Komunikaty PR

Samsung Bespoke – lodówka na lata w promocji ze zwrotem na konto

2022-05-25  |  16:30
Biuro prasowe

Szukając idealnej lodówki bierzemy pod uwagę przede wszystkim jej funkcje, pojemność, klasę energetyczną oraz wygląd. Jednak urządzenie, które jest dla nas odpowiednie na obecnym etapie życia, za 5 lat może nam się znudzić lub okazać po prostu zbyt małe. Samsung Bespoke to personalizowana lodówka, która może zmieniać się i rosnąć z czasem, tak jak nasze wymagania. Już tylko przez tydzień możesz kupić Samsung Bespoke w promocji cashback.

Z badań przeprowadzonych przez Samsung w 2020 roku wynika, że 25% Polaków posiada w swoim domu lodówkę starszą niż 5 lat, a 14% starszą niż 10 lat. Najwięcej, bo aż 46% badanych, określiło wiek swojej lodówki na mniej niż 5 lat, a 15% na rok lub mniej*. Wynika z tego, że średnio wymieniamy ten domowy sprzęt raz na 10 lub nawet 15 lat - w tym czasie tak wiele może się przecież zmienić! Przeprowadzamy się, remontujemy mieszkanie, zakładamy rodzinę, zmieniamy styl życia i upodobania. Nowoczesne urządzenia AGD projektowane są w taki sposób, aby za tymi zmianami nadążać. Wśród ich króluje lodówka Samsung Bespoke.  

Zmiany we wnętrzu – prosta wymiana paneli lodówki

Bespoke to moc personalizacji. Wymienne panele zewnętrzne lodówki Samsung Bespoke dostępne są aż w 16 kolorach, takich jak elegancka brzoskwinia, kremowa lawenda, alabastrowa biel czy ciemny granat**. Daje to użytkownikom niemalże nieograniczone możliwości w tworzeniu pasujących do wnętrza zestawień. Do wyboru jest także kilka opcji wykończeniowych paneli, tj. szkło satynowe, czyste szkło lub metal. Ideą Bespoke jest także możliwość bezproblemowej i ekspresowej wymiany paneli frontowych, gdy poprzednie przestają nam pasować. Dzięki temu możemy przeprowadzić metamorfozę naszej lodówki w dowolnym momencie. 

Nowi członkowie rodziny – rozbudowa lodówki o nowe moduły

Bespoke to modułowość. Choć lodówki Samsung Bespoke zachwycają swoim wyglądem, to w prawdziwy zachwyt wprawia to, jak są przy tym funkcjonale. Do zmieniających się z biegiem czasu potrzeb dostosujemy nie tylko design Bespoke, ale również rodzaj i rozmiar powierzchni do przechowywania. Producent umożliwia tworzenie różnorodnych kombinacji z dostępnych modułów - chłodziarka z dolnym zamrażalnikiem, jednodrzwiowa chłodziarka, jednodrzwiowa zamrażarka i jednodrzwiowa chłodziarka slim. W sytuacji, gdy potrzebujemy dodatkowego miejsca na produkty, np. na skutek powiększenia się rodziny, możemy dowolnie rozbudowywać urządzenie.

Większa ilość jedzenia do przechowania – zmiana funkcji modułów

Bespoke to najbardziej zaawansowane technologie. Technologia Cool Select+ to specjalna strefa, która umożliwia dopasowanie temperatury wybranych komór urządzenia do aktualnych potrzeb i konkretnego rodzaju żywności***. Jeśli potrzebujemy przechować większe zakupy, możemy np. zamienić zamrażalnik w chłodziarkę. Komora zero Optimal Fresh+, wyposażona w przesuwaną podziałkę, pozwala wyodrębnić dwie strefy z różnym poziomem temperatur optymalnych dla danych grup produktów. Z kolei szuflada Humidity Fresh+ gwarantuje wyjątkowe warunki o wysokim poziomie wilgotności, które będą idealne do przechowywania owoców i warzyw. Dzięki temu zachowają idealną chrupkość, apetyczny wygląd, doskonały smak i wartości odżywcze.

Dodatkową zaletą lodówek Samsung Bespoke jest to, że jako jedne z nielicznych osiągnęły najwyższe klasy energetyczne A i B oraz posiadają także klasę C****.

 

Lodówka na lata – ostatnie dni promocji

Jeśli szukasz lodówki idealnej, która będzie dobrze służyć przez lata, postaw na Samsung Bespoke. Tylko do 31 maja, przy zakupie lodówki z linii Bespoke, możesz skorzystać z promocji i otrzymać nawet do 749 zł zwrotu na konto*****. Wystarczy, że dodasz opinię o produkcie na jednej ze stron wskazanych w regulaminie.

Promocja trwa do 31.05.2022 r. lub do wyczerpania puli zwrotów.

Szczegóły promocji, w tym lista modeli oraz wartość poszczególnych zwrotów, dostępne są w  regulaminie na www.bespoke.samsung.pl.

 

*Ogólnopolskie badanie zostało przeprowadzone dla firmy Samsung przez agencję badawczą Kantar Polska. Badanie zostało zrealizowane na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 18-54 lat N=1000 metodą wywiadów internetowych CAWI

**Panele sprzedawane są oddzielnie.

*** Funkcjonalność dostępna w wybranych lodówkach.

**** Dotyczy modeli RB38A7B6AAP (klasa A), RB38A7B6CAP (klasa C), RB34A7B5CAP (klasa C), RB38A7B6BAP (klasa B) i RB38A7B6AAP (klasa A).

*****W modelach lodówek Bespoke sprzedawanych bez frontu wymagany jest jednocześnie zakup lodówki oraz frontu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy Biuro prasowe
2025-08-06 | 13:45

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Urządzanie domu daje możliwość stworzenia przestrzeni, w której po prostu dobrze się żyje. Niezależnie od tego, czy właśnie wprowadzasz się do nowego mieszkania, robisz
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.