Skalne akcenty – sposób na niepowtarzalne wnętrze

Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Nowa kolekcja płytek ceramicznych Gateway sygnowana przez Villeroy & Boch to propozycja inspirowana łupkami – skałami o charakterystycznej warstwowej strukturze. Projektanci marki zaproponowali gres porcelanowy z niepowtarzalnymi wzorami, teksturami i kombinacjami kolorystycznymi, które pozwalają na aranżację nieszablonowego wnętrza. Mało kto wie, że łupki to skały wyróżniające się ogromną różnorodnością barw. Ta wyjątkowa kompozycja kolorystyczna doskonale sprawdza się w nowoczesnych i unikalnych wnętrzach.
Kolekcja Gateway to interpretacja surowej tekstury łupka, przeniesiona na projekt aranżacji ścian i podłóg. Warstwy charakterystyczne dla tego kamienia przybierają na płytkach formę delikatniejszą od naturalnej. Paleta barw skały łupkowej spotykanej w przyrodzie obejmuje szeroką gamę odcieni - od czarnego, przez srebrzystoniebieski i zielony, po brąz i pomarańcz. Projektanci marki zainspirowali się tymi barwami, a rezultatem jest wyjątkowa kolekcja w modnych kolorach. Wszystkie płytki oraz akcesoria kolekcji Gateway są dostępne w czterech wariantach kolorystycznych: głębokiej czerni Midnight Black, zdecydowanej szarości Manhattan Grey, Dark Olive o zielonkawym połysku oraz Foggy White – jasnym odcieniu, który jest doskonałym elementem do aranżacji mocniejszych akcentów.
Kolekcja Gateway pozwala na stworzenie unikalnych i ciekawych aranżacji na dużych przestrzeniach, np. w sektorze komercyjnym. Hotelowe lobby, poczekalnie, budynki administracji, a nawet baseny i ośrodki odnowy biologicznej czy publiczne przestrzenie na świeżym powietrzu – każde z tych miejsc może zostać zaprojektowane w sposób funkcjonalny i atrakcyjny wizualnie. Płytki sprawdzą się także w prywatnych domach i mieszkaniach – od salonów i jadalni, przez sypialnie, gabinety, korytarze i kuchnie, po tarasy i balkony. Pozwolą one stworzyć niepowtarzalną przestrzeń, którą każdy zapamięta na długo. Tym, co je wyróżnia, jest ceramiczna impregnacja vilbostoneplus, dzięki której czyszczenie gresu nie sprawia trudności – brud nie wnika w strukturę płytki.
Płytki z kolekcji Gateway Villeroy & Boch z nieszkliwionego gresu porcelanowego dostępne są w czterech formatach: 30 x 60 cm, 60 x 60 cm, 30 x 120 cm oraz 60 x 120 cm. Seria ta może być wykorzystana zarówno do pokrycia całej powierzchni jednakowymi elementami, jak i do stworzenia ciekawych kombinacji z płytek w kilku rozmiarach – także na ścianie! W kolekcji znajdziemy również cztery dodatkowe, modułowe formaty i płytki schodowe o wymiarach 30 x 120 cm z frezowanymi rowkami. Wszystkie warianty posiadają właściwości antypoślizgowe klasy R10 – jest to standard wyższy od wymaganego minimum w przypadku podstawowych płytek ceramicznych. Podwyższona antypoślizgowość znacznie podnosi komfort oraz bezpieczeństwo użytkowania. Płytki w formatach 30 x 60 cm oraz 60 x 60 cm dostępne są także w wersji z właściwościami antypoślizgowymi klasy R11/B. Oznacza to, że klasa B doskonale sprawdzi się w miejscach o podwyższonej wilgotności, np. na basenach, w saunach czy w ośrodkach odnowy biologicznej. Klasa R11 dedykowana jest natomiast miejscom użyteczności publicznej.
W kolekcji Gateway znajdziemy również wszystkie elementy, których architekci mogliby spodziewać się w spójnym, nowoczesnym koncepcie wnętrz - mozaikę o wymiarach 7,5 x 7,5 cm na siatce w arkuszach wielkości 30 x 30 cm, doskonałą do kabin prysznicowych z odpływem liniowym, dekor w formacie 30 x 60 cm oraz listwy przypodłogowe o wymiarach 7,5 x 60 cm.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.