Komunikaty PR

SANPLAST S.A. i Scansani Sp z o.o. – łączą siły!

2022-03-07  |  13:14
Biuro prasowe

Grupa SANPLAST S.A. to niekwestionowany lider branży sanitarnej w Polsce. Od ponad
38 lat dostarcza swoim Klientom najlepsze i najnowocześniejsze rozwiązania do wyposażenia łazienek. Sukces Firmy wynika z wieloletniego doświadczenia, wiedzy oraz doskonałych projektów. Nieustanny rozwój i dążenie do jak najlepszego odpowiadania na potrzeby rynku
i Klientów spowodował, że podjęto decyzję o połączeniu sił z marką Scansani poprzez przejęcie tej Firmy przez SANPLAST S.A.

 

Scansani to firma produkcyjna o wieloletnim doświadczeniu w branży sanitarnej. Siłą marki jest wysoka efektywność, na którą składa się stosunek jakości do kosztów produkcji oraz doświadczenie
w produkcji trudnych wyrobów w krótkich seriach, dedykowanych zarówno na rynek zarówno polski, jak i zagraniczny. Wiele lat pracy, doświadczony personel, certyfikaty, dopuszczenia do produkcji
wg. najbardziej wymagających norm europejskich to ogromne atuty Scansani.

 

Połączenie sił obu marek wynika z efektywnego dążenia do aktywnego rozwoju grupy SANPLAST. Dzięki takim inwestycjom i powiększeniu możliwości produkcyjnych, koncepcyjnych oraz technologicznych możliwe będzie skuteczne spełnianie wciąż rosnących oczekiwań rynku.

„W SANPLAST skupiamy się na codziennym rozwoju, ciągłej poprawie procesów produkcyjnych, planujemy nowe wdrożenia. Intensywnie działamy, pozytywnie patrząc w przyszłość. Skutecznie realizujemy wyznaczone cele, których efektem jest miedzy innymi połączenie i przejęcie firmy Scansani. Jestem przekonany, że dzięki temu połączeniu, jeszcze skuteczniej i z jeszcze większym sukcesem będziemy mogli reagować na potrzeby oraz oczekiwania naszych Klientów, zapewniając im czystą radość z kąpieli.”– Robert Dziak, Prezes SANPLAST S.A.

Przejęcie przez SANPLAST SA potencjału oraz możliwości firmy Scansani pozwoli na jeszcze skuteczniejsze dostarczanie Klientom produktów, rozwiązań czy systemów wyposażenia łazienkowego, które będą doskonałą odpowiedzią na ich potrzeby.

Więcej na: www.sanplast.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.