Komunikaty PR

Przytulny eklektyzm. Dom zatopiony w pastelach

2023-02-08  |  22:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

To już trzeci raz, kiedy Marzena Pilarz-Herzyk powierza aranżację swojego domu w ręce architektów z pracowni Decoroom. Tym razem jej marzeniem było stworzenie stylowej i przyjaznej przestrzeni dla całej rodziny, pełnej pastelowych kolorów i funkcjonalnych rozwiązań, wpisujących się we współczesne trendy wnętrzarskie. W wyniku powstała osobliwa eklektyczna przestrzeń, okraszona intensywnymi i energetycznymi akcentami.

Marzena Pilarz-Herzyk to znana warszawska prawniczka i zarazem autorka popularnego bloga MamaPrawniczka.pl, na łamach którego w przystępny sposób tłumaczy prawne zawiłości młodym rodzicom. Jej pasją jest również sztuka. Niedawno dobiegły końca prace nad aranżacją jej dwukondygnacyjnego domu w kameralnej inwestycji w Warszawie. Autorką projektu jest architektka Decoroom, Małgorzata Kasperek.

Pastelowe barwy i vintage w nowej odsłonie

Zgodnie z planem pani Marzeny, w całym domu dominuje miła dla oka, pastelowa tonacja. Rozmyte róże, zielenie i fiolety pojawiają się na ścianach, płytkach i dekoracjach, a ściśle określona baza barw powtarza się we wszystkich wnętrzach. Przemyślane połączenie z jasnym beżem, brązami, szarościami i bielą dodaje wnętrzom przytulnego charakteru. Nie ma jednak mowy o efekcie przesłodzenia i infantylności — wręcz przeciwnie, wnętrza są szykowne i pełne przykuwających wzrok rozwiązań stylistycznych.

Projekt liczącego ponad 160 metrów domu był dla architektki sporym wyzwaniem, musiał bowiem spełnić potrzeby aż pięciu domowników: pani Marzeny, jej męża oraz ich trzech synów. Centralnym miejscem w domu jest duża, przestronna kuchnia — ulubione pomieszczenie pani Marzeny, przy projekcie którego pracowała również architektka Katarzyna Fotek z pracowni Decoroom. Zrezygnowano tu z podwieszanych szafek, a zamiast nich kuchnię wyposażono w praktyczną zabudowę od podłogi aż po sufit. Oczywiście nie mogło zabraknąć miejsca na wygodne blaty oraz kompaktową, choć pojemną spiżarnię w zabudowie.

Salon kolorystycznie nawiązuje do kuchni, a barwom na ścianach nadano awangardowy, geometryczny wzór. Bazę do aranżacji stanowi podłoga dębowa o perłowo-białym zabarwieniu z oferty marki Barlinek, która gwarantuje ponadczasowy styl i zapewnia przyjemną atmosferę w całym domu. W centrum salonu znalazła się obszerna sofa Milan marki Gala Collezione w odcieniu popielatego beżu, do której dodano minimalistyczny stolik BoConcept. W jadalni znalazł się stół z marmurowym blatem i krzesła marki Paged Meble w stylu kolonialnym. Dynamiki i wielowymiarowości dodaje wnętrzu spektakularny biały żyrandol Vertigo marki Petite Friture, górujący nad salonem, a także nowoczesne lampy sufitowe.

Przestrzenie prywatne: przemyślana kolorystyka i osobiste akcenty

Sypialnia rodziców to pomieszczenie, które nieco wybija się z wszechobecnej pastelowej kolorystyki. Głębokie błękity w strefie łóżka świetnie współgrają z miodową żółcią i rdzawą pomarańczą u wezgłowia. Geometryczne formy podkreślają ciekawe kontrasty barw.

W łazience rodziców znalazła się duża, wolnostojąca wanna marki Besco. Pudrowy róż płytek Tubądzin z kolekcji Cielo e Terra doskonale współgra z bielą i szarością oraz płytkami z efektem białego marmuru tej samej marki. Złote dodatki nadają łazience niezwykle szykownego charakteru, który dodatkowo podkreślają płytki marki Vives z vintage’owym wzorem na ścianach i podłodze w w strefie kąpielowej. Zarówno tu, jak i w łazience synów zastosowano umywalki, sedesy i baterie marki Omnires. Zamontowano stelaż i przycisk marki Grohe, natomiast bidet Omnires wyposażono w element Geberit Duofix.

Każdy z synów otrzymał swój własny pokój. Do dzieci również należał wybór ulubionych tapet. W pokojach dwóch młodszych chłopców dominują jasne, żywe barwy, natomiast u najstarszego syna — ciemna szarość i rdzawy pomarańcz.

Kolorowa jest również łazienka synów. Tu pojawiło się kolejne wyzwanie, trzeba było bowiem pogodzić upodobania wszystkich chłopców. Udało się to osiągnąć dzięki umieszczeniu wielobarwnego lastryko Cersanit w strefie kąpielowej. Zaczerpnięto z niego ciemny pomarańcz, który powtarza się w zabudowie stolarskiej i na suficie. W łazience umieszczono wannę marki Koło, do której dodano parawan nawannowy Radaway. Takie połączenie jest świetną alternatywą i pozwala rozstrzygnąć odwieczny spór – wanna czy prysznic – bez rezygnacji z jednego z rozwiązań.

Efekt finalny tej realizacji: https://www.youtube.com/watch?v=B4i8WKQCzdw

Projekt wnętrza: Małgorzata Kasperek, architekt wnętrz Decoroom

Projekt kuchni: Katarzyna Fotek, architekt wnętrz Decoroom Kitchen

Zdjęcia: Kamila Markiewicz-Lubańska / Wnętrza w Obiektywie

Stylizacja: Maria Szymańska / Wnętrza w Obiektywie

Więcej na: https://www.decoroom.eu/

Facebook: https://www.facebook.com/decoroom.eu

Instagram: https://www.instagram.com/decoroom_eu/

O DECOROOM

Pracownia Architektury Wnętrz DECOROOM jest obecna na rynku od 14 lat i z wieloma sukcesami na koncie pozycjonuje się jako jeden z pionierów usługi kompleksowego wykończenia mieszkania „pod klucz”. Swoich klientów zaprasza do wyjątkowego biura połączonego z showroomem w samym centrum Warszawy. Zespół DECOROOM tworzą doświadczeni architekci, zaufane ekipy wykończeniowe, działy realizacji i dział DECOROOM KITCHEN, który zajmuje się kompleksowym wykończeniem zabudowy kuchennej i meblowej. Wszyscy nieustannie dbają o to, aby dostarczać klientom jak najwyższy poziom obsługi. Firma współpracuje z czołowymi przedstawicielami branży wykończeniowej, a swój wizerunek w branży zbudowała dzięki wysokim standardom wykonywanej usługi jak i współpracy z klientem. W ofercie Decoroom znajdziemy 3 pakiety: Standard, Premium oraz Designer, które odpowiadają potrzebom najbardziej wymagających klientów.

*** DECOROOM jest laureatem European Property Awards – Best Office Interior Europe (2015-2016), firma posiada również certyfikat „Rzetelnej Firmy”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.