Ptasie Mleczko® o smaku Pina Colada – limitowane letnie pianki
Lato to okres, kiedy mamy dużo energii, a także moment, kiedy poszukujemy nowych egzotycznych smaków i źródeł orzeźwienia. Odpowiadając na te wakacyjne potrzeby, marka E.Wedel stworzyła limitowany smak pianek Ptasie Mleczko® Pina Colada. Kultowy przysmak w tropikalnym wydaniu znajdziemy w sklepach od końca kwietnia.
Obecnie w stałym portfolio pianek Ptasie Mleczko® znajduje się 7 podstawowych smaków. Oferta w sezonie letnim została wzbogacona o nowy wariant – smak Pina Colada. Dobrze znany przysmak w sezonowym wydaniu docenią głównie wielbiciele egzotycznych kompozycji. To idealnie wyważone połączenie soczystego ananasa z kremowym kokosem, tworzy słodką, a jednocześnie orzeźwiającą propozycję. W najnowszym wariancie smakowym nie brakuje również czekoladowego akcentu. Pianki Ptasie Mleczko® o smaku Pina Colada oblane zostały oryginalną, wedlowską czekoladą białą.
Tropikalny klimat jest widoczny również na opakowaniach nowych pianek Ptasie Mleczko®, które zdobią kolorowe tukany. Nowa szata graficzna została zaprojektowana przez młodą polską ilustratorkę - Adę Buchholc. Dzięki stałej współpracy marki E.Wedel z artystami każde opakowanie pianek cechuje się wyjątkowy design’em. W zeszłym roku wszystkie warianty przeszły wyjątkową transformację uzyskując niepowtarzalne wzory, które przykuwają wzrok i bazują na ptasich motywach.
Wariant Pina Colada jest idealny na upalne dni. Pianki wyśmienicie smakują również po zmrożeniu. Nowa, sezonowa odsłona pianek Ptasie Mleczko® z pewnością zachwyci miłośników niecodziennych smaków oraz doskonale umili letni odpoczynek.
Ptasie Mleczko® Pina Colada jest dostępne w sprzedaży od końca kwietnia.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.