Komunikaty PR

Skandynawska filozofia marki ASKO

2022-09-29  |  12:00
Biuro prasowe

ASKO, wiodąca marka premium urządzeń kuchennych i pralniczych, wkracza na polski rynek. Skandynawskie pochodzenie marki szczególnie przejawia się w jej unikatowej filozofii i niekonwencjonalnym podejściu do tworzenia rozwiązań AGD.

 

ASKO to skandynawska marka, która rozwija, projektuje i produkuje zrównoważone i inteligentne duże urządzenia domowe, które są inspirowane skandynawską naturą, tradycją i rzemiosłem.

Historia

Historia marki rozpoczęła się w latach 50-tych XX wieku od młodego rolnika z Jung koło Lidköping w Szwecji, który zbudował solidną i niezawodną pralkę z żelwa i stali nierdzewnej, aby uwolnić swoją matkę od czasochłonnych codziennych obowiązków. Pierwsza pralka ASKO była wyrazem miłości syna do matki. Obecnie ASKO jest wiodącą na rynku skandynawską marką wysokiej jakości urządzeń kuchennych, pralniczych i profesjonalnych, zbudowaną na 70-letnim dziedzictwie. Historia marki ASKO i jej produkty doskonale odzwierciedlają skandynawskie wartości: długotrwałość i funkcjonalność, prostotę i minimalizm, troskę o ludzi i odpowiedzialność za środowisko.

Inspirowane naturą

To właśnie skandynawska natura stała się głównym źródłem inspiracji dla ASKO. Silny związek i szacunek do środowiska naturalnego w dużej mierze definiuje sposób działania marki. ASKO wykorzystuje zasoby w sposób przemyślany, aby tworzyć najbardziej przyjazne dla środowiska rozwiązania, a wszystkie fabryki ASKO działają zgodnie z wytycznymi certyfikacji ISO 14001, spełniając najwyższe standardy UE.

Jakość i trwałość

Skandynawskie korzenie marki przejawiają się także w jakości, trwałości i funkcjonalności samych urządzeń. ASKO wykorzystuje w swoich produktach innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz najwyżej jakości materiały, co przekłada się na długoletnią trwałość urządzeń – nawet do 20 lat użytkowania.

Ponadczasowe wzornictwo

Design i estetyka są również częścią skandynawskiego DNA marki ASKO. Ich podstawę stanowią elegancja, wysokiej jakości rzemiosło, czysta paleta kolorów i naturalne materiały. ASKO tworzy urządzenia doskonale odpowiadające na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Urządzenia ASKO cechuje ponadczasowe minimalistyczne wzornictwo, dzięki czemu łatwo integrują się z każdą kuchnią, łazienką czy pralnią. Wysokiej klasy design urządzeń i zastosowanie w nich najnowszych rozwiązań technologicznych potwierdzają liczne nagrody w dziedzinie designu: iF GOLD AWARD, iF DESIGN AWARD czy RED DOT AWARD.

Skandynawska filozofia szczęścia

ASKO tworzy solidne urządzenia, które w myśl skandynawskich wartości, zapewniają spokój i oszczędność czasu. Produkty ASKO mają za zadanie pomagać w codziennych obowiązkach, pozwalając użytkownikom w tym pędzie współczesnego świata odnaleźć chwilę wytchnienia.

Kultura Skandynawii w ciągu ostatnich lat uczy ludzi na całym świecie wprowadzać nieco więcej radości do swojej codzienności, wyróżniając nie tylko atrybuty szczęścia, ale też sposoby jego osiągania. Jeden ze stylów życia, w którym Skandynawowie upatrują szczęście, określają krótkim słowem hygge. Filozofia ta bazuje na komforcie, wygodzie, przytulności i poczuciu bezpieczeństwa. Jej podstawą jest przekonanie, że życie powinno składać się z przyjemnych chwili, w których czujemy się zrelaksowani i bezpieczni. Niezależnie od tego, czy jesteśmy sami czy w otoczeniu bliskich. Najwięcej takich chwil spędzamy właśnie w domu – w miejscu, w którym czujemy się najlepiej. W ten koncept wpisuje się idea  tworzenia wygodnego, a zarazem przytulnego otoczenia. A wszystko po to, aby wnętrze stanowiło harmonijną całość, a dom zamieniał się w przystań spokoju i relaksu.

Znajduje to odzwierciedlenie w wyjątkowych produktach ASKO. Współczesne tempo życia bowiem sprawia, że kiedy jesteśmy w domu, chcemy cieszyć się każdą chwilą - zarówno w trakcie gotowania, jak i podczas wspólnej kolacji z najbliższymi. Współczesny sprzęt AGD musi temu sprzyjać. Urządzenia domowe ASKO są zaprojektowane tak, aby wzajemnie się uzupełniały, dzięki czemu gotowanie czy nawet sprzątanie staje się dużo prostsze i przyjemniejsze.

Dla jednych hygge to wspólne gotowanie posiłku, albo biesiadowanie przy stole w gronie najbliższych. Dla innych hygge to delektowanie się aromatem porannej kawy przygotowanej we własnej kuchni dzięki intuicyjnemu ekspresowi. ASKO chce pomóc w celebrowaniu tych momentów codzienności.

Już od ponad 70 lat ASKO spełnia najbardziej wyrafinowane oczekiwania i sprawia, że miliony użytkowników na całym świecie doświadczają przyjemności z użytkowania najwyżej klasy urządzeń AGD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca

Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.

Bankowość

Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych

W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.

Muzyka

Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę

Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.