Sen hrabiego Chesterfielda czyli współczesne sofy pikowane
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W ciągu ostatniego roku dużą część uwagi poświęcaliśmy przestrzeniom, do których byliśmy ograniczeni – naszym domom. Teraz wreszcie zapragnęliśmy, by nabrały innego wyglądu i stały się odzwierciedleniem osobistego stylu. Dzięki podejrzanemu na wybiegach trendowi na pikowane torebki, klapki i kurtki, tendencja ta przeniosła się także do przestrzeni domowych, po raz kolejny pokazując płynny dialog pomiędzy modą a designem.
Pikowane meble i detale przeniknęły do naszych domów, przynosząc za sobą wyjątkowo przyjemne i przytulne doznania. Trend ten we wnętrzach daje się zauważyć we wszystkim - od sof, przez poduszki aż po oprawy oświetleniowe. Bufiasty, przeskalowany wygląd ma moc dodawania nowej tekstury każdemu pomieszczeniu. W przypadku salonowych sof w wersji skórzanej pikowanie staje się mocnym akcentem, przypominającym modne kurtki motocyklowe, wnętrza amerykańskich barów czy eleganckie hotele z sofami w stylu Chesterfield. W subtelnych, kobiecych wnętrzach, np. w stylu retro, boho, czy glamour doskonale odnajdują się natomiast sofy otapicerowane bardziej delikatnymi tkaninami, jak welur czy szenil. Meble polskiej marki Sweet Sit z pikowanym siedziskiem, oparciem lub będące połączeniem obu kombinacji, pomimo swoich kompaktowych rozmiarów tworzą w przestrzeni poczucie wyjątkowego luksusu. Trend ten został szybko zauważony przez architektów i projektantów wnętrz, którym pikowane powierzchnie spodobały się szczególnie ze względu na geometryczną i współczesną estetykę, a także funkcjonalność i wygodę.
Nowoczesne i uniwersalne wzornictwo mebli spod znaku Sweet Sit zdążyło zaskarbić sobie wielu zwolenników. Ponadczasowy design, funkcjonalność pozwalająca wykorzystywać sofy i narożniki zarówno do dziennego, jak i nocnego wypoczynku oraz kompaktowe wymiary sprawiły, że po tę markę zaczęli sięgać także polscy architekci wnętrz. Obecnie popularne pikowane sofy Olaf, Gaja, Nova, Nappa, Snap i Fiord projektanci z powodzeniem łączą z różnymi stylami architektury wnętrz i wprowadzają do rozmaitych pomieszczeń - od luksusowych apartamentów po najzwyklejsze mieszkania. Co stoi za tym sukcesem? O tym można przekonać się oglądając kolekcje sof i foteli marki Sweet Sit, których jakość gwarantuje Fabryka Mebli Gala Collezione.
www.SweetSit.pl

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.