SANPLAST SA: Jakość przede wszystkim
Ponad 30 lat- tyle czasu minęło od czasu wyprodukowania i wprowadzenia na rynek, pierwszych kabin prysznicowych sygnowanych logo SANPLAST SA. Wiele lat wytężonej pracy, pozwoliło osiągnąć SANPLAST SA rolę lidera wśród firm branży wyposażenia łazienek. Sukces tkwi w wysokiej jakości produktów.
Kabiny prysznicowe SANPLAST
Kabina prysznicowa jest jednym z najważniejszych elementów wyposażenia współczesnej łazienki. Pierwsze kabiny marki SANPLAST posiadały wypełnienie polistyrenowe. Jedną z pierwszych była konstrukcja KNN2 serii Classic- czyli kabina prysznicowa narożna z drzwiami rozsuwanymi. W 1993 roku seria ta zaczęła się rozbudowywać i wdrożono do sprzedaży kabiny narożne kwadratowe KNs Classic. Z biegiem lat myślenie o łazience, jak i o kabinie prysznicowej ewoluowało. W dzisiejszych czasach prysznic nie pełni już tylko funkcji użytkowej i higienicznej. Jest on nieodłącznym elementem dekoracji, na którego wyjątkową uwagę skupiają użytkownicy i projektanci wnętrz. Użytkownicy nie zwracają już tylko uwagi na użyteczność, lecz także na estetykę i elementy wizualne.
„SANPLAST to synonim nieustającego rozwoju. Wieloletnie doświadczenie sprawia, że doskonale znamy się na wyposażeniu łazienek. Przez te ponad 30 lat kabiny ewoluowały, nie przypominają one tych, które znamy obecnie. Zmieniały się trendy i potrzeby Klientów. Zawsze na nie odpowiadaliśmy tworząc wyjątkowe produkty, które trafiały do łazienek Polaków. Niezmiennie jednak liczyła się najwyższa jakość produktu. Dlatego też, jest jeszcze wiele domów, w których do tej pory, w codziennym użytku są jedne z pierwszych kabin prysznicowych naszej marki. Przez prawie 30 lat, użytkowana codziennie kabina prysznicowa była zapewne świadkiem wielu ciekawych historii.”- dodaje Małgorzata Hulisz – Kierownik Marketingu SANPLAST.
Rynek kabin prysznicowych rozwija się bardzo dynamicznie. Obecnie asortyment marki SANPLAST to kabiny prysznicowe dostępne są w 12 seriach. Klienci mają do wyboru różne kolory profili, wzory przeszkleń, czy także detali, które upiększają wygląd prysznica, zapewniając jednocześnie Czystą Przyjemność kąpieli.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.