Komunikaty PR

SANPLAST SA i HOESCH razem na ISH 2023

2023-02-09  |  08:00
Biuro prasowe

Przed nami jedno z największych wydarzeń dla branży instalacyjno-sanitarnej. W dniach 13-17 marca 2023 roku we Frankfurcie nad Menem odbędzie się kolejna edycja Targów ISH, które po kilkuletniej przerwie wracają do tradycyjnej formy. Wśród wystawców znajdziemy firmę HOESCH wchodzącą w skład grupy SANPLAST. Polski producent będzie współwystawcą stoiska targowego na którym zaprezentowane zostaną rozwiązania do łazienki.

Targi ISH to największa międzynarodowa impreza w branży klimatyzacji, wentylacji, ogrzewania, a także instalacji wodnych i sanitarnych. Na wspólnym stoisku SANPLAST i HOESCH zaprezentowane zostaną nowatorskie rozwiązania i najnowszy design. Produkty obu marek znajdziemy w pawilonie 3.1. Na stoisku zobaczyć będzie można sprawdzone, ulubione przez Klientów wanny wykonane z Solique, jak również wanny kompletne serii iSensi, uzupełnione o nowe propozycje niemieckiego producenta. Wszystkie one zostaną pokazane w nowym wydaniu – a jakim? Będzie to niespodzianka dla klientów. Obok ciekawych propozycji wyposażenia strefy kąpieli w wannie, pokazana będzie również paleta rozwiązań do kąpieli pod prysznicem.

„Bardzo nas cieszy fakt, że w tym roku, w końcu spotkamy się z naszymi Klientami, miłośnikami designu i nowoczesnych rozwiązań oraz całą branża w jednym miejscu- podczas Targów ISH. Po kilku latach braku możliwości kontaktu z klientami podczas wydarzeń targowych, nadchodzi dla nas czas, kiedy w końcu otworzymy się jako branża na świat. To doskonała sposobność ku temu, abyśmy wymienili się doświadczeniami lat poprzednich oraz pomysłami na rozwój łazienkowego świata. Dlatego zapraszamy do rozmów na stoisku HOESCH: hala 3.1, stoisko D99. Do zobaczenia we Frankfurcie nad Menem. – zachęca Małgorzata Hulisz Kierownik Działu Marketingu SANPLAST SA.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.