Komunikaty PR

Różowe wnętrza nie tylko dla dziewczynki

2021-12-02  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Róż to barwa romantyczna i ciepła, która wyróżnia się niezwykłym wdziękiem i przytulnością. Potrafi zaskakiwać mnogością odcieni, zapewniając ogrom możliwości aranżacyjnych. Dlatego, choć zwyczajowo przypisywana jest dziewczynkom, praktycznie w każdym wnętrzu może dokonać małej dekoratorskiej rewolucji.

 

Nasycony burgund to jedna z bardziej wyrazistych tonacji z palety różów. Łączony przede wszystkim z elegancją i przepychem wyjątkowo dobrze czuje się w klasycznych aranżacjach. Intensywny kolor Burgundy z palety Beckers Designer Colour na ścianie salonu odważnie łączy białe ścienne listwy i geometryczne frezy dwuskrzydłowych drzwi, tworząc wyraziste, niesztampowe wnętrze. Kanapa w kwiatowe printy umiejętnie współgra z tą stylistyką, dodając lekkości aranżacji.

 

W ostatnich latach do łask powrócił pudrowy róż i na dobre zadomowił się już w świecie dizajnu. Subtelny odcień Ballet z palety Beckers Designer Collection sprawi, że w sypialni zapanuje intymny klimat. By jednak wnętrze nie wydawało się zbyt cukierkowe, warto stonować je bardziej neutralnymi szarościami lub bielą. Delikatny odcień off-white przełamie słodycz delikatnego różu, nie ujmując aranżacji ani krzty uroku.

 

Róż może także pięknie zagrać w salonie, kiedy umiejętnie zastosuje się go w elementach wystroju, np. meblach. Obita lekko połyskującym welurem kanapa w łososiowym odcieniu ożywi wnętrze, wprowadzając jednocześnie pozytywny nastrój i szczyptę wytworności. Ozdobione sztukaterią ściany w ciemnej, szmaragdowej tonacji Cleopatra z palety Beckers Designer Colour oraz złote dodatki zaakcentują elegancki styl sprawiając, że wnętrze stanie się esencją wygody i dobrego smaku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.