Raksa - nowy klasyk Nobonobo
Nowicki PR
ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
O projekcie Raksy zdecydowały dwa czynniki. Znajomość rynku i potrzeb klientów, szukających wysokiej klasy sof – tę wiedzę wnieśli właściciele Nobonobo. Drugi, to wieloletnie doświadczenie projektanta Tomka Rygalika, będącego dyrektorem artystycznym marki. W efekcie powstała sofa, której proporcje i funkcje zostały harmonijnie skomponowane tak, by jak najtrafniej odpowiedzieć na zapotrzebowanie użytkowników. W Raksie nic nie jest przypadkowe, panuje tu pełna dyscyplina projektowa. Można śmiało powiedzieć o niej, że jest nowym klasykiem w portfolio Nobonobo.
Niewątpliwie Raksa jest wyjątkowo uniwersalną sofą, która sprawdzi się w niemal każdym wnętrzu. Zawdzięcza to prostej formie, modułowej konstrukcji, szerokiemu wyborowi tkanin oraz ponad wszystko szczegółowo dopracowanym proporcjom. Jak w wielu wysokiej klasy produktach, tak i w Raksie znaczenie mają nawet najmniejsze detale. Oparcie sofy zakończone jest łukiem, który subtelnie przełamuje proste kąty i linie mebla. Natomiast podłokietnik umiejscowiony jest nieco poniżej oparcia, dzięki czemu eksponuje jego detal. Pośród dostępnych modułów sofy znajduje się również stolik fornirowany orzechem amerykańskim, który zestawiony z innymi modułami stanowi zintegrowaną bryłę. Jego zaoblone narożniki dodatkowo zmiękczają formę sofy.
Kolejną kluczową cechą Raksy jest także jej nadzwyczajna wygoda. A to nie bez powodu, ponieważ poszukiwanie rozwiązań zwiększających poczucie komfortu jest jednym z głównych celów Nobonobo. To dzięki najwyższej jakości wypełnień polska marka szybko zyskała uznanie na rynku. W tym modelu zastosowano nowy rodzaj wypełnienia, które jest udoskonaleniem systemu SoftLayersTM - technologię wzbogacono o nową, ulepszoną piankę poliuretanową. O komforcie Raksy decyduje także głębokie, obszerne siedzisko, nieczęsto spotykane w innych modelach sof. Mamy wrażenie, że w trakcie wypoczynku Raksa przyjemnie okala nasze ciało, zaskakując swą miękkością. Poduszki w siedziskach i oparciach dostosowują się do sylwetki użytkownika, dając idealne podparcie. Kolekcję Raksa uzupełnia tapicerowany moduł podnóżka, który stanowi dopełnienie sofy.
Nowa sofa Nobonobo jest przyjazna także pod innymi względami. Wszystkie pokrowce, również te z podstawy, oparcia i podłokietnika można samodzielnie zdjąć i wyprać. Mebel produkowany jest w duchu gospodarki cyrkularnej. Oznacza to, że sofę można rozłożyć na mniejsze komponenty odpowiednie do ponownego przetworzenia. Jak podkreśla Tomek Rygalik to jedna z nielicznych ponadczasowych sof, które stworzone są tak, by służyć użytkownikom przez długie lata i nie przyczyniać się do pogłębienia problemów środowiskowych. www.nobonobo.pl

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.