Robert Konieczny i Robert Majkut gośćmi webinaru OKK! design
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W związku z epidemią koronawirusa wiele pracowni i biur architektonicznych przestawiło się na pracę w trybie home office. Kontakty branżowe zostały ograniczone do minimum, a niepewna przyszłość i perspektywa kryzysu gospodarczego zrodziły wiele obaw w środowisku projektowym. Agencja OKK! PR, specjalizująca się w komunikacji marek wnętrzarskich oraz architektów, postanowiła zorganizować cykl spotkań online, by wraz z przedstawicielami branży wymienić się doświadczeniami i sposobami radzenia sobie z nowymi wyzwaniami. Pierwszy webinar odbędzie się już 30 kwietnia!
Bezprecedensowa sytuacja, z którą teraz się zmagamy, wymaga od architektów i designerów szczególnej elastyczności i kreatywności w działaniu. Po trzech dekadach wzrostu i rozwoju gospodarczego mierzymy się z kryzysem, jakiego dawno nie widziano. Wirus infekuje nie tylko ludzi, ale i biznes, zamrażając budżety projektowe lub znacznie je obniżając. Z dnia na dzień cała branża związana z projektowaniem i wyposażeniem wnętrz musiała dostosować się do nowej rzeczywistości, sięgając po nowatorskie narzędzia, weryfikując strategie i pomysły na kontynuację działalności. Ponieważ nigdy wcześniej nie mieliśmy z czymś podobnym do czynienia, trudno było liczyć na natychmiastowe wsparcie autorytetów, skuteczne narzędzia i gotowe rozwiązania. Na dodatek przymusowy social distancing spowodował brak kontaktu z przedstawicielami branży.
Z myślą o branży i projektantach, którzy chcieliby dowiedzieć się, w jaki sposób architekci radzą sobie w dobie pandemii, jakie metody, narzędzia i działania mogą przynieść dziś efekty – agencja OKK! PR zaprasza na webinarium „OKK! design – branża wnętrzarska w dobie pandemii”. Pierwsze z cyklu spotkań online odbędzie się już 30 kwietnia 2020 r. Zaczynamy o godz. 11.00!
Prelegentami webinaru będą największe autorytety branży architektonicznej:
- Robert Konieczny – jeden z najbardziej utytułowanych polskich architektów, właściciel biura KWK Promes, od 2012 roku niezależny ekspert Fundacji Miesa van der Rohe, Ambasador marki Geberit;
- Robert Majkut – designer, specjalizujący się w projektowaniu dla biznesu, dyrektor generalny Robert Majkut Design, członek PRO Stowarzyszenia Architektów Wnętrz;
Czołowi polscy architekci opowiedzą o tym, jak teraz wygląda ich praca i co sprawdza się w dobie pandemii. Podzielą się z uczestnikami spotkania cennymi wskazówkami, przedstawią dobre praktyki i prognozy na przyszłość. Moderatorką webinaru będzie Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR i pomysłodawczyni OKK! design – wydarzenia poświęconego najbardziej aktualnym zagadnieniom branży wnętrzarskiej. O tym, jak w nowej rzeczywistości odnalazła się marka VASCO opowie Waldemar Tomczuk.
- OKK! Design, organizowany przez nas od 2012 roku cykl spotkań, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród architektów, projektantów i firm z branży wnętrzarskiej – mówi Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR i pomysłodawczyni OKK! design. Bazując na wyniesionych stamtąd doświadczeniach, a jednocześnie dostosowując się do obecnej rzeczywistości, chcemy dzięki webinarium stworzyć przestrzeń networkingową branży wnętrzarskiej w online. Jak nigdy dotąd ważne jest teraz realne wsparcie dla branży i inspirowanie architektów do koncentrowania się na poszukiwaniu nowych perspektyw.
Szczegółowe informacje o webinarium znaleźć można na profilu wydarzenia. Udział w spotkaniu jest bezpłatny i wymaga wcześniejszej rejestracji na stronie: https://html.transmisjeonline.pl/okk.
Mecenas webinaru: Geberit
Partner webinaru: VASCO
Patronat medialny: Elle Decoration, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, Design Alive, Architektura, MAGAZIF, designteka.pl
Organizator: OKK! PR
Dodatkowe informacje: www.okkpr.pl www.okkdesign.pl
Partnerzy OKK! design
VASCO Group jest wiodącym producentem ekskluzywnych grzejników dekoracyjnych, grzejników łazienkowych, systemów wentylacyjnych oraz inteligentnych systemów zarządzania ogrzewaniem i rekuperacją w domach, gwarantujących idealną synergię między komfortem, estetyką, zdrowiem i ekologią.
http://www.vascoart.pl/
Grupa Geberit to szwajcarski producent systemów sanitarnych i rurowych, a na polskim rynku właściciel marek Geberit i Koło z trzema fabrykami w Ozorkowie, Włocławku, Kole i siedzibą w Warszawie. Zakres oferowanych przez firmę produktów obejmuje systemy sanitarne, rurowe oraz wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny). Obecnie firma wdrożyła specjalne procedury, które pozwalają w maksymalnym stopniu zapewnić bezpieczeństwo na terenie zakładów produkcyjnych i zachować ciągłość ich pracy.
www.geberit.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.