Komunikaty PR

Relaks z miętą i różem w tle

2020-05-21  |  08:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.23 MB )

67 m2 mieszkanie na warszawskim Żoliborzu, zaprojektowane przez pracownię Design me too, powstało z myślą o czteroosobowej rodzinie. Ciepły skandynawski klimat miesza się tu z akcentami mięty i pudrowego różu. Obie barwy na szczęście przestały kojarzyć się z pokojami dziecięcymi i śmiało wkroczyły do innych pomieszczeń. Chociaż przybierają różne odcienie, tym razem architekci postanowili pokazać je w delikatnym, pastelowym wydaniu.

Dla właścicieli to miejsce miało pełnić przede wszystkim funkcję komfortowego azylu, w którym wszyscy będą mogli realizować swoje pasje. Projekt Design me too urzeka więc prostymi, ale za to bardzo pomysłowymi rozwiązaniami. Sporych wymiarów salon został lekko otwarty na korytarz, co znacznie spotęgowało wrażenie przestrzeni. Małe powierzchnie pozostałych pomieszczeń, za sprawą jasnych barw, skali szarości, minimalnej ilości mebli i gładkich powierzchni, także zostały optycznie powiększone. Lekko rozbielony kolor drewna dębowego na posadzce oraz w meblach powstałych na zamówienie, a także akcent kolorystyczny w postaci koloru miętowego i pudrowego różu nadał wnętrzom przytulności i wprowadził do mieszkania klimat niespiesznego relaksu. Dekoracyjna, wyłożona płytkami Equipe ścina w salonie oraz kolorowy, wzorzysty blat w kuchni sprawiły, że wnętrze wymyka się schematom. Wszystkie meble w cały mieszkaniu wykonane zostały na zamówienie u stolarza, dzięki czemu zabudowy są spójne materiałowo i kolorystycznie. Drewniane wstawki ocieplają sterylne powierzchnie frontów bez uchwytów, co zmienia charakter mebli na bardziej przyjazny i cieplejszy w odbiorze. Dzięki odwadze i zaufaniu inwestorów do niesztampowych rozwiązań w projekcie, powstało naprawdę przyjemne i ponadczasowe miejsce, gdzie domownicy mogą odpocząć po dniu pełnym wyzwań i wyciszyć się.

Dwie niewielkie łazienki zostały zaprojektowane w stylu nawiązującym do reszty mieszkania, tak by całość była spójna i harmonijna. Duże geometryczne wzory płytki marki Aleluia Ceramica nadają temu wnętrzu wyjątkowego charakteru. Pozostałe elementy łazienek utrzymane są w bieli, dzięki czemu pomieszczenia wydają się dużo większe. W łazience zrezygnowano z pralki i przeniesiono ją do WC, rezygnując tym samym z maleńkiego prysznica w tym pomieszczeniu. Dzięki temu zabiegowi przestrzeń obu łazienek została zagospodarowana bardziej funkcjonalne. Meble na wymiar wokół zabudowy stelaża mieszczą wiele schowków na chemię i kosmetyki.

W projekcie łazienek zdecydowano się na znaną ze swojego wzornictwa i jakości markę Koło. Użyto tu m.in. miski WC z technologią bezkołnierzowąumywalki i wanny z eleganckiej kolekcji Modo, której ciekawy design ma walor nie tylko funkcjonalny, ale i dekoracyjny. W łazience zadbano także o wyposażenie, którego nie widać na pierwszy rzut oka; jakościowy, bezawaryjny stelaż podtynkowy marki Geberit z przyciskami Sigma do kompletu.

Całość projektu żoliborskiego apartamentu jest oszczędna w środkach wyrazu, ponieważ to, co najistotniejsze, dopiero ma się w nim zdarzyć. Tworzy doskonałe tło dla śmiechu dzieci, zapachu pieczonego ciasta i długich rozmów.

Lokalizacja: Warszawa, ul. Kaliny Jędrusik

Powierzchnia mieszkania: 67 m2

Projektanci: design me too

Zdjęcia: Katarzyna Czechowicz

Dodatkowe informacje o marce KOŁO

Od ponad 50 lat KOŁO jest wiodącym na rynku producentem i dystrybutorem wyrobów wyposażenia łazienek w Polsce. W 2015 roku marka stała się częścią Grupy Geberit – europejskiego lidera technologii sanitarnych. Zakres produktów Grupy Geberit obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny  i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne). Pod marką KOŁO dostępne są ceramika i meble łazienkowe, wanny i brodziki akrylowe, kabiny prysznicowe oraz systemy instalacyjne. Pod marką KOŁO podejmowanych jest również szereg działań prospołecznych i proekologicznych. Od ponad 20 lat organizuje konkurs dla młodych architektów i studentów „Projekt Łazienki”, którego celem jest zwrócenie uwagi na problem deficytu toalet publicznych w polskich miastach. W ramach tej cieszącej się uznaniem społecznym inicjatywy powstały m.in. Pawilon Plażowy w Warszawie, toaleta w Kazimierzu Dolnym oraz toaleta przy Rondzie Mogilskim w Krakowie. Marka KOŁO pełni także funkcję mecenasa wielu przedsięwzięć kulturalnych. Nowoczesne salony firmowe Geberit i KOŁO w Warszawie i Krakowie to nie tylko miejsca, w których można zapoznać się z ofertą produktową firmy. Odbywają się w nich interesujące wystawy i spotkania poświęcone tematyce designu i architektury, a także szkolenia dla dystrybutorów, instalatorów i projektantów.

Dodatkowe informacje o Design me too

Pracownia design me too została założona w 2013 r. przez Katarzynę Czechowicz, absolwentkę wydziału Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i obecnie zajmuje się projektowaniem wnętrz prywatnych. Pracownia miała być odpowiedzią na realne potrzeby klientów dotyczące wykończenia wnętrz oraz by spełniać marzenia człowieka o pięknych i funkcjonalnych miejscach do spokojnego i pełnego szczęścia życia. Ideał, do którego dąży, to projekty ściśle dopasowane do potrzeb, wymagań i możliwości finansowych klienta, które jednocześnie odwołuje się do tego co ponadczasowe. Dla Katarzyny Czechowicz w procesie projektowania najważniejszy jest pierwszy etap współpracy i dialog z inwestorem, gdzie poznając jego potrzeby, jest w stanie stworzyć projekt wyjątkowy i harmonijny, a równocześnie odpowiadający ustalonym wymogom. Za kluczowe w procesie projektowania uważa dbałość o przejrzysty układ funkcjonalny, komfort mieszkania i ponadczasowość. Podczas projektowania kieruję się osiągnięciem spójności formy i właściwie dobranych materiałów. Walory wnętrza wydobywane są poprzez użycie koloru, światła, proporcji i wyszukanych faktur, które same w sobie stanowią dekorację. Architekt stara się być na bieżąco z trendami w aranżacji wnętrz oraz szuka nowatorskich i ponadczasowych rozwiązań. Pracownia oferuje fachowe doradztwo podczas wyboru materiałów wykończeniowych oraz mebli. Najchętniej projektowane wnętrza to wnętrza w stylu nowoczesnym, eleganckie, ponadczasowe, o prostej formie, a jednocześnie niekrzyczące nachalnymi kolorami. Wnętrza spójne kolorystycznie z kroplą wyszukanego koloru. Ulubione style architekta to pełen świeżości i światła styl skandynawski, czysty styl minimalistyczny, surowy styl soft industrial, elegancki styl włoski i romantyczny styl francuski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.