Komunikaty PR

Quick-Step do wnętrz w stylu loft

2022-08-31  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com

 

Styl industrialny albo jego element

Gdy nie mieszka się w pofabrycznym budynku lub rozległym i wysokim mieszkaniu, trudno jest w pełni oddać styl loftowy. Ale sposobem na ten problem jest wprowadzanie różnych jego elementów, co pozwala nie przytłoczyć wnętrz niewielkich współczesnych mieszkań. Zawsze dobrze sprawdzi się motyw odsłoniętej cegły na ścianie. Innym patentem jest zastosowanie tynków strukturalnych czy przecieranych kolorów, wprowadzających do wnętrza efekt patyny. W industrialu też nie powinno zabraknąć nieco surowych w stylu i starych w wyrazie sprzętów. Mogą to być fabryczne lampy, stół czy stolik o metalowej konstrukcji. Dobrze sprawdzą się również drobne akcenty, jak znaleziona na pchlim targu maszyna do pisania lub stary Singer, bakelitowy telefon czy lampowe radio. Urządzając się nie zapominajmy jednak o komforcie, na dekoracjach świat się przecież nie kończy. W salonie zatem nie powinno zabraknąć wygodnej sofy lub fotela. A w tym wypadku, by nieco ożywić wnętrze, można sięgnąć po modele w zdecydowanych kolorach. 

Podłogi jako podstawa stylu industrialnego

Warto pamiętać, że styl industrialny świetnie zaakcentują również odpowiednio dobrane podłogi. W starych fabrykach spotykamy beton, kamień, ale też drewniane deski. Stare i podniszczone, z wyraźnie widocznym usłojeniem. 

W naszych domach i mieszkaniach znacznie lepiej sprawdzą się jednak nowoczesne rozwiązania. Takie, które doskonale imitują prawdziwe materiały z ich pięknymi niedoskonałościami oraz szlachetną patyną czasu. Takie właśnie podłogi oferuje belgijska marka Quick-Step, której wzory odzwierciedlają prawdziwe materiały dzięki technologii opanowanej do perfekcji. 

Drewno czy laminat? 

Podłogi laminowane Quick-Step idealnie oddają zarówno rysunek usłojenia, jak i nierówną strukturę rozmaitych gatunków drewna. Taki laminat ma wyczuwalne pod palcami chropowatości, tak charakterystyczne dla naturalnych materiałów. Co więcej, jest jak drewno ciepły i przyjemny dla stóp. Naprawdę trudno podłogi laminowane Quick-Step odróżnić od swoich drewnianych odpowiedników. Panele tej marki można położyć w każdym pomieszczeniu. Także w kuchni i łazience, co pozwala wzmocnić efekt przestronności wnętrza i nadać mu spójnego, loftowego charakteru. Dzięki zastosowaniu specjalnej powłoki hybrydowej „HydroSeal” są one odporne na rozlaną wodę, a jednocześnie – poprzez zastosowanie szczelnych zatrzasków – wodoszczelne. Z kolei technologia „Scratch and Stain Guard” uodparnia panele Quick-Step na uszkodzenia mechaniczne. Zyskujemy więc wszystkie zalety naturalnego materiału, i równocześnie większą wygodę użytkowania. www.quick-step.com.pl

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nowicki PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI Biuro prasowe
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim
Dom Ciepło od dachu
2024-07-25 | 08:30

Ciepło od dachu

Chociaż w sezonie letnim bardziej myślimy o chłodzeniu wnętrz, w perspektywie mamy kolejny sezon grzewczy. Przy systematycznych wzrostach cen energii i opału, będzie kosztowny dla
Dom Tikkurila i Beckers organizują w Bielsku-Białej bezpłatne porady designera
2024-07-24 | 14:00

Tikkurila i Beckers organizują w Bielsku-Białej bezpłatne porady designera

Znane marki farbiarskie – Tikkurila i Beckers – organizują w Bielsku-Białej bezpłatne spotkania z projektantami wnętrz. W najbliższy piątek i sobotę, 26-27 lipca,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.