Różnorodność płynąca z barw – kolorowa armatura GROHE
Warszawa, luty 2023 – Łazienka już dawno przestała być jedynie funkcjonalną przestrzenią, która kojarzy się ze sterylną bielą i srebrem. Wraz z coraz większą różnorodnością produktów dostępnych na rynku, stonowane, jasne barwy ustępują miejsca bardziej zróżnicowanym aranżacjom. Łazienka, tak jak każde pomieszczenie w domu, powinna być w końcu odzwierciedleniem charakteru właściciela. Z tego powodu coraz więcej osób stawia na indywidualizm podczas projektowania swojej przestrzeni życiowej. Z pomocą mogą przyjść dostępne w ofercie marki GROHE armatura, prysznice, przyciski spłukujące oraz akcesoria – szeroka gama kolorów oraz wybór rodzaju powłoki pozwalają na prawdziwe wyrażenie swojego gustu i połączenie wyjątkowej formy z najwyższą trwałością.
Nowe oblicze łazienki
Kolory grają niezwykle istotną rolę w projektowaniu wnętrz. Nie mają one jedynie funkcji dekoracyjnej, ale wpływają także bezpośrednio na atmosferę pomieszczania i tym samym na nasz nastrój. Dlatego, decyzja o wyborze barw w łazience powinna być odpowiednio przemyślana. W portfolio marki GROHE znajdziemy bogatą ofertę kolorów oraz rodzajów powłok, w których dostępne są zarówno baterie, jak też prysznice, przyciski spłukujące oraz akcesoria. Obok klasycznego chromu czy stali szlachetnej SuperSteel są to: Cool Sunrise, Warm Sunset oraz Hard Graphite – wszystkie w powłokach błyszczącej i matowej do wyboru, a także nowość: matowa czerń. Pierwszy kolor, zgodnie z nazwą, na myśl przywodzi wschód słońca. Elegancki, złoty kolor doda uroku wnętrzu w stylu vintage i świetnie połączy się z chociażby butelkową zielenią, czy granatem. Doskonale będzie wyglądać także w akompaniamencie drewnianych dodatków. Warm Sunset wyróżnia się miedzianym odcieniem, który podkreśli naturalny kamień i doda wnętrzu odpowiedniego dynamizmu w duchu industrialnego stylu. Hard Graphite to z kolei tajemnicza, ciemna szarość. Doskonale współgra z betonem, tworząc spójną, nowoczesną aranżację. Choć każda opcja oferuje coś innego, to łączy je jeden punkt wspólny – najwyższa możliwa jakość.
Trwałość na lata
Marka GROHE ma w swojej ofercie jedynie sprawdzone i niezawodne produkty. Dlatego, obok wyglądu, równie ważną cechą jest jakość wykonania. Wybrano zatem technologię, która gwarantuje nie tylko najlepsze i najbardziej wyraziste kolory, ale także trwałość. Produkty, takie jak armatura, składają się z trzech warstw – mosiądzu, niklu i chromu. Dopiero na wierzchnią część nakładana jest kolorowa powłoka w technologii PVD. Proces polega na osadzaniu jej z fazy gazowej przy wykorzystaniu zjawisk fizycznych, co gwarantuje, że będzie ona trzy razy twardsza i nawet dziesięć razy bardziej odporna na zarysowania. Dzięki temu będziemy mogli cieszyć się idealnym stanem naszej baterii przez długie lata.
Kolekcje dla każdego, z myślą o ekologii i domowych rachunkach
Barwne powłoki znajdziemy w licznych kolekcjach armatury GROHE, m.in.: Allure, Atrio, Lineare czy Essence. Ta ostatnia zapewnia pełną paletę kolorów zamkniętą w minimalistycznych formach inspirowanych naturą. Design oparty na smukłych profilach i prostych liniach umożliwia zaprojektowanie przestrzeni, która nie tylko zachwyci swoją elegancją, ale będzie miała także właściwości kojące. W kolekcji Essence znajdziemy całą gamę rozwiązań – baterie umywalkowe, bidetowe, prysznicowe czy wannowe. W parze z przemyślaną formą idą również liczne innowacyjne technologie. GROHE SilkMove EnergySaving pozwala na zaoszczędzenie na rachunkach. Kiedy dźwignia baterii ustawiona jest w pozycji środkowej, uruchamia się przepływ zimnej wody, a temperaturę możemy zwiększyć przesuwając uchwyt w lewą stronę. W tradycyjnych bateriach pozycja środkowa oznacza wodę zmieszaną, która niepotrzebnie marnuje energię potrzebną na podgrzanie, kiedy chcemy jedynie zmoczyć szczoteczkę czy przepłukać usta. Inną technologią pomagającą ograniczyć wykorzystanie zasobów jest GROHE WaterSaving. Zastosowanie ogranicznika przepływu wody zmniejsza jej zużycie do 50%. Nie wpływa to jednak na komfort użytkownika armatury, ponieważ strumień wody pozostaje pełny i wydajny dzięki perlatorowi. Warto zaznaczyć, że kolekcja GROHE Essence to nie tylko baterie – w ofercie znalazły się chociażby wanny, umywalki oraz bidety. Tym samym istnieje możliwość stworzenia całkowicie spójnej łazienki, która będzie przyciągać wzrok przez długie lata! – bez tego fragmentu o ceramice. Bardziej o tym, że są akcesoria i przyciski w tym samym kolorze, wiec łazienka jest spojna.
Więcej informacji oraz materiałów na temat kolorowych powłok GROHE znajduje się tutaj: LINK.
Dowiedz się więcej na temat kampanii zrównoważonych działań marki GROHE X.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.