SANPLAST SA i HOESCH razem na ISH 2023
Przed nami jedno z największych wydarzeń dla branży instalacyjno-sanitarnej. W dniach 13-17 marca 2023 roku we Frankfurcie nad Menem odbędzie się kolejna edycja Targów ISH, które po kilkuletniej przerwie wracają do tradycyjnej formy. Wśród wystawców znajdziemy firmę HOESCH wchodzącą w skład grupy SANPLAST. Polski producent będzie współwystawcą stoiska targowego na którym zaprezentowane zostaną rozwiązania do łazienki.
Targi ISH to największa międzynarodowa impreza w branży klimatyzacji, wentylacji, ogrzewania, a także instalacji wodnych i sanitarnych. Na wspólnym stoisku SANPLAST i HOESCH zaprezentowane zostaną nowatorskie rozwiązania i najnowszy design. Produkty obu marek znajdziemy w pawilonie 3.1. Na stoisku zobaczyć będzie można sprawdzone, ulubione przez Klientów wanny wykonane z Solique, jak również wanny kompletne serii iSensi, uzupełnione o nowe propozycje niemieckiego producenta. Wszystkie one zostaną pokazane w nowym wydaniu – a jakim? Będzie to niespodzianka dla klientów. Obok ciekawych propozycji wyposażenia strefy kąpieli w wannie, pokazana będzie również paleta rozwiązań do kąpieli pod prysznicem.
„Bardzo nas cieszy fakt, że w tym roku, w końcu spotkamy się z naszymi Klientami, miłośnikami designu i nowoczesnych rozwiązań oraz całą branża w jednym miejscu- podczas Targów ISH. Po kilku latach braku możliwości kontaktu z klientami podczas wydarzeń targowych, nadchodzi dla nas czas, kiedy w końcu otworzymy się jako branża na świat. To doskonała sposobność ku temu, abyśmy wymienili się doświadczeniami lat poprzednich oraz pomysłami na rozwój łazienkowego świata. Dlatego zapraszamy do rozmów na stoisku HOESCH: hala 3.1, stoisko D99. Do zobaczenia we Frankfurcie nad Menem. – zachęca Małgorzata Hulisz Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.