Komunikaty PR

SANPLAST SA inspiruje - wykorzystaj potencjał wnęki w Twojej łazience!

2021-01-28  |  13:44
Biuro prasowe

Przekonaj się do wnęki – nie pożałujesz

 

Wnęki w łazienkach stają się coraz bardziej popularne. Dzieje się tak głównie ze względu na praktyczny charakter wykorzystania każdego centymetra sześciennego przestrzeni. W małych łazienkach ta kwestia może okazać się naprawdę kluczowa! Dodatkowym powodem, dla którego warto kreatywnie podejść do tematu wnęki jest dostosowanie jej pod własne upodobania, a nawet zwiększenie nadto początkowych planów co do jej wyposażenia. Okazuje się bowiem, że choć pierwotnie zakładaliśmy, że w łazience zmieści się tylko wanna o ergonomicznych rozmiarach, nagle, gdy uwzględnimy odpowiednie wykorzystanie również wnęki może się okazać, że zyskamy kolejną przestrzeń do zażywania kąpieli,  jeszcze bardziej nowoczesną i wpisującą się w trendy, kabinę prysznicową.

 

Wnęka w łazience – idealne miejsce do kąpieli pod prysznicem

 

Wnęka może spełniać rolę kabiny prysznicowej, modnej i nowoczesnej w całej swej okazałości. Wystarczy tak naprawdę zamontować do niej tylko brodzik, drzwi oraz baterię, aby otrzymać w pełni wyposażone i niczym nie odchodzące standardem od powszechnych kabin, kolejne miejsce do wzięcia prysznica. Wnęka z wyposażeniem prysznicowym pozwala na więcej fantazji przy jej projektowaniu - nie ogranicza nas już wielkość brodzika, czy kształt kabiny. Wszystko zależy od wymiarów wnęki, brodzik bowiem można w łatwy sposób dostosować do powierzchni, na której ma się znajdować. Tak zaaranżowana wnęka jest nowoczesną, oraz często tańszą opcją, niż wszystkie elementy, które miałyby się składać na standardową kabinę prysznicową. Łączy w sobie zatem nie tylko design i estetykę, ale również cenę w stosunku do jakości. Pamiętajmy również, że we wnęce możemy także zabudować wannę. Dzięki takiemu rozwiązaniu będzie ona zasłonięta z trzech stron, a my zyskamy na prywatności, przytulności, komforcie i relaksie. Czego chcieć więcej?

 

Łazienkowy atut, który doceni każdy

 

Warto spojrzeć na wnękę w łazience jako jej ogromną zaletę, pomagającą nadać tej przestrzeni oryginalnego charakteru. Decydując się na wykorzystanie wnęki, nie tylko oszczędzamy miejsce, wyposażając każdy metr sześcienny powierzchni, ale nadajemy jej niepowtarzalnego stylu. „Na rynku dostępnych jest wiele modeli drzwi prysznicowych, które dedykowane są właśnie wnękom.
W SANPLAST SA Klienci mogą wybierać spośród produktów 9 linii: Basic, Free Line II, Freezone, Prestige III, Classic, Space Line, Altus, Free Line i TX. Wszystko uzależnione jest od preferencji oraz zasobności portfela. Są to rozwiązania, które doskonale sprawdzą się w łazienkach zarówno tych klasycznych – jak i tych bardziej nowoczesnych.”- podkreśla Robert Rachowski – Product Manager SANPLAST SA.

Taka niepozorna wnęka może okazać się największym atutem Twojej łazienki, która znajdzie wielu amatorów. Z pewnością każdy doceni ergonomiczne rozwiązanie, w gustownym stylu.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.