REJS – jakość od 30 lat
Diamentem Forbesa spółki Grupy REJS w 2023 roku zostały nagrodzone w dwóch kategoriach. REJS wyróżniono wśród firm, które osiągnęły przychody ze sprzedaży powyżej 250 mln złotych. Uplasował się na 20. miejscu w województwie kujawsko-pomorskim i 351 w rankingu ogólnopolskim. Z kolei ALUS – nasza spółka zależna, został uhonorowany Diamentem w kategorii firmy o przychodach na poziomie od 5 do 50 mln złotych.
Diamenty Miesięcznika Forbes to jeden z najbardziej prestiżowych rankingów prowadzonych obecnie wśród polskich firm sektora prywatnego. Przyznawane są przedsiębiorstwom, które rozwijają się stabilnie i wyjątkowo dynamicznie. Do tego grona REJS z pewnością należy. Opierając się na 30-letnim doświadczeniu, odważnie wprowadzamy innowacje produktowe i rozszerzamy portfolio usług, by oferować systemy najwyższej jakości i jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby rynku.
Lista nagród, które Grupa REJS i jej produkty otrzymały w ciągu 30 lat nie ogranicza się jednak do ostatnich wyróżnień. Jest znacznie dłuższa.
Od 2016 roku, niemal rokrocznie marka wyróżniana jest godłem Teraz Polska. Tytuł ten stanowi dowód uznania dla jakości oraz stabilności brandu i jego propozycji. A w roku 2021, właściciel i założyciel przedsiębiorstwa, Jan Rejs odebrał Wektora – nagrodę Pracodawców RP. Jak podano w uzasadnieniu, otrzymał ją: „za wieloletnie, konsekwentne budowanie wysokiej klasy przedsiębiorstwa oraz za osiągnięcie stabilności i bezpieczeństwa biznesowego, opartego na zróżnicowaniu produkcji i różnorodności rynków”.
Listę wyróżnień uzupełniają te przyznane nie samej marce, ale konkretnym rozwiązaniom proponowanym pod jej szyldem. Produkty REJS w ostatnich latach uhonorowano m.in. Diamentami Meblarstwa wydawnictwa BIZNES.meble.pl. Otrzymały je m.in. linia akcesoriów do garderoby Maxima PURO, stelaż do szaf gospodarczych House Master, elektryczny stelaż biurka Futuro i szuflada z dwoma koszami na pranie. Poszczycić się możemy również licznymi Laurami Konsumenta – Złotymi i Grand Prix. To szczególnie cenne dla nas wyróżnienia przyznawane są nie przez jury, ale samych konsumentów i użytkowników naszych rozwiązań.
Ponadto w 2019 roku Cargo Maxi z linii Maxima zostało laureatem pierwszej edycji konkursu Kuchnia – Wybór Roku. Tym samym zostało zaliczone do grona najbardziej innowacyjnych i funkcjonalnych rozwiązań do wnętrz kuchennych. To znakomite potwierdzenie realizacji misji Grupy REJS, jaką jest tworzenie produktów i rozwiązań wysokiej jakości, zapewniających użytkownikom komfort i ergonomię.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.