"AXOR. Luksus nie wymaga przestrzeni"
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Tematem konkursu „AXOR. Luksus nie wymaga przestrzeni”jest projekt łazienki z wykorzystaniem co najmniej jednego produktu z kolekcji AXOR One. W jej skład wchodzą m.in. armatura łazienkowa, panele prysznicowe i moduły termostatyczne. Wszystkie elementy linii cechuje przyjemny dla oka minimalizm, który pasuje niemal do każdego wnętrza, bez względu na jego styl. Ale kolekcja AXOR One to nie tylko doskonały design, lecz także innowacyjne technologie, dzięki którym z produktów można korzystać w sposób intuicyjny. Zaprojektowane z myślą o nowoczesnych wnętrzach, perfekcyjnie dopasowują się do różnorodnych potrzeb i oczekiwań użytkowników.
Projekt powinien obejmować strefę umywalki, strefę prysznica i/lub wanny oraz WC, a także miejsce do przechowywania i oświetlenie. Zgodnie z regulaminem łazienka konkursowa ma być pomieszczeniem samodzielnym, funkcjonalnym, możliwym do zrealizowania w rzeczywistości. Może posiadać okno, skośne ściany i wnęki. Organizatorzy dopuszczają udział projektów zrealizowanych, wykluczają jednak te, które brały udział w innych konkursach. Do udziału w zmaganiach marka AXOR zaprasza architektów wnętrz, projektantów oraz absolwentów i studentów uczelni, szkół i kursów kształcących w kierunkach związanych z tematyką konkursu. Osoby te mogą występować samodzielnie lub w maks. 3 osobowych zespołach.
Przy ocenie zgłoszeń będą brane pod uwagę kryteria funkcjonalności, możliwości realizacji zaproponowanych rozwiązań, pomysłowości i walorów estetycznych, przy czym jurorzy zwrócą szczególną uwagę na kreatywne myślenie, wykorzystanie potencjału Manufaktury AXOR oraz spójność stylistyczną projektu. Na zwycięzcę czeka nagroda pieniężna o wartości 10 000 zł, a ponadto m.in. sesja fotograficzna architekta i jego realizacji, konsultacje wizerunkowe oraz promocja zwycięskiego projektu w mediach. Prócz nagrody głównej przyznane zostaną także dwa wyróżnienia. Łączna wartość nagród wynosi ponad 30 000 zł. Konkurs rozpoczął się 5 lipca 2021 roku. Prace można nadsyłać do 12 listopada. 22 listopada 2021r. zostaną ogłoszone wyniki.
Najlepsze prace wyłoni jury w składzie:
Agnieszka Gruszczyńska-Hyc – redaktor naczelna magazynu „Dobre Wnętrze”
Yassen Hristov – fotograf wnętrz
Roland Stańczyk – architekt wnętrz (RS Studio), członek zarządu SAW
Małgorzata Szczepańska – redaktor naczelna magazynu „Elle Decoration”
Magdalena Świć – redaktor naczelna magazynu „Label Magazine”
Wojciech Trzcionka – redaktor naczelny magazynu „DesignAlive”
Przemysław Wojdat – Managing Director marki Hansgrohe

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.