Skandynawska marka AGD wkracza do Polski
Ogilvy PR
Plac Konesera 11
03-736 Warszawa
katarzyna.danil|ogilvy.com| |katarzyna.danil|ogilvy.com
531802707
https://www.ogilvy.pl/pl/ogilvypr/
Skandynawska marka wysokiej jakości urządzeń kuchennych i pralniczych wkracza na polski rynek. ASKO to marka premium z 70-letnim doświadczeniem. Jest obecna na 50 rynkach, a do największych z nich należą kraje skandynawskie, USA i Australia. Przez ostatnią dekadę marka rozwija swoją sieć sprzedaży i obecność w Europie. Fabryki i zespoły badawczo-projektowe ASKO są zlokalizowane w Szwecji i Słowenii.
Skandynawskie korzenie
ASKO tworzy urządzenia AGD w myśl skandynawskich wartości, łączy współczesny minimalizm z najwyższą technologią, skandynawskim designem i szacunkiem do natury. Połączenie piękna i funkcjonalności jest częścią skandynawskiego DNA marki. Łączy ona formę i funkcję oraz wykorzystuje zasoby naturalne w sposób przemyślany, aby móc tworzyć rozwiązania jak najbardziej przyjazne dla środowiska.
Ponadczasowy design
Skandynawskie korzenie mają swoje odzwierciedlenie również we wzornictwie. Jego podstawę stanowią elegancja, minimalizm, wysokiej jakości rzemiosło, funkcjonalność, czysta paleta kolorów i naturalne materiały. Oferta ASKO obejmuje urządzenia pralnicze tj. pralki, suszarki bębnowe, szafy suszące oraz produkty kuchenne tj. zmywarki, płyty gazowe i indukcyjne, piekarniki, okapy, chłodziarki, zamrażarki, chłodziarki na wino czy ekspresy do kawy. Produkty marki ASKO są znane i cenione za wzornictwo, jakość, innowacyjność, funkcjonalność, czego dowodem są liczne nagrody tj. iF GOLD AWARD, iF DESIGN AWARD czy RED DOT AWARD.
Podczas tegorocznych targów Eurocucina w Mediolanie marka zaprezentowała swoje nowości produktowe: zmywarkę DW60, chłodziarkę na wino Wine Climate Cabinet, nowatorski system Celsius°Cooking™ oraz płytę indukcyjną Elevate™ ze zintegrowanym wyciągiem. Oprócz wyjątkowych wrażeń dla użytkownika i zrównoważonego działania, wszystkie cztery urządzenia są wyróżnione prestiżową nagrodą iF Design Award za wyjątkowy design i funkcjonalność.
Trwałość i technologia
W produktach ASKO skandynawskie korzenie marki przejawiają się nie tylko w czystym i ponadczasowym wzornictwie, ale także w ich jakości, trwałości i funkcjonalności. ASKO dba o to, by spełniać najwyższe standardy UE, wykorzystuje w swoich produktach innowacyjne rozwiązania technologiczne, najwyżej jakości materiały, co przekłada się na długoletnią trwałość urządzeń. Dzięki skupieniu się na zrównoważonym rozwoju, ASKO konstruuje urządzenia, które są testowane na 20 lat użytkowania.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.