Głębokie błękity w strefie łóżka świetnie współgrają z miodową żółcią i rdzawą pomarańczą u wezgłowia. Geometryczne formy podkreślają ciekawe kontrasty barw.

W łazience rodziców znalazła się duża, wolnostojąca wanna marki Besco. Pudrowy róż płytek Tubądzin z kolekcji Cielo e Terra doskonale współgra z bielą i szarością oraz płytkami z efektem białego marmuru tej samej marki. Złote dodatki nadają łazience niezwykle szykownego charakteru, który dodatkowo podkreślają płytki marki Vives z vintage’owym wzorem na ścianach i podłodze w w strefie kąpielowej. Zarówno tu, jak i w łazience synów zastosowano umywalki, sedesy i baterie marki Omnires. Zamontowano stelaż i przycisk marki Grohe, natomiast bidet Omnires wyposażono w element Geberit Duofix.

Każdy z synów otrzymał swój własny pokój. Do dzieci również należał wybór ulubionych tapet. W pokojach dwóch młodszych chłopców dominują jasne, żywe barwy, natomiast u najstarszego syna — ciemna szarość i rdzawy pomarańcz.

Kolorowa jest również łazienka synów. Tu pojawiło się kolejne wyzwanie, trzeba było bowiem pogodzić upodobania wszystkich chłopców. Udało się to osiągnąć dzięki umieszczeniu wielobarwnego lastryko Cersanit w strefie kąpielowej. Zaczerpnięto z niego ciemny pomarańcz, który powtarza się w zabudowie stolarskiej i na suficie. W łazience umieszczono wannę marki Koło, do której dodano parawan nawannowy Radaway. Takie połączenie jest świetną alternatywą i pozwala rozstrzygnąć odwieczny spór – wanna czy prysznic – bez rezygnacji z jednego z rozwiązań.

Efekt finalny tej realizacji: https://www.youtube.com/watch?v=B4i8WKQCzdw

Projekt wnętrza: Małgorzata Kasperek, architekt wnętrz Decoroom

Projekt kuchni: Katarzyna Fotek, architekt wnętrz Decoroom Kitchen

Zdjęcia: Kamila Markiewicz-Lubańska / Wnętrza w Obiektywie

Stylizacja: Maria Szymańska / Wnętrza w Obiektywie

Więcej na: https://www.decoroom.eu/

Facebook: https://www.facebook.com/decoroom.eu

Instagram: https://www.instagram.com/decoroom_eu/

O DECOROOM

Pracownia Architektury Wnętrz DECOROOM jest obecna na rynku od 14 lat i z wieloma sukcesami na koncie pozycjonuje się jako jeden z pionierów usługi kompleksowego wykończenia mieszkania „pod klucz”. Swoich klientów zaprasza do wyjątkowego biura połączonego z showroomem w samym centrum Warszawy. Zespół DECOROOM tworzą doświadczeni architekci, zaufane ekipy wykończeniowe, działy realizacji i dział DECOROOM KITCHEN, który zajmuje się kompleksowym wykończeniem zabudowy kuchennej i meblowej. Wszyscy nieustannie dbają o to, aby dostarczać klientom jak najwyższy poziom obsługi. Firma współpracuje z czołowymi przedstawicielami branży wykończeniowej, a swój wizerunek w branży zbudowała dzięki wysokim standardom wykonywanej usługi jak i współpracy z klientem. W ofercie Decoroom znajdziemy 3 pakiety: Standard, Premium oraz Designer, które odpowiadają potrzebom najbardziej wymagających klientów.

*** DECOROOM jest laureatem European Property Awards – Best Office Interior Europe (2015-2016), firma posiada również certyfikat „Rzetelnej Firmy”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.