Komunikaty PR

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

2024-07-09  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr@bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie zostało przeprowadzone wśród ponad 15 000 osób. Uczestnicy oraz laureaci w trakcie trwania programu prezentowani byli na łamach Dziennika Gazety Prawnej w Strefie Gospodarki.

Konsumencki Lider Jakości 2024 to już XIII edycja ogólnopolskiego programu promocyjnego, którego głównym celem jest wyłonienie przez konsumentów najlepiej ocenianych marek oraz firm dostępnych i funkcjonujących na polskim rynku. W tym roku w badaniu wzięło udział ponad 15 000 konsumentów i wykorzystano ideę metodologii mixed-methods (badania: eksperckie, pilotażowe, face-to-face, online). Podczas badań analizowano zarówno dane ilościowe, jak i jakościowe oraz treści wypowiedzi z pytań otwartych. Podstawowym efektem badania jest raport przedstawiający ranking produktów i usług uznawanych za najlepsze jakościowo.

Marka Purmo została uznana za Lidera Jakości i zdobyła Konsumencki Lider Jakości 2024. Z wypowiedzi respondentów wynika, że zwracają oni szczególną uwagę na skuteczność i jakość produktów, szeroki wybór produktów w ofercie, tradycję i doświadczenie firmy oraz design i cenę. W badaniu aż 22,8% badanych wskazało markę Purmo za najlepszą jakościowo w kategorii „Grzejniki”.

„Jesteśmy dumni, że marka Purmo po raz kolejny została numerem jeden w opinii klientów. Bardzo dziękujemy za to wyróżnienie. Dla nas to szczególnie cenna opinia, która utwierdza nas w konsekwentnym dążeniu do spełniania obietnicy dla wszystkich klientów, naszego motta: Comfort delivered. Dążymy do tego nie tylko przez doskonalenie naszych zdolności operacyjnych, wdrażanie innowacyjnych produktów, ale również poprzez wsparcie profesjonalistów i dostarczenie klientom końcowym pełnego zakresu najwyższej jakości zrównoważonych produktów z dbałością o nasze środowisko naturalne.” - mówi Janusz Skibniewski, szef marketingu Purmo w Polsce.

Purmo to wiodąca firma w dziedzinie zrównoważonych rozwiązań z zakresu komfortu wnętrz. W swojej ofercie zawiera kompleksowe rozwiązania zapewniające energooszczędne ogrzewanie i chłodzenie, w którego skład wchodzą grzejniki (panelowe - w tym najbardziej uniwersalne z rodziny Flex, łazienkowe, dekoracyjne, kolumnowe i kanałowe), systemy rurowe, ogrzewanie płaszczyznowe, głowice termostatyczne, zawory, systemy automatyki sterującej instalacją, a także innowacyjne klimakonwektory oraz grzejniki Ulow-E dedykowane do pompy ciepła.

„Niezmiernie nam miło, że zostaliśmy po raz kolejny docenieni przez konsumentów. Pozycja lidera zobowiązuje nas niezmiennie do zapewniania najwyższych standardów jakości, wprowadzania innowacyjnych produktów i rozwoju technologicznego. W imieniu całego zespołu Purmo serdecznie dziękujemy wszystkim klientom za kolejny rok z rzędu wystawienia wysokich not naszej marce. To dla nas najcenniejszy Laur” – podsumowuje Paweł Kulikowski, Dyrektor Sprzedaży marki Purmo w Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit Biuro prasowe
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło
Dom Wanny prostokątne: najczęściej wybierane do łazienki
2024-07-08 | 09:00

Wanny prostokątne: najczęściej wybierane do łazienki

Wanna to nie tylko jeden z niezbędnych elementów wyposażenia łazienki, ale także miejsce codziennego relaksu i wyciszenia. W świecie współczesnego designu, prostokątne wanny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.