Komunikaty PR

Skandynawska filozofia marki ASKO

2022-09-29  |  12:00
Biuro prasowe

ASKO, wiodąca marka premium urządzeń kuchennych i pralniczych, wkracza na polski rynek. Skandynawskie pochodzenie marki szczególnie przejawia się w jej unikatowej filozofii i niekonwencjonalnym podejściu do tworzenia rozwiązań AGD.

 

ASKO to skandynawska marka, która rozwija, projektuje i produkuje zrównoważone i inteligentne duże urządzenia domowe, które są inspirowane skandynawską naturą, tradycją i rzemiosłem.

Historia

Historia marki rozpoczęła się w latach 50-tych XX wieku od młodego rolnika z Jung koło Lidköping w Szwecji, który zbudował solidną i niezawodną pralkę z żelwa i stali nierdzewnej, aby uwolnić swoją matkę od czasochłonnych codziennych obowiązków. Pierwsza pralka ASKO była wyrazem miłości syna do matki. Obecnie ASKO jest wiodącą na rynku skandynawską marką wysokiej jakości urządzeń kuchennych, pralniczych i profesjonalnych, zbudowaną na 70-letnim dziedzictwie. Historia marki ASKO i jej produkty doskonale odzwierciedlają skandynawskie wartości: długotrwałość i funkcjonalność, prostotę i minimalizm, troskę o ludzi i odpowiedzialność za środowisko.

Inspirowane naturą

To właśnie skandynawska natura stała się głównym źródłem inspiracji dla ASKO. Silny związek i szacunek do środowiska naturalnego w dużej mierze definiuje sposób działania marki. ASKO wykorzystuje zasoby w sposób przemyślany, aby tworzyć najbardziej przyjazne dla środowiska rozwiązania, a wszystkie fabryki ASKO działają zgodnie z wytycznymi certyfikacji ISO 14001, spełniając najwyższe standardy UE.

Jakość i trwałość

Skandynawskie korzenie marki przejawiają się także w jakości, trwałości i funkcjonalności samych urządzeń. ASKO wykorzystuje w swoich produktach innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz najwyżej jakości materiały, co przekłada się na długoletnią trwałość urządzeń – nawet do 20 lat użytkowania.

Ponadczasowe wzornictwo

Design i estetyka są również częścią skandynawskiego DNA marki ASKO. Ich podstawę stanowią elegancja, wysokiej jakości rzemiosło, czysta paleta kolorów i naturalne materiały. ASKO tworzy urządzenia doskonale odpowiadające na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Urządzenia ASKO cechuje ponadczasowe minimalistyczne wzornictwo, dzięki czemu łatwo integrują się z każdą kuchnią, łazienką czy pralnią. Wysokiej klasy design urządzeń i zastosowanie w nich najnowszych rozwiązań technologicznych potwierdzają liczne nagrody w dziedzinie designu: iF GOLD AWARD, iF DESIGN AWARD czy RED DOT AWARD.

Skandynawska filozofia szczęścia

ASKO tworzy solidne urządzenia, które w myśl skandynawskich wartości, zapewniają spokój i oszczędność czasu. Produkty ASKO mają za zadanie pomagać w codziennych obowiązkach, pozwalając użytkownikom w tym pędzie współczesnego świata odnaleźć chwilę wytchnienia.

Kultura Skandynawii w ciągu ostatnich lat uczy ludzi na całym świecie wprowadzać nieco więcej radości do swojej codzienności, wyróżniając nie tylko atrybuty szczęścia, ale też sposoby jego osiągania. Jeden ze stylów życia, w którym Skandynawowie upatrują szczęście, określają krótkim słowem hygge. Filozofia ta bazuje na komforcie, wygodzie, przytulności i poczuciu bezpieczeństwa. Jej podstawą jest przekonanie, że życie powinno składać się z przyjemnych chwili, w których czujemy się zrelaksowani i bezpieczni. Niezależnie od tego, czy jesteśmy sami czy w otoczeniu bliskich. Najwięcej takich chwil spędzamy właśnie w domu – w miejscu, w którym czujemy się najlepiej. W ten koncept wpisuje się idea  tworzenia wygodnego, a zarazem przytulnego otoczenia. A wszystko po to, aby wnętrze stanowiło harmonijną całość, a dom zamieniał się w przystań spokoju i relaksu.

Znajduje to odzwierciedlenie w wyjątkowych produktach ASKO. Współczesne tempo życia bowiem sprawia, że kiedy jesteśmy w domu, chcemy cieszyć się każdą chwilą - zarówno w trakcie gotowania, jak i podczas wspólnej kolacji z najbliższymi. Współczesny sprzęt AGD musi temu sprzyjać. Urządzenia domowe ASKO są zaprojektowane tak, aby wzajemnie się uzupełniały, dzięki czemu gotowanie czy nawet sprzątanie staje się dużo prostsze i przyjemniejsze.

Dla jednych hygge to wspólne gotowanie posiłku, albo biesiadowanie przy stole w gronie najbliższych. Dla innych hygge to delektowanie się aromatem porannej kawy przygotowanej we własnej kuchni dzięki intuicyjnemu ekspresowi. ASKO chce pomóc w celebrowaniu tych momentów codzienności.

Już od ponad 70 lat ASKO spełnia najbardziej wyrafinowane oczekiwania i sprawia, że miliony użytkowników na całym świecie doświadczają przyjemności z użytkowania najwyżej klasy urządzeń AGD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.