Ruszyły największe targi sztuki współczesnej w Polsce!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Targi Sztuki Dostępnej Wiosna 2020 na Allegro już trwają. Na specjalnej stronie allegro.pl/zobacz/TSD do wyboru mamy tysiące dzieł sztuki, wystawionych przez artystów i galerie z całej Polski. To 3. edycja wydarzenia, które tym razem odbywa się całkowicie online. Dzięki temu każdy internauta zyskuje dostęp do dzieł sztuki współczesnej, a artyści mają szansę dotrzeć do milionów odbiorców.
Targi Sztuki Dostępnej Wiosna 2020 na Allegro potrwają trzy tygodnie: od 7 do 30 czerwca na stronie https://allegro.pl/zobacz/TSD. Aby ułatwić kupującym poszukiwania, wszystkie obiekty są posegregowane pod względem technik wykonania i przedziałów cenowych. Na oddzielnych listach znajdują się galerie i artyści indywidualni oraz oferty najchętniej oglądane przez internautów.
Znakiem rozpoznawczym Targów Sztuki Dostępnej (www.targisztukidostepnej.pl) jest limit ceny. Nic nie może tu kosztować więcej niż 5 tys. zł. Zakupy na Targach odbywać się będą w systemie „kup teraz” - po cenach z góry ustalonych i nie przekraczających tej maksymalnej kwoty określonej przez organizatorów. Dodatkowo przez pierwszy tydzień (7-14.06) odbywać się będzie Licytacja Specjalna, dzięki której będzie można poczuć emocje jak podczas tradycyjnej licytacji w domu aukcyjnym. Ceny wywoławcze obiektów będą przystępne, ale wysokość ostatecznej ceny zakupu, tak jak w przypadku każdej aukcji, zależeć będzie od determinacji i zasobności portfela kupujących. Limitowany jest czas: wszystkie aukcje w Licytacji Specjalnej zakończą się 14 czerwca.
Allegro od kilku lat rozwija na platformie kategorię Kolekcje i sztuka, dlatego też jest naturalnym miejscem do przeprowadzenia Targów Sztuki Dostępnej w formule online. Dzięki temu w wydarzeniu może wziąć udział każdy zainteresowany, bez względu na miejsce, w którym się znajduje. Z drugiej strony, dla twórców to okazja do zaprezentowania swoich prac 18-milionowej społeczności kupujących i pozyskania nowych klientów.
Udział w wydarzeniu biorą, tak jak w przypadku poprzednich edycji, galerie i artyści z całej Polski. Na liście galerii znajdziemy m.in. Vivid z Wrocławia, krakowskie galerie Connaisseur, Dyląg i Fresz oraz wiele warszawskich placówek, m.in.: Ether, 101 Projekt, Stalowa, ToTuArt, Po Prawej Stronie Wisły.
W ofercie galeryjnej warto zwrócić uwagę na kolekcjonerskie perełki. Leonarda Art Gallery sprzedaje plakaty legendarnego Rosława Szaybo, gwasze Andrzeja Cisowskiego oraz limitowaną edycję 12 grafik mistrza Andrzeja Dudzińskiego pt. „I znowu daliśmy się zaskoczyć”. Galeria ArtKomiks.pl proponuje bogatą ofertę czołowych światowych twórców działających w gatunku custom bootleg toys (zabawki kolekcjonerskie). Na Licytację Specjalną galeria przeznaczyła jedną z figurek słynnego artysty kryjącego się pod pseudonimem KAWS, z edycji przygotowanej dla MoMA z okazji indywidualnej wystawy w 2017 roku. Cena wywoławcza obiektu to 3 tys. zł.
Artyści występujący na Targach indywidualnie reprezentują różne pokolenia i środowiska. Nie zabraknie nazwisk już znanych i cenionych, takich jak Joanna Sarapata czy Piotr Czajkowski, który specjalnie na Targi przygotował nowy zbiór rysunków ze swojego słynnego cyklu METRO. Dla wielbicieli street artu sensacją jest obecność na Targach Młodego Drona, postaci kultowej w kręgu grafficiarskim. Wystawia on na sprzedaż najnowsze prace wykonane w technikach litografii i sitodruku.
Targi Sztuki Dostępnej to wyłącznie sztuka współczesna, ale do wyboru mamy obiekty artystyczne wykonane w różnych technikach i gatunkach. Obok malarstwa nie brakuje zatem grafiki warsztatowej oraz inkografii (tu jak zwykle prym wiedzie DESA Modern z odbitkami dzieł słynnych polskich malarzy, np. Edwarda Dwurnika, Jana Dobkowskiego, Jana Wilkonia, Tadeusza Dominika. Kupić możemy plakaty (Filip Zbrzeźniak), fotografie artystyczne (Jarek Madejski, Piotr Leczkowski), rzeźby (Krzysztof Renes, Jarosław Borek), a nawet obiekty ze szkła artystycznego (Magdalena Tyc-Witwicka).
Partner Strategiczny: Allegro
Partnerzy:
OKK!, Leonarda Art Gallery, ewa&wnętrze, Centrum Praskie Koneser
Patroni medialni:
Rynek i Sztuka, Exspace, Auxioner, Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, Foorni, Konik Kreatywny, Magazif, PoliszDesign by Kate & Co., urządzamy.pl, M jak Mieszkanie

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.