Komunikaty PR

Sezon na innowacyjny minimalizm – jakie ogrodzenia wybierzemy w 2020 roku

2020-01-09  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.04 MB )

Proste, minimalistyczne formy dostępne w ramach systemów, a do tego wyposażone w wiele zintegrowanych funkcji – tak w skrócie można opisać trendy ogrodzeniowe na rozpoczęty właśnie rok. Przeczytajcie w jaki sposób wasze ogrodzenie może stać się trendy i smart oraz stanowić przysłowiową wisienkę na torcie atrakcyjnej wizualnie posesji.

Współczesne ogrodzenie oprócz tego, że zachowało swoje pierwotne funkcje, którymi są ochrona posesji i zapewnianie jej bezpieczeństwa, kusi użytkowników nowymi możliwościami. Nie jest już tylko elementem montowanym z konieczności ochrony dobytku. Obecnie stanowi estetyczne dopełnienie domu, bez którego trudno wyobrazić sobie atrakcyjną wizualnie strefę przydomową.

Design i systemowość

W nadchodzącym sezonie najbardziej trendy będą ogrodzenia o prostych, geometrycznych i poprzecznych formach, w których dominuje linia prosta. Jeżeli chodzi o kolory to najchętniej wybierzemy szarość i antracyt – barwy te stanowią eleganckie i wysmakowane tło dla jasnych elewacji, które wciąż dominują w Polsce. Od kilku sezonów ogromną popularnością cieszą się ogrodzenia frontowe dostępne w systemach tworzących estetyczną, designersko zaplanowaną całość. W tym samym stylu dostępne są furtka, brama, słupki i przęsła – taki zestaw dodaje urody całej posesji.

- W przypadku lica ogrodzenia najchętniej wybierane są systemy poziome, często nieprzezierne lub z ażurami różnej szerokości – opowiada prezes firmy Plast-Met Systemy Ogrodzeniowe Marian Przybylski. - Odpowiedzią na te potrzeby są najnowsze modele Nowoczesnych Ogrodzeń Frontowych. Beryl to ogrodzenie nieprzezierne, w Trawertynie mamy możliwość wyboru delikatnej ażurowości lub w wersji Plus całkowitej nieprzezierności, natomiast modele Malachit i Turkus cechują się różnym stopniem przezierności. Wszystkie te propozycje, chociaż solidne i dające gwarancję prywatności, posiadają konstrukcję, która nadaje strefie przydomowej lekkości. Właśnie ogrodzenia dające możliwość wyboru stopnia przezierności, z poziomym układem wypełniania przęseł są obecnie popularnym trendem na rynku. Nowy rok z pewnością to potwierdzi.

Technologia

W nowym sezonie utrzyma się też trend na ogrodzenia inteligentne, smart czyli wyposażone w dodatkowe, użyteczne funkcje jak przystało na czasy rewolucji cyfrowej i globalnej wioski. Takie rozwiązania umożliwiają sterowanie funkcjami ogrodzenia takimi jak oświetlenie czy otwieranie bramy.

- Opracowaliśmy wielofunkcyjny moduł o nazwie Centerbox – opowiada Marian Przybylski. – Znajdują się w nim podzespoły odpowiedzialne za zasilanie, sterowanie bramą, furtką i oświetleniem Smart Light. Centerbox jest też wyposażony w domofon z wideomonitorem oraz skrzynkę na listy. Można powiedzieć, że to taki mózg całego ogrodzenia.

W roku 2020 klienci będą też cenić marki oferujące kompleksowe rozwiązania, a więc oprócz podstawowego asortymentu także dodatkowe elementy powiązane z ogrodzeniem takie jak np. oświetlenie ogrodowe czy ogrodzeniowe.

***

Ogrodzenie to ważny element strefy przydomowej, często decydujący też o naszym codziennym komforcie. Dlatego wybierajmy je zgodnie z trendami, ale pamiętajmy też, że powinno spełniać swoje główne zadanie. Jest nim zapewnienie prywatności i poczucia bezpieczeństwa, kiedy już zamknie się brama wjazdowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Z nutą elegancji. Nowoczesny dom pod Warszawą projektu Interiorsy Biuro prasowe
2024-05-28 | 12:40

Z nutą elegancji. Nowoczesny dom pod Warszawą projektu Interiorsy

Jasne stonowane kolory, szlachetne materiały oraz dekory zaczerpnięte ze świata przyrody. Takie jest wnętrze domu zaprojektowanego dla młodego inwestora, który ponad wszystko ceni
Dom Artystyczna kolacja z Ambasadorami Kontakt-Simon
2024-05-28 | 09:20

Artystyczna kolacja z Ambasadorami Kontakt-Simon

Ciepły majowy wieczór, piękne okoliczności przyrody, wyborne jedzenie i doskonałe towarzystwo... Tak można opisać kolację z Ambasadorami marki Kontakt - Simon, która miała
Dom Tak jak sobie wyśnisz: 5 kolekcji łóżek od Bizzarto
2024-05-28 | 09:00

Tak jak sobie wyśnisz: 5 kolekcji łóżek od Bizzarto

Osiągnięcia dalekich kultur przenikają się tu z bliskimi, codziennymi doświadczeniami oraz potrzebami wielu z nas. Marta Niemywska-Grynasz i Dawid Grynasz z zespołem sięgnęli po tak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Paweł Małaszyński: Nigdy nie miałem na pieńku z sąsiadami. Zresztą jak mieszkamy w jednym bloku, to fajnie trzymać się razem i wspierać

Aktor zapewnia, że nie utrzymuje dystansu w relacjach sąsiedzkich i zawsze stara się znaleźć czas dla ludzi, którzy mieszkają w jego bloku, choćby na krótką rozmowę. Nie gwiazdorzy i nie zamyka się przed nimi w czterech ścianach, ale chętnie opowiada im o swoich projektach zawodowych. Paweł Małaszyński podkreśla również, że bardzo ceni sobie i pielęgnuje znajomości zawarte kilka dekad temu w Białymstoku, gdzie się wychowywał.

Handel

Poprawia się jakość obsługi klientów. Konsumenci najlepiej oceniają branżę turystyczną

Po trzech latach spadków, spowodowanych m.in. pandemią i zaburzeniami w łańcuchach dostaw, poziom satysfakcji polskich konsumentów z jakości obsługi odnotował w końcu nagły wzrost, osiągając rekordowy wynik 79,1 proc. – wynika z cyklicznego badania realizowanego przez Polski Program Jakości Obsługi. Poprawę zanotowało aż 14 z 18 badanych branż, ale najlepsze oceny zebrała turystyka, czyli biura podróży, hotele, pensjonaty i linie lotnicze. Z drugiej strony niespodzianką okazał się mocny spadek dotychczasowego lidera rankingów jakości obsługi, czyli branży finansowej  banków, doradców i ubezpieczycieli.