Radaway na targach 4 DD zaskoczy designem
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1166971042,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Zachwycające, oryginalne, najwyższej jakości - takie są produkty Radaway. Będzie mógł się o tym przekonać każdy, kto odwiedzi stoisko marki podczas zbliżających się targów 4 Design Days. Wydarzenie to również okazja, by wziąć udział w prelekcjach eksperta Radaway, który przedstawi m.in. triki na zaaranżowanie łazienki idealnej.
Na efektownie zaaranżowanej przestrzeni Radaway zaprezentuje wiodące produkty oraz nowości z katalogu 2020. Piękne industrialne kabiny z czarnymi szprosami czy modele z eleganckimi złotymi detalami to tylko część z nich. Na stoisku zobaczyć będzie można również potencjał graweru laserowego oraz różne warianty szkła np. przyciągające wzrok szkło typu Mirror, które zademonstrowane zostanie na niestandardowej kabinie z serii Espera Pro. Na targach pojawią się też brodziki dostępne w programie „Na miarę”, które można dociąć do odpowiedniego kształtu względem indywidualnych potrzeb. To jednak nie wszystko. Niespodzianką będzie prototyp kabiny w zupełnie nowej odsłonie kolorystycznej.
Na stoisku będzie można również porozmawiać z przedstawicielami marki, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania i pomogą rozwiązać problemy projektowe. Podczas wydarzenia odbędą się także prelekcje eksperta Radaway. W części dedykowanej profesjonalistom (7 lutego) regionalny kierownik sprzedaży, w branży od 20 lat, Damian Ślęczka zaprezentuje m.in. rozwiązania dotyczące kształtowania ofert. Z kolei w sobotę, 8 lutego, w ramach rozmów i prezentacji podpowie, jak urządzić nowoczesną łazienkę w bloku, zwracając uwagę na ograniczenia techniczne i prawne, koszty, błędy oraz materiały. Przedstawi triki na mały budżet i aranżowanie przestrzeni w duchu „zero waste”.
Zapraszamy.
Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach, 6-9 lutego, stoisko nr 38.
![Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1039433121,w_236,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo Cleverfit – inteligentny system rurowy do każdej instalacji
Grupa Tubądzin zaprasza na Cersaie
![Rozwiązania elewacyjne dla wymagających](/files/_uploaded/glownekonf_263874347,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rozwiązania elewacyjne dla wymagających
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Edukacja
![](/files/1922771799/czesc-cialo-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu
Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.
Media
Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie
![](/files/1922771799/el-gendy-o-klaudii-foto,w_133,_small.jpg)
Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami mają wiele wspólnych tematów do rozmów.
Prawo
Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność
![](/files/1922771799/wizerunek-dziecka-foto-1_1,w_133,r_png,_small.png)
Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.