Komunikaty PR

Ręcznie malowana, polska porcelana Lubiana od czwartku w sklepach Lidl Polska

2022-12-07  |  01:00
Biuro prasowe

Radują oko i są doskonałym dopełnieniem pysznych potraw, nie tylko od święta! Od czwartku, 8 grudnia, do oferty Lidl Polska dołączają talerze, kubki i miski znanej polskiej marki Lubiana – prawdziwa gratka dla miłośników tradycyjnej kuchni i stylu rustykalnego. Przez jeden dzień klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowej promocji i kupić drugi produkt 50 proc. taniej.

Świąteczny stół to nie tylko pyszne potrawy, ale też wyjątkowa zastawa i dekoracje. Lidl Polska ponownie promuje polskich producentów i obok produktów Gerlach, wprowadza do oferty stacjonarnej wyroby z porcelany znanej i docenianej, polskiej marki Lubiana. Od czwartku, 8 grudnia, na sklepowych półkach zagości ręcznie malowana zastawa stołowa Lubiana w cenie 24,99 zł/ 1 szt., w dwóch oryginalnych kolorach szkliwa: morskim i szaroniebieskim. Klienci znajdą w ofercie: talerze płytkie (śr. 22 cm) i głębokie (śr. 21 cm), kubki (poj. 400 ml) oraz miski (śr. 16 cm), które będą mogli łączyć dowolnie, kompletując zestaw dostosowany do indywidualnych upodobań i potrzeb.


Doskonała ozdoba kuchni i świątecznego stołu!

Lubiana to marka powstała w 1969 roku, doceniana nie tylko za oryginalny design i wysoką jakość, ale również ekologiczny proces produkcji. Ręcznie malowane produkty, charakteryzuje ciekawa forma – to doskonały prezent i wybór dla osób, którym bliska jest idea „slow life”; ceniących niepowtarzalność oraz designerski sznyt. Porcelana jest wytwarzana z troską o detale, zgodnie z obecnymi trendami w sztuce wzornictwa, dzięki czemu nadaje się zarówno na kameralne spotkania, jak i wystawne przyjęcia; do przytulnych i nowoczesnych wnętrz.

Tylko w czwartek, 8 grudnia br., produkty marki Lubiana będą dostępne w ofercie stacjonarnej Lidl Polska w wyjątkowej promocji: przy zakupie dwóch produktów lub ich wielokrotności, cena drugiego zostanie obniżona o 50 proc.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Firma

Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.

Żywienie

Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami

Celebrytka nie ukrywa, że dodatkowe kilogramy przysporzyły jej w życiu wielu problemów. Zaczęło się już w liceum, kiedy czuła się gorsza i brzydsza od swoich szczuplejszych koleżanek adorowanych przez rówieśników. Później, gdy stała się rozpoznawalna dzięki programowi  „Gogglebox. Przed telewizorem”, swoje trzy grosze dołożyli jeszcze hejterzy i niełatwo było się jej uporać z obraźliwymi komentarzami.