RITMO – kolekcja grzejników w stylu retro
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Emanują harmonijnym designem, jubilerską precyzją wykonania oraz ponadczasową formą. Takie właśnie są nowe rozwiązania grzewcze od Vasco, światowego lidera w produkcji grzejników. RITMO wyróżniają się nie tylko retro estetyką, ale również wysoką wydajnością cieplną. Są dostępne w wielu wariantach oraz rozmiarach, dzięki czemu wpasują się do każdego wnętrza, od klasycznych kamienic po nowoczesne lofty przemysłowe.
KOMFORT OGRZEWANIA
Podstawowym wyznacznikiem dobrego grzejnika jest wysoka wydajność cieplna. Taką cechą charakteryzuje się nowy produkt firmy VASCO, który został zaprojektowany, aby w oszczędny i zrównoważony sposób wykorzystywać energię. Dzięki wysokiej mocy cieplnej grzejniki kolumnowe RITMO błyskawicznie zapewniają pożądaną temperaturę nawet w największych pomieszczeniach. Ich duża powierzchnia grzewcza świetnie sprawdza się w połączeniu z instalacjami niskotemperaturowymi np. z pompami ciepła.
WYJĄTKOWY DESIGN W STYLU RETRO
Czyste linie i delikatnie zaokrąglone krzywizny grzejnika RITMO składają się na idealnie harmonijny design, który z pewnością zyska przychylność architektów i projektantów wnętrz. Ten dekoracyjny grzejnik jest przykładem niezrównanej perfekcji wykończenia, bez widocznych szwów spawalniczych. Połączenie centralne gwarantuje wygodne, symetryczne ustawienie przepływu i powrotu, a jednocześnie zapewnia łatwość montażu. To współczesny komfort ogrzewania w stylu retro.
DO KAŻDEGO WNĘTRZA
Designerskie grzejniki serii RITMO są dostępne w wariancie pionowym i poziomym, a także w wielu rozmiarach, dzięki czemu znajdują zastosowanie w dużych, wysokich i otwartych wnętrzach, jak również w obiektach użyteczności publicznej. Poziomy wariant RITMO idealnie wypełni miejsca pod oknami, parapetami lub w ciągach komunikacyjnych. Pionowy model sprawdzi się świetnie w kuchni i łazience, ponieważ można opcjonalnie wyposażyć go w poręcz na ręczniki.
Grzejniki RITMO zostały zaprojektowane w najdrobniejszym szczególne. Dzięki stosunkowo szerokim przestrzeniom między rurkami są łatwe w utrzymaniu czystości, a ich wysoka wydajność to zasługa innowacyjnych rozwiązań technologicznych, zastosowanych w tym modelu.
Więcej informacji na stronie: https://vasco.eu/pl/radiatoren/grzejniki-kolumnowe/40810/ritmo

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.